Mukavin juttu jonka olet kuullut sinusta sanottavan ÄITINÄ ja kuka sen sanoi?
Kommentit (42)
nähnyt kenenkään hoitavan lapsiaan niin hyvin kuin minä.
Varsinkin niinä hetkinä tuonut itseluottamusta kun jotkut ovat epäilleet ikäni takia taitojani ja puhuneet ilkeitä juoruja selän takana!
Olen 21v ja 2 alle 2vuotiasta lasta.
" kaikesta huomaa, että olette (minä ja mieheni) tehneet hyvää työtä lapsen kanssa" .
Isä ei ole koskaan kehunut minua tai osoittanut ylpeyttä. Tunuti hyvältä.
Mieheni kehuu ruokia, joita syötän lapselle (1v). Hän sanoi kerran pojalle, että jos me oltaisiin kahdestaan, niin olisit sinäkin paljon huonommissa ruuissa tai saisit vain kaupan ruokaa... :) söpöä!
tai mä rakastan kauheasti sua. Äiti tuoksuu hyvältä ja on kaunis (kauneus tässä tapauksessa katsojan silmässä).
Päiväkodissa sanoivat, että teidän lapset tietävät paljon asioista. Koulussa sanottiin, että teidän lapset ovat tasapainoisen oloisia (sama ope lapsilla alkuluokilla). Tosin on sitten ekavuosien jälkeen tullut negatiivistäkin palautetta! Eivät ole läpeensä fiksuja ja filmaattisia :)
Ihaninta on kuitenkin tuo lapsen oma tykkääminen ja rakastaminen!
Miksei haluaisi näyttää äidiltä? Ja miltä " äiti" ylipäätään näyttää? Minusta tuo olisi kauhea loukkaus!
koulussa ovat opettajat sanoneet, että uskomattoman hyvin olette poikanne kasvattaneet, ovat reippaita ja kohteliaita ja fiksuja.
Ulkonäöstä: lentoemäntä sanoi meille ihan sivumennen ruokaa tarjoillessaan, että " teillä on todella kauniit lapset. Kolleegan kanssa katsoimme kun nousitte koneeseen..."
Tuntuu tosi hyvältä, että on onnistunut kasvattamaan yksin nuorena yh:na noin mallikelpoisen pojan ja saa sittä vielä tunnustusta vierailta : )
Sanoin nelivuotiaalleni, että " voi kohta minä alan kiljua kun kaikki on hukassa" . Poika vastaa että " mutta ethän sinä ole mikään kiljuäiti!" " No mikäs minä sitten olen?" " Sinä olet nauruäiti!"
14-vuotias tyttäreni sanoi koko sydäemestään, että " tulisipa musta yhtä viisas ja ihana ihminen kun sä oot!" Vallan liikuituin.
Päiväkotihenkilökunnan, opettajien ja sukulaisten kiitokset tasapainoisista ja iloisista lapsista lämmittävät tietysti myös aina mieltä.
...37, varmaan lapsesi ei ole kyllä sulta niitä lahjoja perinyt.
Ja toiseksi Äo:ni on testattu ja oli 147 lapseni on 150, että revi siitä ; )
Oikeamilisyys on sitten vielä extraa älyn lisäksi..
Kivaa Jussia ja kaiva nyt herne pyllystä, ettei mene pyhät piloille!
-37
On niin rauhallinen lapsi, että huomaa että on turvallinen koti.
Teidän lapsista näkee, että on hyvin hoidettu ja huolehdittu.
Vaikka teillä on lapsia teillä on aina niin siistiä ja puhdasta ja sä jaksat käydä jumpassa ja kaikkea. Ihmeellistä!
" puhut lapsille kauniisti" jne. Neuvolalääkärit ovat kehuneet " hyvin käyttäytyviä, hyvin hoidettuja, mukavia" lapsia. Lapsilta tulee rakkaudenosoituksia ja ne ovat tietysti parhaita. Mies ei ole kiitellyt, ehkä siksi, että näkee myös niitä huonoja päiviä.
" x:hän käsittelee sitä vauvaa niin kuin omaansa" (toiselle henkilölle, ei tiennyt että kuulin) :-)
..ettei parempaan paikkaan vauva voisi syntyä. päiväkodilta olen kuullut että ihailevat jaksamistani ja johdonmukaisuuttani erityislapsemme kanssa. 5v tyttäreni sanoo aina et äiti,oot mun rakas:)
Monesti vanhemmat ihmiset sanovat että kyllä näkee lapsista että heistä pidetään hyvää huolta ja he ovat tyytyväisiä.
Parturini sanoo että olen ihan äidin näköinen, olen kuulema aina ollut:)
on sanonut usein että olen ihanan rento äiti, jollainen hän olisi toivonut olevansa silloin kun lapset oli ihan pieniä. Hän siis jännitti ja pingotti asioita, ja arvostaa minun tapaani olla lungisti lasteni kanssa
Useasti on sanonut että olen hyvä äiti ja hyvin kasvatan lapsia.
Tuli tosi hyvä mieli, kun luin näitä! Sellainen olo, että saisinpa tutustua teihin ja upeisiin lapsiinne!
Terveisin
eräs omasta vauvasta haaveileva
Asun maalla. Kuinka niin? Joku kun sitä kyseli.
sanoi kaksivuotias tyttäreni ja jatkoi silmin nähden onnellisena: " ja minä olen äidin naksu!" (= raksu).