Aiotko käyttää kasvosuojusta koronavirusta vastaan ?
Mutta lehdessä jo luki, ettei se kasvosuojus mitään auta. Virus kun tuppaa saastuttamaan ihmisen silmien limakalvojen kautta.
Kommentit (22)
Käytän sellaista koko naaman peittävää sukellusmaskia ja happipulloa
Jo viime viikolla tuli Prismassa vastaan ihan suomalainen perhe, joilla oli kasvosuojukset.
Kuljen armeijan ylijäämävarastolta hommattu nasse päässä.
Vierailija kirjoitti:
Käytän sellaista koko naaman peittävää sukellusmaskia ja happipulloa
Heh..... olin miettinyt samaa turvautumista kunhan tästä kaupoille lähden. Kyltti vielä roikkumaan rinnuksille : ”Olen virusvapaa. Oletko Sinäkin ”?
Viruksillakin on oikeus elämään! Emme saa pystyttää esteitä vapaan liikkuvuuden esteeksi! -cityvihreä
En aio käyttää mutta jos se vastoin kaikkia odotuksia on niin paha niin en häpeä vetää uimalasien ja maskin kanssa kun ostan pakolliset ruokaostokset.
Vierailija kirjoitti:
Jo viime viikolla tuli Prismassa vastaan ihan suomalainen perhe, joilla oli kasvosuojukset.
Kyllä minäkin Prismassa pitäisin.
Minulla on kaasunaamari jonka laitan perjantaina päähän kun lähden kauppakeskukseen ostoksille.
Turvakäsineet
Sukelluspuku vaatetuksen alle - takin voi jättää auki ettei saa lämpöhalvausta.
Kasvojen kokoalueen peittävä ”leikkaussalin”maski. (Voikohan niitä muuten oikeesti hankkia sairaalasta).
Vierailija kirjoitti:
Ei helevetti oikeesti? :D
Jos olisin sattunut siihen paikalle niin olisin alkanut äänekkässtä rykimään niihin päin metrin päästä.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko kävit kysymässä ovatko varmasti suomalaisia vai oletitko vain koska olivat vaaleita?
Mä laitan pikkuhousunsuojan silmille ja suun eteen
Vierailija kirjoitti:
En aio käyttää mutta jos se vastoin kaikkia odotuksia on niin paha niin en häpeä vetää uimalasien ja maskin kanssa kun ostan pakolliset ruokaostokset.
😳 Kyllä kai tässä pitää jotain suojaavaa kehitellä. Mieheni kertoi, että autotallista löytyy maski, mitä hän käyttää hitsatessa. Kai sen ensihätään vois laittaa päähän että johonkin uskaltais lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Mä laitan pikkuhousunsuojan silmille ja suun eteen
💪. 🤣. 😃. 🚑
Ostin varustelekasta sellaisen vanhan venäläisen kaasunaamarin josta roikkuu se norsunkärsä. Se päässä olen kuljeskellut kaupungilla.
Kyllä. Menen töihin kumihanskoissa, paperimaskissa ja korvatulpissa.
Varhaiskasvatuksen opettaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin sattunut siihen paikalle niin olisin alkanut äänekkässtä rykimään niihin päin metrin päästä.
Joo helkatti oikeesti..... kiersin kaukaa kun en vielä silloin käsittänyt mistä on kyse kun maskit naamalla kävelivät. Luulin että niillä on jokin tappava tauti koko perheellä.
Riippuu ihan tilanteesta ja ympäristöstä. Töiden puolesta on jo varastossa viruksetkin pysäyttäviä maskeja. Jos käyttöä suositellaan ja niitä muutkin käyttää, kyllä minäkin. Yksinäni en ala pelleilemään, ovat turhan raskaita keuhkoille ja sydämelle vain hysterian ja arvailujen pohjalta käytettäviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo helkatti oikeesti..... kiersin kaukaa kun en vielä silloin käsittänyt mistä on kyse kun maskit naamalla kävelivät. Luulin että niillä on jokin tappava tauti koko perheellä.
Meikäläinen nähnyt ruokakaupoissa muutamaan otteeseen nuorisoa, joilla suumaski päällä, mutta olivatkin tarkemmin katseltuna uuden sukupolven ns. ernuja
Antaa koronan vaan jyllätä maailmalla. Täällä korvessa on ihanaa kun sataa lunta taas kymmeniä senttejä ja on pakkasta. Tänne ei korona tule eikä myöskään ulkomaalaiset hillu. Täällä on käynyt kerran musta mies 90-luvulla ja se oli ihmeellinen näky.