Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauran omalle kumppanilleni(pian ex) ja itselleni. Miten olen voinut olla näin tyhmä?

Vierailija
28.01.2020 |

En haluaisi nauraa tai väheksyä kumppania, kai tämä on nyt jokin tuskan ja realistisen ajattelun tuotos. Otin ne vaaleanpunaiset lasit päästäni pois ja aloin miettimään, mitä ihmettä minä olen tehnytkään ja vielä suostunut kaikkeen typerään mitä ikimaailmassa en normaalitilassa tekisi tai antaisi tapahtua.
Ihan hävettää. Tosin nyt keskityn pelkästään negatiivisiin asioihin, tarkoituksellisesti.

Ensinnäkin mies on minua reilusti vanhempi, hänellä on lapsia, miehen elintavat ovat ihan karut ja minäkin lipsuin aika pahasti terveyteni suhteen, käyttää alkoholia päivittäin, valittaa väsymystään jatkuvasti eikä ymmärrä tehdä asialle mitään, seksiä ei ole kun joskus kun kal* toimii vain pari kertaa viikossa, vähättelee ja mitätöi, suoranaisesti haukkuu, puhuu toisista naisista ja tahallisesti loukkaa usein, rakastaa kaikkea pinnallista ja väkivaltaa, vaikea keskustella syvällisempiä jne..
Tulisi niin pitkä lista jos jatkan.

Pahinta on ehkä ollut kun olen jotenkin langennut toimimaan miehen tunnetilojen mukaan. En ole ollut oma itseni ja joskus on hankala olla hänen seurassaan, tosi ahdistavaa. Saattaa komennella, uhkailla erolla jos en tee niin kun hän haluaa, nöyryyttää varsinkin kavereiden läsnäollessa ja lapsiensa. Oikeasti käyttäytyy kun teini ja yhtäkkiä taas pari päivää voi mennä niin, että on suht. normaali ja ihana tyyppi.
Jatkuvaa tunnemyrskyä, rakastaa ja yhtäkkiä olen tehnyt jotain josta suuttuu vaikka oikeasti ei ole mitään syytä.

Miten oon voinut langeta. Olen vielä nuori ja kauniskin, elämä edessä, työn saralla menee hyvin ja mahdollisuus olisi kaikkeen mukavaan mutta minä valitsin sitten alistua jollekin keski-ikäiselle kakaralle joka voi käyttäytyä miten tykkää ja kontrolloi läheisiään. Uskomatonta....

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kun huomasit itsekin, miten asiat ovat. Nyt vaan nostat kytkintä.

Vierailija
2/11 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat omituisia. Niille ei kelpaa kunnollinen mies, pitää olla jännä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mieheltä jota tapailin. Ihan uskomaton tapaus! Nykyään tyyppi on estolistalla.

Vierailija
4/11 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Nyt vain pidät tuon linjan etkä ala lepsuilemaan. Jos mies yrittää puhua ympäri, et suostu vaan pakotat itsesi muistamaan millainen mies todella osaa olla. Onko ero iso prosessi, asutteko siis yhdessä, yhteistä omaisuutta, oletteko aviossa? 

Vierailija
5/11 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon. Nyt vain pidät tuon linjan etkä ala lepsuilemaan. Jos mies yrittää puhua ympäri, et suostu vaan pakotat itsesi muistamaan millainen mies todella osaa olla. Onko ero iso prosessi, asutteko siis yhdessä, yhteistä omaisuutta, oletteko aviossa? 

Yhteenmuutto ei ollut kaukana. Helppo ero, ei mitään yhteistä, luojan kiitos.

Välillä ahdistaa ja välillä tuntuu helpottavalta ero ajatus.

Hyvät ja huonot puolet miehessä kamppailevat mielessäni mutta totuus on, että en ole onnellinen, lähinnä varautunut ja häpeissäni miehen seurassa yleensä.

Hän on niin pinnallinen jotenkin, saa toiset häpeämään itseään helposti ja syyttäkin.

Haukkuu myös paljon ihmisiä, pokkana rumaksi ja kehitysvammaisista vääntää vitsiä jos sattuu näkemään. Joo en itsekään ole mikään enkeli aina mutta tuo on aika lapsellista. Ulkonäkö on tärkeää hänelle, kuten myös raha, nuoruus(vaikka ei itse ole enää niin nuori) jne..

Aivan liian pinnallinen minulle. Ihan kun olisin kohdannut sellaisen miehen, joka on lähes kuin vastakohta asioissa joita itse arvostan, määritän elämässä tärkeysjärjestykset vähän erilaisten näkemyksien mukaan..

Monta kertaa olen hämmentynyt miehen jutuista. Kai sitä oli sen verran utelias, että halusi tietää onko tämä oikeasti totta mitä kuulen ja näen.

Niin laidasta laitaan olevaa juttua on riittänyt.

Ap

Vierailija
6/11 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli täydellinen shokki kun silmät avautuivat. Kyseenalaistin vahvasti mielenterveyteni kun tajusin, millaisessa tyypissä sitä oli tullut roikuttua. Hävettää jälkeenpäin.

Vierailija
7/11 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota olen näin miehenä itsekin miettinyt, kun olen naisia ja heidän unelmakumppaneitaan katsonut. Ei vaan voi käsittää mitä naiset näkevät jossain narsistisessa luuserissa. Mutta jokainen saa seurustella sellaisen ihmisen kanssa, kuin haluaa, ei siihen ulkopuolisilla ole sanomista.

Vierailija
8/11 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/11 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, no nyt äkkiä jalat alle. Hyvä sentään että tajusit. Moni jää jotenkin ihmeellisesti jumiin eikä enää näe tilannettaan.

Vierailija
10/11 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan tässä on ollut se tarinan idiootti? Huutista naisille. 

Vierailija
11/11 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan