Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uimahallin saunassa: "sinne ei voi nyt mennä"

Vierailija
28.01.2020 |

Istuin uimahallin saunassa ja parin metrin päähän tuli ilmeisesti äiti parin lapsen kanssa ja isoäiti. Poika kävi heittämässä löylyä, ja itse siirryin vähän että poika olisi mahtunut hyvin istumaan. Perheenäiti siihen: "sinne ei voi nyt mennä" ja komensi pojan toisella puolelle istumaan.

Minusta pikkuisen outoa. Toisaalta saattaa olla että äidillä on sellainen työ, että vapaa-ajallakin on ylivarovainen ihmisten kanssa. Oletteko te muut jossain sellaisessa työssä, joka aiheuttaa kuvatunlaista käyttäytymistä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ymmärtäisin tilanteen niin, että äiti on ajatellut että sinä olet ensin ollut siellä saunassa ja saat olla löylynheittäjänä. Tietynlaista käyttäytymistapojen opettamista, vähintään kysyä ennen heittämistä että onko ok jos heitetään löylyä...

Vierailija
2/14 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä ainakin ajattelen asian niin, että äiti nimenomaan ajatteli sinua ja että sinä saat saunoa rauhassa ilman, että hänen lapsensa tunkee sinne istumaan ja heittämään löylyä. Näin teen itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ymmärtäisin tilanteen niin, että äiti on ajatellut että sinä olet ensin ollut siellä saunassa ja saat olla löylynheittäjänä. Tietynlaista käyttäytymistapojen opettamista, vähintään kysyä ennen heittämistä että onko ok jos heitetään löylyä...

Ei ollut tästä kyse. Kyllä tuossa taisi joku varovaisuus olla, ja minusta ei oikein tavallista käytöstä, sen takia aloin miettiä, mikä moisen aiheuttaa, siis että ollaan supervaruillaan.

Vierailija
4/14 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit voinut jutella sille. Ainakin meillä miesten puolella on aika rentoa menoa ja jutellaan ihan randomeillekin.

Vierailija
5/14 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne siis oli se, että äiti oli nimenomaan kehoittanut poikaansa heittämään löylyä ja sitten kun poika oli menossa istumaan, siirryin sivummalle että poika olisi mahtunut hyvin, ja sitten äiti kielsi poikaansa ja sanoi ettei siihen voi mennä. En ole kyllä aiemmin törmännyt tällaiseen. Tietty saattoi olla vain vähän erikoinen äiti

Vierailija
6/14 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se äiti ajatteli lapsen haluavan istua sinun mielestäsi liian lähelle sinua, kun sinä kerran siirryit kauemmas? Itse ainakin ajattelisin, että toinen kokee minun tunkevan liian lähelle, jos hän siirtyy kauemmas kun istun alas.

Vierailija
7/14 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita ei hyödytä jäädä märehtimään. 

Vierailija
8/14 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita ei hyödytä jäädä märehtimään. 

Totta, aina ei vaan ymmärrä :)

Vierailija
9/14 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä poikia pitää tuoda naisten puolelle jos siitä on noin paljon vaivaa?

Vierailija
10/14 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teillä peflettejä? Jos äiti pelkäsi, että poika saisi jonkun taudin laitteilta sinun jälkeesi.

Vierailija
11/14 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä poikia pitää tuoda naisten puolelle jos siitä on noin paljon vaivaa?

Jotta näkisivät vierasta tissiä ja tussua edes jonkun elämänvaiheensa aikana.

Vierailija
12/14 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ylianalysoit.

Vierailija
13/14 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotta näkisivät vierasta tissiä ja tussua edes jonkun elämänvaiheensa aikana.

No sitä tää mamma ei tainnut haluta, siksi tätä suuresti ihmettelen...

Vierailija
14/14 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se äiti ajatteli lapsen haluavan istua sinun mielestäsi liian lähelle sinua, kun sinä kerran siirryit kauemmas? Itse ainakin ajattelisin, että toinen kokee minun tunkevan liian lähelle, jos hän siirtyy kauemmas kun istun alas.

Tämä voisi olla mahdollinen selitys. Sellainen "annetaan hänen saunoa rauhassa ja pysytään me laumana".

-ap