Käyttääkö joku vielä langallisia kuulokkeita?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Ne langattomat on urpon näköset
Näyttävätkö ne mielestäsi korvakoruilta?
Langallisia käytä. Langattomat löytyy mutta en muista ladata niitä
Mä käytän langallisia, ihan koska äänen laatu on tasaisempi.
Käytän ja mulla on vuosimallia 2005 stereot jotka toimii kuin uudet ja niissä on tilaa kolmelle levylle samaan aikaan. Ja kuuntelen ja ostan Cd-levyjä. Olen siis vissiin urpo.
Naatin päivittäin. Latausleikistä ja häiriöistä en nauttinut laingan. Akutkin kypsyi vuodessa.
Kotona langattomat, ulkona langalliset. Langalliset eivät voi pudota maahan. Lisäksi en juurikaan kuuntele musiikkia ulkona, niin on turha panostaa kalliimpiin kuulokkeisiin jotka kuitenkin menevät rikki ihan samalla todennäköisyydellä kuin ne halvat nappikuulokkeet.
Minä. Käytän myös langallista hiirtä. En luota langattomiin vekottimiin.
(paitsi kakeen ja kännykkään)
Aliltako tilasit? 3 eurolla. Ja nyt hekuman huipulla. Vielä kun Rane sais ne pariteltua.
Molemmat löytyy. Bluetootheissa ärsyttää vilkkuva valo ja langallisissa parempi äänenlaatu ja mukavan isot korvaläpät.
Käytän koska toimivat eli en näe tarvetta uusia, eikä myöskään tarvitse ladata. Lähes kaikissa laitteissa minulla on se periaate, että uuden hommaan vasta kun vanha ei enää toimi. Pari poikkeusta on ollut, esim kun siirryin filmikamerasta digiin, mutta näitä ei tosiaan ole usein.
Kyllä! Kuuntelen niillä vinyylilevyjä, joita soitan 1970-luvun stereoillani.
M 45
Käytän, ja niin käytette tekin taas viimeistään 10 vuoden kuluttua kun langattomien yhteyksien mikroaaltojen haitallisista terveysvaikutuksista alkaa tulla tieteellisesti vahvistettua tietoa. En myöskään käytä koskaan korvien sisään työnnettäviä kuulokkeita, vaan isoja ulkoisia ja niitäkin max. 1h putkeen. Lisäksi äänenlaatu on tuhottomasti parempi.
t. Ääniteknikko.
Käytän langallisia kuulokkeita ja hiirtä.
En edes harkitse muita. Minulla on myös mukavasti omaisuutta kun en tuhlaa rahojani hölmöyksiin.
Varmaan olet nähnyt, kuten olet näköjään nähnyt senkin, että "kaikki" käyttävät langattomia.
Käytän. En viitsi pelleillä lataamisen kanssa.
Miksi kukaan käyttäisi langattomia?
Kaytetaan seka mies etta mina, semmoisia nappimallisia. Semmoiset saa aina uuden kannykan kanssa, meilla on niita varmaan viidet kotona. Tuntuisi vahan turhalta ostaa erikseen langattomia kun nuokin ovat viela ihan taysin toimintakuntoisia ja osa liki korkkaamattomiakin.
Ne langattomat on urpon näköset