Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tunnistanut täällä palstalla jonkun?

Vierailija
30.01.2020 |

Ei mitään 'kuulostaa vähän yhdeltä kaverilta' epäilyjä, vaan tiesit siis 100% varmasti kuka ystäväsi tai sukulaisesti (ei julkkis tms.) on kyseessä.
Mistä tunnistit? Mitä teit tämän seurauksena, esim. kerroitko kyseiselle henkilölle, paljastitko julkisesti palstalla, vai mitä? Mitä sitten tapahtui?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää myös muistuttaa että täällä on näitä tai ainakin yksi jo(t)ka jakavat linkkejä, jos sellaiseen erehdyt haksahtamaan kaappaa tuo ainakin mikrofonin/ kameran, silloin kirjoittelee tänne mitä kuuluu puhuttavan tai näkee, jolloin saattaa tulla tunne että joku tuttu siellä kirjoittelee kun tietää niin hyvin.

No just joo. :)))) Hellitä vähän sitä foliohattua, taitaa kiristää päätä liikaa.

Vierailija
22/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi ja ainoa elää täällä elämäänsä. Mahtava tulevaisuus.

Tarkennatko hieman mitä tarkoitat?

Itse uskon että täällä käy monia ihmisiä tiettyjen vakkarien lisäksi, on työnohessa palstailijaa, itsensä mainontaa, juttujen hakijaa, työtöntä, kotiäitiä, sairalomalaisia jne jne.

Somekanava tämäkin, miten se eroaa lehdistä, facesta tai instasta ajankuluttamista ajatellen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää myös muistuttaa että täällä on näitä tai ainakin yksi jo(t)ka jakavat linkkejä, jos sellaiseen erehdyt haksahtamaan kaappaa tuo ainakin mikrofonin/ kameran, silloin kirjoittelee tänne mitä kuuluu puhuttavan tai näkee, jolloin saattaa tulla tunne että joku tuttu siellä kirjoittelee kun tietää niin hyvin.

No just joo. :)))) Hellitä vähän sitä foliohattua, taitaa kiristää päätä liikaa.

Ei se ole foliohattuilua, herää tähän päivään vai paljastinko sinun toimesi? ;)))

Vierailija
24/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen asumistukia raivoisasti puolustavan ainakin tunnen. On työtön Helsingin keskustassa asuva keski-ikäinen nainen. Asuu ihan hienossa mutta pienehkössä kaksiossa keskellä Helsinkiä asumistukien avulla. Sellainen asunto joka tekisi taloudellisesti tiukkaa monelle keskituloisellekin. Mutta koko Suomen veronmaksajat maksaa tämänkin henkilön asumiset hänen puolestaan. Helsingissähän saa enemmän tukea kuin vaikka Rovaniemellä vaikka vuokra olisi sama, selittää miksi varaa asua noin hienosti.

Vierailija
25/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tunnistanut ja minut on tunnistettu. Tästä on jo vuosikausia aikaa. Pohdin vaatetusta häihin ja laitoin kaksi linkkiä eri vaihtoehdoista. Eivät olleet yleisiä mekkoja mistään H&M:sta, joten häiden koittaessa miehen serkun vaimo tuli luokseni ja kuiskasi, että äänesti toista mekkovaihtoehtoa ja iski silmää :D

Itse tunnistin yhden työkaverini. Kertoi ensin ruokatunnilla yhden asian ja heti ruokatunnin jälkeen täällä oli aloitus samasta asiasta. Ei voi olla kyse sattumasta, kun asia oli tyyliin 'Näin punaisen, neonvihrein pistein väritetyn sammakon ja söin sen, nyt vatsaani ilmestyi tatuoitu Danny - mitä teen?'. 

Vierailija
26/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran tätä palstaa selaillessa mun kone kaapattiin. Kameran valo syttyi yhtäkkiä, ja kun tajusin sen peitin kameran oitis, ja ärjähdin muutaman kirouksen. Kameran valo sammui noin minuutin päästä, minkä jälkeen disabloin kameran kokonaan.

Vierailija
27/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ja pidän kyllä huolen ettei kukaan tunnista minua. Siksi muutan tarinoista sukupuolet/ammatit/iät jne, etten jää kiinni. Nimimerkki tietysti myös harhaanjohtava.

Vierailija
28/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin aikoinaan itseni. Silloinen miesystävä haukkui ja tunnistin itseni tekstistä.

Vierailija
29/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen, ehkä en. Mitä merkitystä sillä on?

Vierailija
30/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tunnistanut ja minut on tunnistettu. Tästä on jo vuosikausia aikaa. Pohdin vaatetusta häihin ja laitoin kaksi linkkiä eri vaihtoehdoista. Eivät olleet yleisiä mekkoja mistään H&M:sta, joten häiden koittaessa miehen serkun vaimo tuli luokseni ja kuiskasi, että äänesti toista mekkovaihtoehtoa ja iski silmää :D

Itse tunnistin yhden työkaverini. Kertoi ensin ruokatunnilla yhden asian ja heti ruokatunnin jälkeen täällä oli aloitus samasta asiasta. Ei voi olla kyse sattumasta, kun asia oli tyyliin 'Näin punaisen, neonvihrein pistein väritetyn sammakon ja söin sen, nyt vatsaani ilmestyi tatuoitu Danny - mitä teen?'. 

Niin, paitsi jos kävi kuten minulla. Kerroin sammakkotarinan ruokatunnilla ja hetken päästä joku toinen oli kirjoittanut sen omana kokemuksenaan tänne muuttamatta mitään yksityiskohtia.

T.5

Vierailija
31/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, ja pidän kyllä huolen ettei kukaan tunnista minua. Siksi muutan tarinoista sukupuolet/ammatit/iät jne, etten jää kiinni. Nimimerkki tietysti myös harhaanjohtava.

Teen samaa. Tästä syystä usein pidetään provona, kun en paljasta paljon yksityiskohtia, tai muutan niitä tarkoituksella vähän. "Provooo, äsken lapsi oli kuusi ja nyt seitsemän" ... no älä, ikäluokka oli kuitenkin oikea. Haluatko nimenkin.

Vierailija
32/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä keskustelussa taisi käydä niin päin että minut tunnistettiin. Vastauksen takia arvasin minäkin kuka siellä kirjoitti. Eipä tuo haittaa kun ei ole mikään salaisuus että roikun täällä.

M48

Vierailija
33/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran tätä palstaa selaillessa mun kone kaapattiin. Kameran valo syttyi yhtäkkiä, ja kun tajusin sen peitin kameran oitis, ja ärjähdin muutaman kirouksen. Kameran valo sammui noin minuutin päästä, minkä jälkeen disabloin kameran kokonaan.

Oliko tämä ennen vai jälkeen sen kun ne pienet vihreät humanoidit imivät sut avaruusalukseensa ja tekivät niitä tuhmia juttuja joita ei saisi tehdä ilman toisen lupaa?

Vierailija
34/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen samaa. Tästä syystä usein pidetään provona, kun en paljasta paljon yksityiskohtia, tai muutan niitä tarkoituksella vähän. "Provooo, äsken lapsi oli kuusi ja nyt seitsemän" ... no älä, ikäluokka oli kuitenkin oikea. Haluatko nimenkin.

Eikä pidä unohtaa kirjoitustyylin vaihdosta, siitä monen tunnistaa, mutta on myös riski että niin kauan kun moni tunnistaa samaksi että tuolla tyylillä aletaan trollaamaan, tietyt julkkis ketjut on tällaisia ja niistä kyllä tunnistaa kun henkilö josta puhutaan on paikalla, mutta toki siellä voi olla toinen joka on tunnistanut tämän tyylin myös aiemmin ja kirjoittaa hänenä.

Mielenkiintoinen palsta. :)

Vierailija
35/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tunnistanut, mutta luulen että minut on tunnistettu. Eräs tuttava ottaa usein puheeksi täällä olleita keskusteluja ja tuijottaa jokaista ilmettäni ja elettäni selkeästi etsien merkkiä että tiedän jutun jo aikaisemmin. 😁 Vähän kiusallisia tilanteita, koska selkeästi olemme eri mieltä monista asioista.

Vierailija
36/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä ennen vai jälkeen sen kun ne pienet vihreät humanoidit imivät sut avaruusalukseensa ja tekivät niitä tuhmia juttuja joita ei saisi tehdä ilman toisen lupaa?

En ole tuo kenelle vastasit, mutta miksi se on niin vaikea uskoa? Ymmärtäisin jos täällä joku väittäisi telepaattisesti jonkun imevän tietoja hänestä ja kirjoittavan tänne niitä, mutta eihän tuo koneiston kaappaus sentään mikään uusi juttu ole.

Vierailija
37/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuota nettikameran kaappausta tapahtuu, mutta ei kai se niin toimi että se onnistuisi pelkästään sillä että joku selailee tätä sivua. Eikö siihen nyt pidä asentaa joku haittaohjelma. Todennäköisesti se on siellä koneessa edelleen, jos konetta ei ole siivottu.

Vierailija
38/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastetaas nyt hieman esimerkiksi mainonnan tunnistaa siitä että joku kysyy tuotteesta ja nämä "käyttäjät" vastaavat aina liisa25 tai matti34 tms. nimimerkillä, harvempi oikeasti laittaa mitään nimimerkkiä mutta näissä mainontaketjuissa niitä on aina, erikoista.

Vierailija
39/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän useamman kerran, siskon kerran. Vahvistui siis kyseisiltä tyypeiltä kun kysyin.

Vierailija
40/59 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuota nettikameran kaappausta tapahtuu, mutta ei kai se niin toimi että se onnistuisi pelkästään sillä että joku selailee tätä sivua. Eikö siihen nyt pidä asentaa joku haittaohjelma. Todennäköisesti se on siellä koneessa edelleen, jos konetta ei ole siivottu.

Juurihan tuossa mainittiin linkit esim. aijaa kuvat, youtube videot jne. Sieltä ne tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan