Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluavatko naiset, että maksan treffeillä kaiken? -Sinccu

Vierailija
29.01.2020 |

Pohdin vain, voiko joku loukkaantua ja kokea alentavaksi. Aivan kuin mies pitäisi naista elätettävänä.

Tahtoisin tarjota. Mielipiteitä?

Kommentit (170)

Vierailija
41/170 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kutsut kaverin kahville, tarjoatko hänelle? Todennäköisesti molemmat maksavat omansa. Miksi treffeillä pitää tarjota, jos kutsuu? 

Miksi pitää ehdottaa treffejä maksulliseen paikkaan?

Että voi osoittaa olevansa herrasmies. Miten nainen mittaa miehen statuksen jos tämä vie vain kirjastoon tai puistoon kävelylle?

Eli mies osoittaa olevansa korkean statuksen omaava herrasmies sopimalla treffit kahvilaan sillä periaatteella, että molemmat maksavat omansa?

Vierailija
42/170 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

AP:lle - toki arvostaisin jos mies maksaa, mikali talla on siihen varaa. 

Ja viela enemman arvostan sita, etta mulle avataan ovet ja annetaan mun menna ovesta sisaan ensin, ja etta multa autetaan takki paalta ja paalle. Ei ole kyse siita ettenko itse osaa, vaan ihan perus herrasmiesmaisyydesta ja toisen huomioinnista. 

Seurustelumme alkuaikoina, kun tavattiin vain viikonloppuisin, miehella oli aina tapana tuoda kukkakimppu tullessaan. 

Kimppu oli ns. markettikimppu ja ihan varmaan vaan muutaman euron maksanut, mutta arvostin eletta suunnattomasti, kun tiesin miten vahan rahaa miehella on kaytettavissa. Etta niistakin vahista kuitenkin halusi aina ostaa minulle kukkia. <3 

Herrasmiesmäisyys ei ole enää mitenkään sukupuolisidonnainen asia, joten nainen osoittaa sitä treffeillä, että osaa peruskäytöstavat ettei vaan seiso piiska kourassa miehen selän takana vahvana vaatimassa paljon tekemättä itse mitään?

Johan se sananakin on vahvasti sukupuolisidonnainen. :) 

Mista osasta ketjun kommenttejani paattelit, etten itse tee mitaan?

Mutta se, etta avaisin miehelle oven ja auttaisin talle takin paalle, ei jotenkin tunnu luontevalta. :D

Sen sijaan, kuten jo sanoinkin, voin aivan hyvin maksaa laskun enka ota siita ongelmaa. 

Tuosta on tainut jäädä sana miten pois, joten toistan kysymyksen MITEN nainen osoittaa treffeillä, että osaa peruskäytöstavat?

En edes ymmarra koko kysymysta, mulla ei ole tapana miettia treffeilla etta osaankohan nyt jotkut "peruskaytostavat". Tietysti kiitan kun mies avaa oven tai auttaa takin paalle, katson puhuessa silmiin, huolehdin siita etten puhu vain itsestani, vaan kuuntelen myos toista ja esitan lisakysymyksia. Hymyilen tarvittaessa, istun selka suorassa ja olen tietysti pukeutunut treffeille naisellisesti ja kayttanyt muutenkin aikaa ulkonakooni. 

Jos ruokaillaan, kaytan lautasliinaa ja tiedan missa jarjestyksessa haarukat ja veitset tulee ottaa kayttoon. Arvostan hyvia viineja ja osaan niista keskustellakin. Mikali joudun poistumaan vessaan, pyydan anteeksi poistumistani sen kummemmin spesifioimatta, mita olen menossa tekemaan. 

Mutta siis nama yllamainitut on mulle ihan itsestaanselvia asioita, en tieda ovatko nama nyt niita "peruskaytostapoja" vai ihan jotain muuta. En edes tieda, miten "piiska kourassa" oleva nainen kayttaytyisi tassa tilanteessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/170 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun kumpikin huolehtii omista kuluistaan.

Vierailija
44/170 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin joskus kaupungilla sellaista "pariskuntaa" jossa mies hyppi kuin jänöjussi availemassa ja sulkemassa naiselle autonovia, ulko-ovia auttoi takkia pois päälle jne. Tuli vain mieleeni, että kuinka moni sellainen ihan suht tervepäinen suomalainen nainen tuollaista miestä jaksaa ennen kuin alkaa vttuuntua. Tai miten kauan mies viitsii palvella jotain naista ei saa edes autonovea itse auki tai kiinni. En oikein usko tasa-arvoisessa maassa olevan mikään kovin in juttu

Vierailija
45/170 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs olisi ihan perinteinen kysyminen?

”Sopiiko jos tarjoan tällä kertaa?”

Tuon voi esittää kepeästi ja hyväntuulisella äänellä siinä vaiheessa kun maksun aika tulee. Annat ymmärtää, että haluat tarjota, mutta sinulle on ihan OK jos tällä tai ensi kerralla treffikumppani haluaakin maksaa. Älä tee asiasta sen kummempaa numeroa, oli toisen vastaus mikä tahansa.

Vierailija
46/170 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,johan se on vanha tapa,se joka ehdottaa,mennäänkö kahville tai syömään,niin ehdoittaja maksaa.Tässä tasa-arvojen maassa EI OLE SÄÄNTÖÄ,että mies aina maksaa.Tehdään heti ehdoituksessa selväksi kuka maksaa.

Vierailija
47/170 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kutsut kaverin kahville, tarjoatko hänelle? Todennäköisesti molemmat maksavat omansa. Miksi treffeillä pitää tarjota, jos kutsuu? 

Kun sovin kaverin kanssa tapaamisen kahvilaan, menemme sinne eri aikoihin ja niin, että ensin paikalle tullut ostaa oman kahvinsa ja varas pöydän. Silloin kun itse olen se, joka tulee myöhemmin, kysyn _aina_ häneltä, haluaako hän vielä jotain samalla kun haen oman kahvini.

Jos menen treffeille niin odotan, että tapaamme kahvilan ovella tai ulkopuolella, ei niin, että toinen jo juo kahviaan pöydässä.

Vierailija
48/170 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taalla Yhdysvalloissa on selvaa etta mies maksaa. Silla ei ole mitaan tekemista valtasuhteiden kanssa, kyse on ainoastaan kaytöstavasta.

W26

Vierailija
49/170 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en lähtisi toista kertaa minnekään treffeille miehen kanssa, joka tekee maksamisesta numeron. Jos mies pyytää treffeille eikä pysty hoitamaan (tarjoamaan) yhtä kahvikupillista naiselle, mies ei ole minulle sopiva. Näin se vain menee (käytöstavat ja pienet eleet kertovat miehestä aika paljon)

Vierailija
50/170 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai herrasmies avaa oven, auttaa takin päältä ja tuolin alle ja lopuksi vielä maksaa. Ja jos ulkona sataa hän itse kulkee sateessa ja ojentaa sateenvarjon naiselle.

T: Vahva itsenäinen nykynainen, joka ei saa ovea auki, takkia päältään, tuolia alle, eikä pätäkkää löydy.

Mistä löytyy herrasnaisia jotka tekisivät miehille tuon?

Vierailija
51/170 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai herrasmies avaa oven, auttaa takin päältä ja tuolin alle ja lopuksi vielä maksaa. Ja jos ulkona sataa hän itse kulkee sateessa ja ojentaa sateenvarjon naiselle.

T: Vahva itsenäinen nykynainen, joka ei saa ovea auki, takkia päältään, tuolia alle, eikä pätäkkää löydy.

Mistä löytyy herrasnaisia jotka tekisivät miehille tuon?

Miksi naisen pitäisi tehdä mitään? Sehän pitäsi riittää miehelle, että hän on nainen.

Vierailija
52/170 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee että kiltit miehet haluavat perinteisen naisen. Kitinä on kuitenkin kova jos pitää naiselle tarjota ensimmäisillä treffeillä.

no jos nainen on neitsyt niin sitten voi ehkä maksaa kahvit.

No itse en kyllä lähtisi niin nuoren kanssa treffeille. Ei laillisesti Treffailuikäisistä suominaisista löydy kuin ehkä muutama peppuneitsyt.

Miten voit luulla tietäväsi sen vertaa kaikkien naisten yksityiselämästä? Tyrmistyttävää.

Olen tietäjä, shamaanin ja julmalankuva. Onko sinulla parempaa tietoa joka kumoaisi tietoni

On esimerkiksi minä itse.

Sepä edustavaa

Vierailija
53/170 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taalla Yhdysvalloissa on selvaa etta mies maksaa. Silla ei ole mitaan tekemista valtasuhteiden kanssa, kyse on ainoastaan kaytöstavasta.

W26

Yhdysvalloissa nyt on vähän oudot tavat. Euroopassa on totuttu siihen että jos tulee kutsutuksi syömään, niin silloin kutsuja myös maksaa. Amerikassa voi käydä niin että kutsutulle tuleekin lasku maksettavaksi.

Vierailija
54/170 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan maksaa itse. En halua olla pienessäkään kiitollisuudenvelassa kun ei edes tiedä, tavataanko vielä.

Suhteessa voidaan tarjota vuorotellen jne, mutta eka treffeillä maksan ehdottomasti kahvini itse. N50+

Vierailija
55/170 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

W26

Ö-kirjain näyttää kuitenkin toimivan.

Vierailija
56/170 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää ehdottaa treffejä maksulliseen paikkaan?

Että voi osoittaa olevansa herrasmies. Miten nainen mittaa miehen statuksen jos tämä vie vain kirjastoon tai puistoon kävelylle?

Etsitkö siis naista, joka hakeaa korkean statuksen miestä? Jännää. Yleensä miehet tuntuvat pitävän sitä negatiivisena asiana, jos miehen status on naiselle tärkeä.

Vierailija
57/170 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee että kiltit miehet haluavat perinteisen naisen. Kitinä on kuitenkin kova jos pitää naiselle tarjota ensimmäisillä treffeillä.

no jos nainen on neitsyt niin sitten voi ehkä maksaa kahvit.

No itse en kyllä lähtisi niin nuoren kanssa treffeille. Ei laillisesti Treffailuikäisistä suominaisista löydy kuin ehkä muutama peppuneitsyt.

Miten voit luulla tietäväsi sen vertaa kaikkien naisten yksityiselämästä? Tyrmistyttävää.

Olen tietäjä, shamaanin ja julmalankuva. Onko sinulla parempaa tietoa joka kumoaisi tietoni

On esimerkiksi minä itse.

Sepä edustavaa

Itseppä heitit ennakkoluuloja jotka eivät pidä paikkaansa.

Vierailija
58/170 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläisten kanssa on aivan selvää että mies maksaa. Toisaalta sitä toisensuuntaista palautettakin tulee sitten siihen malliin että on suomitypyillä harjoittelun paikka.

Vierailija
59/170 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on varaa maksaa, niin sitten sitten mies maksaa. Jos mies on köyhä opiskelija, niin sitten molemmat maksavat omansa, tai nainenkin voi maksaa.

Pääsääntöisesti mies maksaa ensimmäisillä treffeillä.

Vierailija
60/170 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäläisten kanssa on aivan selvää että mies maksaa. Toisaalta sitä toisensuuntaista palautettakin tulee sitten siihen malliin että on suomitypyillä harjoittelun paikka.

En ajatellut harjoitella, koska mies, jolle venäläinen nainen olisi optio, ei olisi minun mieheni. Ja ennen kuin alat kertoa, kuinka jokainen mies sisimmässään haluaisi venäläisen naisen, kerron sen verran, että omalle puolisolleni mm. yhteinen äidinkieli on asia, josta hän ei olisi ollut valmis tinkimään. Meillä on venäläisiä ystäviä ja vaikka he ovat ihan mukavia, hän on itsekin todennut kyseisen kansakunnan naisten (ja miestenkin) olevan melkoisia opportunisteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan