Käyttääkö joku vielä langallisia kuulokkeita?
Kommentit (35)
Olen nähnyt myynnissä langattomiin kiinnitettävää narua, mikä estää niitä tippumasta maahan...
Käytän mieluiten langallisia. Ei tarvitse ladata ja äänenlaatu parempi. Langattomat on kyllä kätevät matkoilla.
Pelkästään langallisia, niin hiirtä kuin kuulokkeitakin: säästyn lataus ja/tai patterienvaihtorumbalta ja niiden ostohärdelliltä.
Käytän, oon niin tumpelo, että langattomat katoaisi j sit itku pääsee.
Minä ostin juuri kuulokkeisiin jatkojohdon, jotta voin katsoa niillä telkkaria.
Käyttää todellakin. Tosin nappikuulokkeet on helvetistä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitit varmaan kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Käytän ja mulla on vuosimallia 2005 stereot jotka toimii kuin uudet ja niissä on tilaa kolmelle levylle samaan aikaan. Ja kuuntelen ja ostan Cd-levyjä. Olen siis vissiin urpo.
Mulla on UUSI LP-soitin ja langalliset kuulokkeet.
Jos olet urpå, niin mä olen sitten turpo.
Käytän, koska kuuntelen musiikkia ja välitän äänen laadusta. Lataaminen on myös tympeää.
Langattomat nappikuulokkeet näyttää kuin jotain mäihää valuisi korvista.
Käytän molempia, vastamelumallia liikkuessani ulkona, hifimpää mallia kotona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitit varmaan kuunnella.
En suinkaan, ostin samalla jatkojohdon silmiinkin.
Käytän, tosin haittapuoli on kuulokkeiden ja kännykän kuulokeportin ajoittainen hajoaminen liiallisesta käytöstä - hankalahko korjata silleen nätisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne langattomat on urpon näköset
Näyttävätkö ne mielestäsi korvakoruilta?
Ne näyttää sähköhammasharjan vaihtopäiltä.
Minulla on langalliset. Juuri tuo erään mainitsema lataaminen on yksi syy miksi käytän langallisia, toinen iso syy on se, että pelkään langattoman kuulokkeen tipahtavan vaikkapa lumihankeen tai lätäkköön, tai maahan niin että astun päälle ja se menee rikki. Langalliset joskus ärsyttävästi tarttuvat johonkin ja tipahtavat korvista, mutta ainakin piuha suojaa kuuloketta tippumasta maahan asti.