Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet että joillain bloggareilla noussut julkisuus päähän?

Ei hepsankeikka
30.01.2020 |

Määrätynlainen omahyväisyys paistaa toisilla ihmisillä kasvoista, varsinkin kännykä selfieissä. Bloggari saattaa muuten olla ystävällinen, mutta muuttunut bloginsa varrella ilmeiltään niin että lähin kuvaava sana on omahyväinen ilme. En vaan pääse yli että lovingwhitestyle näyttää vähän joka kuvassa ja videossa edellä mainitulta. Kuvat toisintoja olohuone-makuuhuone akselilta ,ja samasta ilmeestä. Jutut olleet ennen rikkaampia vaihtelevampia. Taitaa olla työttömyys syy että pyörii himassa.

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut, en seuraa yhtäkään bloggaria.

Yleisellä tasolla kyllä ärsyttää, kun kylillä liikkuu ylimielisiä ihmisiä jotka luulevat olevansa jotain superjulkkiksia heti kun on muutama tuhat seuraajaa.

Vierailija
2/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on yksi monista, päiviystahti on niin tiuha just näitten omanaama kuvien suhteen että vähän pistää ärsyttää. Mun naama, mun kroppa, mun hiukset. Täähän sai kauheesti seuraajia sen rintasyövän vuoksi, parani siis siitä. Jos joku sanoo että pitäis tuntee empatiaa että heruttakoon itteään niin kohtuus jossain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on. Käsittämättömintä tuossa bloggauksessa on se että joku maksaa siitä. Ei vaan pysty ymmärtämään miksi tuollainen olisi rahanarvoista työtä. Täysin turhaa.

Vierailija
4/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin on. Käsittämättömintä tuossa bloggauksessa on se että joku maksaa siitä. Ei vaan pysty ymmärtämään miksi tuollainen olisi rahanarvoista työtä. Täysin turhaa.

Ei kai itse bloggaamisesta kukaan maksakaan.

Mutta jos joku tekee blogia, joka tuo sivuille esim 10 000 kävijää, niin mainostuloista se raha tulee.

Mainonta on paljon tehokkaampaa kun se on kohdennettua ja lukijoista saadaan dataa ja analyysia, eikä silleen että ammutaan sata tonnia mainosrahaa jonnekin ja toivotaan että joku ostaa sen perusteella tuotetta X.

Vierailija
5/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Indiedayn suosituimmat bloggaajat ovat juurikin tätä. En ymmärrä miten joku jaksaa seurata sitä mullistelua ja leuhkimista.

Vierailija
6/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun he julkaisevat esimerkiksi vakuutus yhteistyön, on teksti kopioitu vakuutuspapereista. Koko postaus kuin toisen suusta. Eikö ole omia aivoja että selittäisi omin sanoin suurinpiirtein mitä mainostaa?

Vierailija
7/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggarit ovat parempia tiedostavia ihmisiä, jotka jakavat meille muille viisautta. Kysymys on olemmeko me riittävän älykkäitä omaksumaan bloggarin sanoman.

mies51v

Vierailija
8/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain...? Minusta kaikilla.

Vierailija
9/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bloggarit ovat parempia tiedostavia ihmisiä, jotka jakavat meille muille viisautta. Kysymys on olemmeko me riittävän älykkäitä omaksumaan bloggarin sanoman.

mies51v

Sinähän se hupiukko olet!

Vierailija
10/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut kokonaan blogien lukemisen. Muutama kiva ja enemmän kotikutoisen oloinen bloggaaja lopetti. Ja nää loput, mitä olin lukeneet mielenkiintoisten juttujen ja omien mielipiteiden vuoksi muuttuivat kaupalliseksi diibadaabaksi, joissa kuvat ovat näyttäviä, mutta identtisiä muiden bloggaajien kanssa, jutuista katosi kaikki särmä tai omaperäisyys, tekstit ovat aivan surkeita, lyhyitä ja mitäänsanomattomia. Lisäksi vielä se ylimielisyys ja omahyväisyys. Joku nata tai mungo mainio esimerkki siitä, että tekstit ovat pelkkää humble braggia. Jälkimmäinen olisi viihdyttävä kommenteissa päsmäröintinsä kanssa, mutta ei vaan jaksa lukea.

Olen tullut varmaan vanhaksi, mutta blogien tai some julkkisten instojen seuraaminen ei enää kiinnosta. Tai siis siinä tökkii se, että onhan se nyt aika koomista kuvata itseään joka vinkkelistä ja kaikkiin kuviin on aseteltu joku laukku tai kello näkyville. Että jos tavikset tekisivät samaa, niin johan olisi koomista. Ja muutenkin tuo ylenpalttinen tavaroiden esittely ja kuluttaminen samalla, kun porukan olisi hyvä vähentää kulutustaan.

Vierailija
11/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirva-Anna_Marian ihan järkky tyrkky. Poseeraa kuin olisi malli, persjalkainen äksynaama. Hirveästi muka seuraajia ja sitten kuvista tykkää välillä vaan joku 30 ihmistä. Esiintyy kuin olisi suurikin stara. Naama väännetty väkinäiseen hymyyn eikä tämä naikkonen näytä koiskaan tyytyväiseltä tai onnelliselta.

Vierailija
12/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Sinähän se hupiukko olet!

Enkö oletkin, minkä stand-upin maailma on minussa menettänyt. Huonon koomikon.

mies51v

Vierailija
13/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lopettanut kokonaan blogien lukemisen. Muutama kiva ja enemmän kotikutoisen oloinen bloggaaja lopetti. Ja nää loput, mitä olin lukeneet mielenkiintoisten juttujen ja omien mielipiteiden vuoksi muuttuivat kaupalliseksi diibadaabaksi, joissa kuvat ovat näyttäviä, mutta identtisiä muiden bloggaajien kanssa, jutuista katosi kaikki särmä tai omaperäisyys, tekstit ovat aivan surkeita, lyhyitä ja mitäänsanomattomia. Lisäksi vielä se ylimielisyys ja omahyväisyys. Joku nata tai mungo mainio esimerkki siitä, että tekstit ovat pelkkää humble braggia. Jälkimmäinen olisi viihdyttävä kommenteissa päsmäröintinsä kanssa, mutta ei vaan jaksa lukea.

Olen tullut varmaan vanhaksi, mutta blogien tai some julkkisten instojen seuraaminen ei enää kiinnosta. Tai siis siinä tökkii se, että onhan se nyt aika koomista kuvata itseään joka vinkkelistä ja kaikkiin kuviin on aseteltu joku laukku tai kello näkyville. Että jos tavikset tekisivät samaa, niin johan olisi koomista. Ja muutenkin tuo ylenpalttinen tavaroiden esittely ja kuluttaminen samalla, kun porukan olisi hyvä vähentää kulutustaan.

No nyt kirjoitat kuin minä ajattelen. Minä tykkäsin kun oli vielä oikeasti jonkin aiheen alla blogi. Nämä ovat aivan oma lukunsa mullistelijat ja kasvojensa vääntelijät tekohymyineen ja irtoripsineen. Ihan oma ihmisrotunsa nämä turhat bloggarit, ilmaisen tavaran perässä juoksijat. Yhteistöitä tehdään vaikka palkkana olisi jokin riepu , eikä kaikista yhteistöistä saa edes palkkaa. Tuote toimii palkkiona. Mutta kuvia on suollettava ja näytettävä että minä se saan ilmaiseksi kaikkea.

Vierailija
14/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla noussut päähän.

Vierailija
15/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt kirjoitat kuin minä ajattelen. Minä tykkäsin kun oli vielä oikeasti jonkin aiheen alla blogi. Nämä ovat aivan oma lukunsa mullistelijat ja kasvojensa vääntelijät tekohymyineen ja irtoripsineen. Ihan oma ihmisrotunsa nämä turhat bloggarit, ilmaisen tavaran perässä juoksijat. Yhteistöitä tehdään vaikka palkkana olisi jokin riepu , eikä kaikista yhteistöistä saa edes palkkaa. Tuote toimii palkkiona. Mutta kuvia on suollettava ja näytettävä että minä se saan ilmaiseksi kaikkea.

"Paras" yhteistyökuvio oli kun eräässä blogissa mainostettiin kosteaa vessapaperia! Siinä bloggari yritti taiteilla tekstin kanssa parhaansa mukaan, että saisi wc-aiheen ujutettua sujuvasti lifestyle-bloginsa aamiaiskattaus- ja asupostausten joukkoon. Eikö mitään yhteistyökuviota voi oikeasti jättää väliin?

Vierailija
16/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Paras" yhteistyökuvio oli kun eräässä blogissa mainostettiin kosteaa vessapaperia! Siinä bloggari yritti taiteilla tekstin kanssa parhaansa mukaan, että saisi wc-aiheen ujutettua sujuvasti lifestyle-bloginsa aamiaiskattaus- ja asupostausten joukkoon. Eikö mitään yhteistyökuviota voi oikeasti jättää väliin?

Helpostihan tuon olisi tuonut mukaan,. Aamiaiskattaus vessaan ja asu, missä paras hoitaa vessakuviot. Kinkylle kuuliakunnalle lisämaksusta videofeed, kun bloggari suorittaa vessakuvionsa.

mies51v

Vierailija
17/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei kukaan muu saa yhteistöitä. Kaikki mulle asenne. Ja nitö tarvitsevat kotiinsa, niin pummivat ne yhteistöinä. Kun lapsella 4v synttärit niin kakku pyydetään ilmaiseksi, ilmapallot, mekko, äidin vaatetus. Sirten kuvataan synttäreitä päivänä jolloin ne eivät edes ole. Mennyt todella yli tämä ahnehteminen. Näissä ei ole kyse palkasta vaan että saadaan taas julkaistuja kuvia missä herutetaan että saatiin ilmaiseksi. Pääsääntöisesti ei kerrota alussa että tämä on yhteistyö. Vaan loppuun kirjoittavat, tuotteet saatu lahjaksi. Yhteistyöt kuuluu lain mukaan kertoa selkeästi jo alussa ja tehdä selväksi.

Vierailija
18/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun he julkaisevat esimerkiksi vakuutus yhteistyön, on teksti kopioitu vakuutuspapereista. Koko postaus kuin toisen suusta. Eikö ole omia aivoja että selittäisi omin sanoin suurinpiirtein mitä mainostaa?

Et sä voi alkaa itse selostamaan jotain vakuutusasioita.

Jos annat väärää tietoa, jonkun pitäis siitä vastata! Siksi asiasisältö määrämuotoinen.

19/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloja tyyppejä kaikki nämä indiedays tyypit. Itserakas ilme nassulla kuvataan sitä omaa napaa!

Vierailija
20/97 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä voi alkaa itse selostamaan jotain vakuutusasioita.

Jos annat väärää tietoa, jonkun pitäis siitä vastata! Siksi asiasisältö määrämuotoinen.

Insta ei ole tälläisiä juttuja varten. Yksi bloggari veti kilometrihihnaa kun kirjoitti vakuutuspapereista. Järjetöntä. Blogi on erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän