Ai että tuo Alexa Dagmar näyttää nykyäön hyvältä.
Voi kun jakaisi laihdutus vinkkinsä.
T: ylipainoinen
Kommentit (32)
Linda ja Alexa MOLEMMAT laihtuneet paljon synnytyksen jälkeen, paljon laihempia nyt kuin ennen raskautta. En tiedä mikä heidän salaisuutensa on, tai no Alexalla varmaan se ADHD-lääkitys, Lindasta en osaa sanoa. Olen todella kateellinen molemmille. T. nainen 165 cm, 75 kg
Vierailija kirjoitti:
Linda ja Alexa MOLEMMAT laihtuneet paljon synnytyksen jälkeen, paljon laihempia nyt kuin ennen raskautta. En tiedä mikä heidän salaisuutensa on, tai no Alexalla varmaan se ADHD-lääkitys, Lindasta en osaa sanoa. Olen todella kateellinen molemmille. T. nainen 165 cm, 75 kg
No syöt liikaa, ei se ole salaisuus.
Ei näytä terveeltä. Ihmisestä näkee onko luonnollisessa painossaan ja voiko hyvin. A ei ole, vaan näyttää syömishäiriöiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No syöt liikaa, ei se ole salaisuus.
Imetys on tehokas tapa pudottaa painoa.
Miehensä saisi kyllä paljon laadukkaammankin naisen. Naisen elämä on kyllä surkeaa. Kaikki vain pintaa, kukkasia, "hienoja kuvia", kodin kiiltoa ja pinnan alla kytee ahdistus, nai*viha, ulkonäköpaineet ja syömishäiriöt. Miehensä pettää aivan varmasti tuota bimboaan. Metti samassa asemassa, osaamaton heitukka jonka mies saa lukittua kotiin antamaan pesää. Sitä pesää toki haetaan ihan kaikkialta muualtakin. Hävettäisi olla näiden asemassa.
Ei muuten miehet vaihda "aatelis"nimiin. Ei ole miehillä tarvetta olla parempia ja keinotekoisia muiden sukuihin liittyjiä. Miehet ei todellakaan kantaisi appiukon nimeä. Hankkikaa akat munaa, ehkä ne syömishäiriötkin loppuisi.
Imetys laihduttaa. Ja vaunulenkit.
Vierailija kirjoitti:
Onko se niiden ullakoasunto vielä työn alla, olin näkevinäni yhden sellaisen raakaullakon joka oli myytävänä?
Työn alla on ja ongelmia piisaa....
Imetyksessä vauva imee kaiken rasvan
Vissiin siis jos olisi vaan paljon rahaa millä mällätä, voisi alkaa instagram tähdeksi ja tienata muutamat satatonnia lisää.
tekotaiteellista ja niin pohjattoman yksitoikkoista sisältöä.Ei ihme ettei enää julkisuudessa missään kumpaakaan näy.Aika ajanut ohi. Kuvat pelkkää mantelicroisanttia ja matchakupin kuvia. Joskus joku hailakka kuva mitättömässä lakanassa pukeutuneena.
Luin Mariannan blogia vuosia sitten. Näin kuvia Mariannasta Instagramissa pitkän tauon jälkeen. Hänhän on ihan eri näköinen nykyään. Ilmeisesti käynyt nenäleikkauksessa ainakin.