Jörn Donner on kuollut
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
On aika silmiä avaavaa lukea tämän ketjun ala-arvoisia kommentteja joissa ei ole minkäänlaista kunnioitusta vainajaa kohtaan. Tiesin kyllä että Jörkka jakoi mielipiteitä, mutta en aiemmin ole tajunnut miten palon suoranaista vihaa hän on herättänyt vai onko tämä nyt vain tätä 2020-luvun normipaskanheittokulttuuria mitä nyt eletään?
Kyllä täällä on varmaan pääosin milleniaalit vauhdissa (ja oikeasti sitä mieltä mitä tänne kirjoittavat).
Mun käsittääkseni tollasia paskaukkoja fanittaa ja hyysää vaan jotkut reppanamaiset vanhemmat naiset ja miehet sun muut moraalittomat elostelijat (yleensä keski-ikäisiä ja yli).
Nuorempi väki on empaattisempaa ja täten moraalisempaa, eivät siedä vääryyttä ja voivat vaikka joukkolynkata paskan ukon siinä missä vanhempi väki silitteli päätä ja selitteli jotain älyvapaita teepussiaforismin tasoisia viisauksia tyyliin ”jokainen tekee virheitä meitä on moneen junaan”.
Tuollaisille äijille ja heidän hyysääjille ei ole enää tilaa tässä maailmassa, ja hyvä niin!
Ja vainajaa saa todellakin aiheesta haukkua, kun on kerta eläessään ollut jokaisen haukun arvoinen.
Kannattaisi elää niin, että ihmisille jäisi hyvä muisto niin ei tarvisi ulista kun puhutaan kuoleman jälkeen niin rumasti kuin ruma ihminen hän olikin.
Minua ällöttää jokainen, joka häntä puolustelee.
Vierailija kirjoitti:
On aika silmiä avaavaa lukea tämän ketjun ala-arvoisia kommentteja joissa ei ole minkäänlaista kunnioitusta vainajaa kohtaan. Tiesin kyllä että Jörkka jakoi mielipiteitä, mutta en aiemmin ole tajunnut miten palon suoranaista vihaa hän on herättänyt vai onko tämä nyt vain tätä 2020-luvun normipaskanheittokulttuuria mitä nyt eletään?
Muistelepa miten hän itse puhui kuolleesta tyttärestään ja vieläpä julkisesti.
Olet kuvottava kun tuollaista ihmisenkuvatusta puolustelet.
Nevö hööd. Mis tosi-tv-sarjasta se on! Katon kaikkii enkä koskaan kuullut. Eli joku noubadi.
T. AV-mammutti
Ei hänen kuolemansa mikään harmi ole.
Vanha ja sairas mies on menehtynyt.
'
Rauha hänelle.
Huhhuijaa, miten AV-ihmiset eivät tajua suomalaisesta kulttuurista sen vertaa, että tietäisivät Jörn Donnerin.
Onneksi 13-vuotias poikani tiesi, kuka hän oli.
Lukeminen kannattaa AINA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Pikku Ironisti' kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No johan se oli korkea vi tun aika saatana.
Varmasti nuo sanat sopivat sitten hyvin , (...sitten aikanasi), sinullekin muistolauseeksi kukkalaitteen nauhaan haudallasi luettavaksi, tai osanottoadressiin tekstiksi ...
Minulle ei jää ketään lähiomaista minua hautaamaan. Ei ole enää mitään merkitystä sitten.
Tuskinpa sinulla kovin paljoa on, yleisesti ottaen, merkitystä nytkään ....
Sinulla nyt ole kommenttisi perusteella pas kankaan merkitystä.
Oi, miten kadehdinkaan sinua, jos sinulla juuri se merkitys sattuu minun sijastani olemaan...
Vierailija kirjoitti:
Huhhuijaa, miten AV-ihmiset eivät tajua suomalaisesta kulttuurista sen vertaa, että tietäisivät Jörn Donnerin.
Minäkin olen lukenut 5-vuotiaasta saakka kaiken mitä käsiini sain, ja ihmettelin jo lapsena miten tuollainen ihminen oli julkkis ts. miten kukaan tykkäsi hänestä. Lapsen maailmassa tuntui oudolta, ettei aikuisia haittaa vaikka joku on paha.
Nyt olen parikymppinen. Onneksi maailma muuttuu ja on muuttunut jo paljon jostain 60-80-luvultakin.
Vierailija kirjoitti:
Lukeeko 13-vuotias poika Donneria. Ei hyvää päivää.
Vierailija kirjoitti:
Nevö hööd. Mis tosi-tv-sarjasta se on! Katon kaikkii enkä koskaan kuullut. Eli joku noubadi.
T. AV-mammutti
Naulan kantaan, juuri noin ! ( ...tätä ei vain moni täällä hoksaa)
Pas-kangas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Pikku Ironisti' kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No johan se oli korkea vi tun aika saatana.
Varmasti nuo sanat sopivat sitten hyvin , (...sitten aikanasi), sinullekin muistolauseeksi kukkalaitteen nauhaan haudallasi luettavaksi, tai osanottoadressiin tekstiksi ...
Minulle ei jää ketään lähiomaista minua hautaamaan. Ei ole enää mitään merkitystä sitten.
Tuskinpa sinulla kovin paljoa on, yleisesti ottaen, merkitystä nytkään ....
Sinulla nyt ole kommenttisi perusteella pas kankaan merkitystä.
Oi, miten kadehdinkaan sinua, jos sinulla juuri se merkitys sattuu minun sijastani olemaan...
Kyllä se päivä sinunkin risukasaan vielä osuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä on varmaan pääosin milleniaalit vauhdissa (ja oikeasti sitä mieltä mitä tänne kirjoittavat).
Mun käsittääkseni tollasia paskaukkoja fanittaa ja hyysää vaan jotkut reppanamaiset vanhemmat naiset ja miehet sun muut moraalittomat elostelijat (yleensä keski-ikäisiä ja yli).
Nuorempi väki on empaattisempaa ja täten moraalisempaa, eivät siedä vääryyttä ja voivat vaikka joukkolynkata paskan ukon siinä missä vanhempi väki silitteli päätä ja selitteli jotain älyvapaita teepussiaforismin tasoisia viisauksia tyyliin ”jokainen tekee virheitä meitä on moneen junaan”.Tuollaisille äijille ja heidän hyysääjille ei ole enää tilaa tässä maailmassa, ja hyvä niin!
Ja vainajaa saa todellakin aiheesta haukkua, kun on kerta eläessään ollut jokaisen haukun arvoinen.
Kannattaisi elää niin, että ihmisille jäisi hyvä muisto niin ei tarvisi ulista kun puhutaan kuoleman jälkeen niin rumasti kuin ruma ihminen hän olikin.
Minua ällöttää jokainen, joka häntä puolustelee.
No voi sun ällötykses kanssa ja voi yhden kerran ihan !
Varsinaiset ' neverhööd- noubadit' räkänokat täällä 'sheimaamassa' edesmennyttä 1960-luvun kotimaisen elokuvan ohjaajaklassikkoa!
Shame on you, you stinking bunch of ignorant nobodies !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempi väki on empaattisempaa ja täten moraalisempaa, eivät siedä vääryyttä ja voivat vaikka joukkolynkata paskan ukon siinä missä vanhempi väki silitteli päätä ja selitteli jotain älyvapaita teepussiaforismin tasoisia viisauksia tyyliin ”jokainen tekee virheitä meitä on moneen junaan”.Tuollaisille äijille ja heidän hyysääjille ei ole enää tilaa tässä maailmassa, ja hyvä niin!
Minua ällöttää jokainen, joka häntä puolustelee.No voi sun ällötykses kanssa ja voi yhden kerran ihan !
Varsinaiset ' neverhööd- noubadit' räkänokat täällä 'sheimaamassa' edesmennyttä 1960-luvun kotimaisen elokuvan ohjaajaklassikkoa!
Vau, ihanko itse keksit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen lukenut 5-vuotiaasta saakka kaiken mitä käsiini sain, ja ihmettelin jo lapsena miten tuollainen ihminen oli julkkis ts. miten kukaan tykkäsi hänestä. Lapsen maailmassa tuntui oudolta, ettei aikuisia haittaa vaikka joku on paha.
Nyt olen parikymppinen. Onneksi maailma muuttuu ja on muuttunut jo paljon jostain 60-80-luvultakin.
Noooh, ...katsotaanpa nyt hiukan sitä sinun ohjaamiesi elokuvien listaa, että saataisiin vähän jotain, edes vihiä siitä miten asioiden elokuvassa pitäisi tulla esiin ja miten niiden tulisi olla ohjatut parhaan mahdollisen lopputuloksen saamiseksi ja tallentumiseksi niin aikalaisille kuin jälkipolvillekin malliksi kelpaavasti...
En tiedä tyypistä kuin nimen enkä tule muuta tietämäänkään ja näin on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ällöttää jokainen, joka häntä puolustelee.No voi sun ällötykses kanssa ja voi yhden kerran ihan !
Ei täällä käy ulkomaalaisia ja donner ei enää kuule sun pokkurointia.
Kaikella kuunnioituksella Jörn Donneria kohtaan, ihmettelen, miksi kukaan ei siistinyt hänen kulmakarvojaan, olivat aivan järkyttävät puskat kuten olivat aikanaan myös Georg von Wrightillä.
Kuka muistaa sen 90-luvun kirjakerhon mainoksen, jossa lapset leikkivät ja Jörn sanoo: "Hiljaa! Minä luen nyt kuukauden kirjaa!"
Kovasti naurettiin lapsena sille mainokselle. Jostain syystä se tuli nytkin ekana mieleen.
Jörn oli ajattelija ja fiksu mies. RIP.
Mulkku ei muutu kuollessaan sankariksi. En jää kaipaamaan.
No voi harmi.