Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet että joillain bloggareilla noussut julkisuus päähän?

Ei hepsankeikka
30.01.2020 |

Määrätynlainen omahyväisyys paistaa toisilla ihmisillä kasvoista, varsinkin kännykä selfieissä. Bloggari saattaa muuten olla ystävällinen, mutta muuttunut bloginsa varrella ilmeiltään niin että lähin kuvaava sana on omahyväinen ilme. En vaan pääse yli että lovingwhitestyle näyttää vähän joka kuvassa ja videossa edellä mainitulta. Kuvat toisintoja olohuone-makuuhuone akselilta ,ja samasta ilmeestä. Jutut olleet ennen rikkaampia vaihtelevampia. Taitaa olla työttömyys syy että pyörii himassa.

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon suoraan että yksikin Näätä on tyrkkäämässä isoa nenäänsä joka kuvaan. Ihan järkky Näätä. Miksei kukaan sano sille? Marjut oli joskus ihan söde, nykyään näätäface.

Vierailija
22/97 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan pakko käydä @lovingwhitestyle ig tsekkaa. Muuttunut tosiaan paljon siitä mitä seurasin 3-4 vuotta sitten. Sisältö uupuu. My face my livingroom suoltoa. Nämä lähärikuvat on järkkyjä. Syylänpoistoon vaan. Otsassa huutaa hillitön syylä. Miten mä en tätä vuosia sitten nähnyt? Kuvakulma saa sen näätäfacelta näyttää. Epäedullinen kuvakulma. Luulisi paljon kuvaavan osaavan nämä jutut. Bloggari sokaistunut kun ollut monta vuotta pois työelämästä. Perspektiivi uupuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki Indiedayn suosituimmat bloggaajat ovat juurikin tätä. En ymmärrä miten joku jaksaa seurata sitä mullistelua ja leuhkimista.

Entä Lifie ja Foodlover suosituimmat?

Vierailija
24/97 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taso tippunut Marjutilla. Näkee että ei ole töissä missään. Eikö se julkaissut videoita missä kertoi vinkkejä työhaastatteluun? Miten puhua ja olla sekä pukeutua. Eikä sitten saa töitä. Kaikemaailman pikku kekkereissä juoksee saamassa ilmaista tavaraa kun yhteistyö kumppanit järjestää. Sen edellisestä työstä joutui lähtee koeajan 4kk puitteissa. Ehkei somen hoito ollutkaan sitä firmaa hyödyttävää ja Marjut teki siitä firman tilistä saman näköistä kuin omassa kodissaan. Osaako vain yhden tyylistä luoda?

Vierailija
25/97 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tuota tiijä, kun en lue yhtäkään blogia. Kaikki melko turhia tilityksiä omasta tyhjänpäiväisestä tusinaelämästä, vaikka luulevat olevansa jotain niin ainutkertaista, upeaa ja ihailtavaa. Hahah.

Väitän, että jos Hitlerin aikaan olisi ollut blogeja, niin jopa Anne Frankin blogi olisi ihan hemmetin tylsää luettavaa. Niitä Anne Frankeja olisi 50 tusinassa.

Vierailija
26/97 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään lue enää blogeja. Mennyt sellaiseksi mainostamiseksi kaikilla. Kohta lopetan instankin kun melkein jokaisella on joku yhteistyö. Sehän on tosiaan bloggareilta pois kun joka tallaaja tekee näitä tavaroiden esittelyjä. Varmaan firmat näkee sen että saa halvemmalla tuotteet esille tavisten kautta. Blogivastaisuus on yleinen ilmiö.

Vierailija
27/97 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hölmöä että määrätyillä instaajilla on kaikki samat maljakot, valaisimet, matot, sohvat, tuolit, tyynyt, kukat, kotiasut. Kun joku tekee remontin, tekee kohta muut perässä. Mainostaavat vuoron perään samoja tavaroita. Onko tämä joku yhteisö josta ei kerrota? Sopivatko yhdessä että kaikki hankkii nämä samat mainoskuviot?

Vierailija
28/97 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusi ja huumeet niillä päähän on nousseet.

Vierailija
29/97 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se nousee päähän kun yhteistyökuvioina saa tavaraa röykkiöittäin ilmaiseksi ja rahaa syydetään isoja tukkuja yritysten puolelta bloggareille erilaisten juontokeikkojen ym. esiintymisten varjolla.

Bloggareiden tulot on aika huikeita jos vertaa keskituloisen työssäkäyvän vuosituloihin. Se on aikamoista kun ei tarvitse edes "oikeasti" käydä säännöllisesti töissä. Sitä alkaa pian ajatella olevansa parempi ihminen kuin muut.

Toivoisin yrityksiltä vähän pidemmän tähtäimen ajattelua näihin kuvioihin. Itse en yleensä osta sellaisen yrityksen tuotteita jonka tiedän tekevän paljon yhteistyötä näiden "somevaikuttajien" kanssa.

30/97 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva niistä ilmoittaa verottajalle ne tavarat. Iso osa on tavarana tullutta ei rahana. Kuitenkin puhutaan valtavista eduista. Huonekalut, kodin remontointi, erilaiset palvelut, vaatteet. Töissä käyvillä ei ole sellaisiin ylellisyyksiin rahaa. Ansiosidonnaista saava bloggari elelee herroiksi suhteessa vaikka 2800 bruttona tienaavaan työssä käyvään.

Vierailija
31/97 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt ihan naurertavuuksiin asti tämä lovingwhitestyle bloggarin minä kuvaaminen. Joka kulmasta minä minä. Vanhentunut silmissä. 30 vuotias näyttää viisikymppiseltä. Huonoryhtinen ja tyyli tätimäinen. Ja kuka täällä huusi että bloggarit seuraa aikaansa??? Eipä ainakaan tämä Marjut. Ottaa tyylinsä vanhemmilta frouvilta.

Vierailija
32/97 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unfollaan sen

Vierailija
33/97 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lopettanut kokonaan blogien lukemisen. Muutama kiva ja enemmän kotikutoisen oloinen bloggaaja lopetti. Ja nää loput, mitä olin lukeneet mielenkiintoisten juttujen ja omien mielipiteiden vuoksi muuttuivat kaupalliseksi diibadaabaksi, joissa kuvat ovat näyttäviä, mutta identtisiä muiden bloggaajien kanssa, jutuista katosi kaikki särmä tai omaperäisyys, tekstit ovat aivan surkeita, lyhyitä ja mitäänsanomattomia. Lisäksi vielä se ylimielisyys ja omahyväisyys. Joku nata tai mungo mainio esimerkki siitä, että tekstit ovat pelkkää humble braggia. Jälkimmäinen olisi viihdyttävä kommenteissa päsmäröintinsä kanssa, mutta ei vaan jaksa lukea.

Olen tullut varmaan vanhaksi, mutta blogien tai some julkkisten instojen seuraaminen ei enää kiinnosta. Tai siis siinä tökkii se, että onhan se nyt aika koomista kuvata itseään joka vinkkelistä ja kaikkiin kuviin on aseteltu joku laukku tai kello näkyville. Että jos tavikset tekisivät samaa, niin johan olisi koomista. Ja muutenkin tuo ylenpalttinen tavaroiden esittely ja kuluttaminen samalla, kun porukan olisi hyvä vähentää kulutustaan.

No nyt kirjoitat kuin minä ajattelen. Minä tykkäsin kun oli vielä oikeasti jonkin aiheen alla blogi. Nämä ovat aivan oma lukunsa mullistelijat ja kasvojensa vääntelijät tekohymyineen ja irtoripsineen. Ihan oma ihmisrotunsa nämä turhat bloggarit, ilmaisen tavaran perässä juoksijat. Yhteistöitä tehdään vaikka palkkana olisi jokin riepu , eikä kaikista yhteistöistä saa edes palkkaa. Tuote toimii palkkiona. Mutta kuvia on suollettava ja näytettävä että minä se saan ilmaiseksi kaikkea.

"Paras" yhteistyökuvio oli kun eräässä blogissa mainostettiin kosteaa vessapaperia! Siinä bloggari yritti taiteilla tekstin kanssa parhaansa mukaan, että saisi wc-aiheen ujutettua sujuvasti lifestyle-bloginsa aamiaiskattaus- ja asupostausten joukkoon. Eikö mitään yhteistyökuviota voi oikeasti jättää väliin?

Eikö samalla bloggarilla ollut yhteistyönä myös eroterapiakäyntejä? Kannatan terapiaa ja avun hakemista, niille on todellakin paikkansa mutta onko se [b]yhteistyönä [/b] blogissa.

Vierailija
34/97 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piece by piece.

Kyllä on blogin taso laskenut. Pelkkää yhteistyö postausta, hutaisten ja heikoin faktoin. Tylsiä kuvia tylsästä kodista. Siis kaikki kuvat ihan samanlaisia, ja koti tylsää tusinakamaa. Mitään kommentteja blogiinsa ei hyväksy, tai poistaa ne pikapikaa.

Kuvaa surutta omaa perhettään, mutta esimerkiksi kroppakuvia itsestään ei voi julkaista. Siis aivan naurettavia kuvakulmia kuvissaan, että sen oman kroppansa saisi rajattua pois 😂 jaa a, miksiköhän..

Vierailija
35/97 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy sanoa, että musta Marjut vaikuttaa oikein ihanalta ihmiseltä. Vaikka tyylillisesti blogi on aika kaukana omasta tyylistäni. Mutta viime aikaisista postauksesta huokuu, että on joutunut paljon pohtimaan ja punnitsemaan elämää. Sellaista aitoa elämää jaksaakin seurata.

Piece by piecestä oon huomannut ihan samaa. Omista häostäänkin kirjoittaa jotenkin niin persoonattomasti ja innottomasti.

Vierailija
36/97 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun täytyy sanoa, että musta Marjut vaikuttaa oikein ihanalta ihmiseltä. Vaikka tyylillisesti blogi on aika kaukana omasta tyylistäni. Mutta viime aikaisista postauksesta huokuu, että on joutunut paljon pohtimaan ja punnitsemaan elämää. Sellaista aitoa elämää jaksaakin seurata.

Piece by piecestä oon huomannut ihan samaa. Omista häostäänkin kirjoittaa jotenkin niin persoonattomasti ja innottomasti.

Tullut kuitenkin somettajana tiensä päähän. Eihän tässä ketjussa hänestä käsittääkseni ihmisenä arvosteltukaan. On vain kaikki jo esitelty moneen kertaan. Hän on varmasti antanut kaikkensa. Mutta väkisin tyhjän suoltaminen kuvissa ja teksteissä maistuu siltä vanhalta kuivalta kaurapuurolta aamusta iltaan ja arjesta juhlaan. Kukaan ei vanhaa puuroa kauaa voi syödä. Aito elämäkin on mielenkiintoisampaa kuin tämä jämähtänyt samaan. Lapsiperheessä sattuu ja tapahtuu. Mutta kyse on sitä mitä jumittunut esittelemään.

Vierailija
37/97 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä mursumarsulla on ainakin noussut nesteet päähän. Koko maailman pitäisi ilmeisesti polvistua, kun hän kurvaa vaunuineen milloin mihkäkin 😂

Vierailija
38/97 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä mursumarsulla on ainakin noussut nesteet päähän. Koko maailman pitäisi ilmeisesti polvistua, kun hän kurvaa vaunuineen milloin mihkäkin 😂

Mursumarsun suosio on käsittämätön. Hänet yhdistetään niin vahvasti Zarroon, että oletusarvo on että tä hän edustaa sitä tyylillisesti.

Vierailija
39/97 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä ei osaa pitää breikkii? Pakko lyoda olematonta sisältöä. Mieluummin laatua ja mietittyjä juttuja kuin huttuu. Ilmeisesti ei elämässä tapahdu mitään.

Vierailija
40/97 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piece by piece.

Kyllä on blogin taso laskenut. Pelkkää yhteistyö postausta, hutaisten ja heikoin faktoin. Tylsiä kuvia tylsästä kodista. Siis kaikki kuvat ihan samanlaisia, ja koti tylsää tusinakamaa. Mitään kommentteja blogiinsa ei hyväksy, tai poistaa ne pikapikaa.

Kuvaa surutta omaa perhettään, mutta esimerkiksi kroppakuvia itsestään ei voi julkaista. Siis aivan naurettavia kuvakulmia kuvissaan, että sen oman kroppansa saisi rajattua pois 😂 jaa a, miksiköhän..

Täytyipä käydä katsomassa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi