Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tunnistanut täällä palstalla jonkun?

Vierailija
30.01.2020 |

Ei mitään 'kuulostaa vähän yhdeltä kaverilta' epäilyjä, vaan tiesit siis 100% varmasti kuka ystäväsi tai sukulaisesti (ei julkkis tms.) on kyseessä.
Mistä tunnistit? Mitä teit tämän seurauksena, esim. kerroitko kyseiselle henkilölle, paljastitko julkisesti palstalla, vai mitä? Mitä sitten tapahtui?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah mua ei tunnista kukaan ja jos tunnistaisi niin samalla nekin paljastuisi tämän palstan lukijoiksi :D

Vierailija
42/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna Puu on kertonut haastattelussa kommentoivansa itseään koskevia väitteitä ystävällisesti, mutta tiukasti.

Onks se ihan, terve :))))))))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna Puu on kertonut haastattelussa kommentoivansa itseään koskevia väitteitä ystävällisesti, mutta tiukasti.

Onks se ihan, terve :))))))))

Varmaan yhtä terve kuin moni muukin joka puolustaa itseään täällä, miten itse toimisit jos sinusta täällä kirjoitettaisiin vääryyksiä?

Minäpä provosoisin lisää ja antaisin kauhallisen jotain mistä kirjoitella sitten taas joku puolustelee, mutta terve tapa molemmat, että terrrve sinne, puu tuskin on ainokainen :)

En ole puu mutta saatan olla metsä

Vierailija
44/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääryyksiä :D

Vierailija
45/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siltä se saattaa tuntua jos kirjoitetaan puutaheinää tai ylipäätänsä yksityisasioista joita ei ole itse antanut julkisuuteen. Mä ymmärrän puuta

Vierailija
46/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen tunnistanut oman mieheni. Oli vastannut jossain kehu puolisoasi-ketjussa minuksi luulemansa naisen kehuihin "Kiitos kulta" 🤦‍♀️

Perään oli laittanut meidän sisäpiirivitsinä kulkevan rakkauden tunnustuksen, josta tunnistin. Myönsi asiaa kysyttäessä.

Vierailija
47/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puunhalaaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltä se saattaa tuntua jos kirjoitetaan puutaheinää tai ylipäätänsä yksityisasioista joita ei ole itse antanut julkisuuteen. Mä ymmärrän puuta

Mä en, muita

Vierailija
48/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin aikoinaan itseni. Silloinen miesystävä haukkui ja tunnistin itseni tekstistä.

Itsensä löytäminen saattaa olla rankka kokemus... 🙂

Vierailija
49/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulotautisten ketju.

Vierailija
50/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on itse asiassa kirjoiteltu tällä palstalla. Iltalehti teki erään haastattelun minusta ja juttu oli linkitetty tänne. Huvitti lukea kommentteja. Onneksi ketju poistui pian. :)

Vierailija
51/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää myös muistuttaa että täällä on näitä tai ainakin yksi jo(t)ka jakavat linkkejä, jos sellaiseen erehdyt haksahtamaan kaappaa tuo ainakin mikrofonin/ kameran, silloin kirjoittelee tänne mitä kuuluu puhuttavan tai näkee, jolloin saattaa tulla tunne että joku tuttu siellä kirjoittelee kun tietää niin hyvin.

Kerran tätä palstaa selaillessa mun kone kaapattiin. Kameran valo syttyi yhtäkkiä, ja kun tajusin sen peitin kameran oitis, ja ärjähdin muutaman kirouksen. Kameran valo sammui noin minuutin päästä, minkä jälkeen disabloin kameran kokonaan.

Oliko tämä ennen vai jälkeen sen kun ne pienet vihreät humanoidit imivät sut avaruusalukseensa ja tekivät niitä tuhmia juttuja joita ei saisi tehdä ilman toisen lupaa?

Koneesi etäkaapannut hakkeri yrittää tässä valkopestä itseään...

Vierailija
52/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin kerran tunnistaa entisen opettajani. Ei siis itse kirjoittanut tänne, vaan joku muu kirjoitti hänestä.

Vierailija
53/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni vaimon kun hän valitti anopistaan. Hän nimittäin oli vähän aiemmin kertonut minulle juuri samasta tapahtumasta juuri samoin sanoin. Nyt sitten varmaan vuorostasi tunnistat minut ;)

Vierailija
54/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaako?

Vierailija
55/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljeni vaimon kun hän valitti anopistaan. Hän nimittäin oli vähän aiemmin kertonut minulle juuri samasta tapahtumasta juuri samoin sanoin. Nyt sitten varmaan vuorostasi tunnistat minut ;)

Niin tunnistankin. Ja nyt sinä minut. ;)

Vierailija
56/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnistin veljeni. Se on 100% varma jutun aiheesta ja linkistä päätellen. Siis hänellä oli ihan asiallinen aloitus ei siinä mitään. Ehkä vähän yllätyin, että hänkin on täällä :) En ole paljastanut veljelleni.

Vierailija
57/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin vaimo. Kyseli nimi-ideoita kaksosille ja mainitsi vanhemman lapsen nimen. Olin tuon kaverinkin kanssa juuri jutellut nimistä pari päivää ennen kun eivät olleet päässeet sopuun.

Vierailija
58/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mutta anoppini tunnisti minut

Minä tunnistin iime vuonna miniäni. Tosin nyt on jo entinen miniä.

Vierailija
59/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän muutaman, jotka käyvät. Itse olen tahallaan tunnistuttanut itseni muutamalla henkilölle. Mitäs vittuilua se on jos anonyymina sen tekee.

mies51v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi