Kyllä herttuatar Kate on niin tyylikäs ja edustava verrattuna Meghaniin
https://www.dailymail.co.uk/femail/article-7937741/Kate-Middleton-arriv…
Katsokaa nyt näitäkin kuvia. Miten joku voi olla noin tyylikäs ja kaunis kuin Kate on? Niin tasainen hammasrivi, kaunis nauru, niin sydämellinen ihminen.
Kommentit (29)
Kyllä on kaunis nainen, mutta on pantu paljon rahaakin. Katselkaapa kuvista vaikka Katen alkuperäisiä hampaita... samoin nenää on fiksattu.
Samoin botoxia kuluu, kun hänellä on ohut englantilainen ihotyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää verrata ja luoda vastakkainasettelu?
Niinpä. Ärsyttää sanoa, mutta "aikuiset ihmiset".
Mä olen ylipäätään yllättynyt siitä miten paljon ihmiset haukkuu toisia. Paljastunut tätä palstaa lukiessa vaikka osa ehkä onkin trolleja. En jaksa ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Kate on todella herttaisen ja sydämellisen oloinen, ei läheskään sellainen kylmän laskelmoiva kuin Meghan oli. Ja tuo miten nauraa ja antaa ilon näkyä ja raikua.
Kate on niin laskelmoiva, että sinä et tajua, että hän on laskelmoiva.
Vierailija kirjoitti:
Ei pahaa sanottavaa enkä avannut linkkiäsi, mutta toivoisin, että Kate saisi hieman lihaa luidensa päälle, on kuin luinen pajunvitsa ja se vanhentaa, varsinkin tumman silmämeikin kanssa. Eräs mies tuumasi bussissa vierustoverilleen joka lehtiartikkelia kuninkaalliaistasista luki, että olisi kuin kakkosnelosta (ilmeisesti puulauta tms) höyläisi sängyssä.
Mutta siis vaikuttaa hyvin herttaiselta ihmiseltä.
Anorektikko. Hirveät silmäpussit ja tekonauraa kuvissa. Mutta ihanat lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää verrata ja luoda vastakkainasettelu?
Niinpä. Ärsyttää sanoa, mutta "aikuiset ihmiset".
Mä olen ylipäätään yllättynyt siitä miten paljon ihmiset haukkuu toisia. Paljastunut tätä palstaa lukiessa vaikka osa ehkä onkin trolleja. En jaksa ymmärtää.
Eli kirjoitat solvaavan viestin, jossa ihmettelet miksi ihmiset solvaavat toisia. Okei ….
Onko suomessakin keltainen lehdistö kun Megaa täällä mollataan taas. Näin ne sodatkin alkaa pienestä. Ap ei pidä leikkiä tulella.
Mega on tyylikkäämpi ja edustavampi kuin Ap.
Mikset ap ota hänestä mallia, jos häntä kerran niin ihailet? Sydämellinen ihminen ei koskaan alentuisi moiseen vihanlietsontaan ja kehumaan toista toisen kustannuksella. Etkö kykene kehumaan häntä ilman vertailukohtaa? Eikö hänessä itsessään ole sinusta tarpeeksi kehuttavaa?