Miksi Postissa pitää kirjoittaa sormella puumerkki kun noutaa paketin?
Kerääkö ne sillä ihmisten sormenjälkiä vai mikä tähän on perusteluna? En edes saa kirjoitettua nimmariani sormella oikein ja ällöttää se bakteerien määrä mikä näytöllä jyllää. Koronat ja muut virukset nauttii varmasti siinä olostaan.
Kommentit (29)
Kuulostaapa typerältä systeemiltä. Täällä kirjoitetaan se nimmari sellaisella epäkynällä näyttölaattaan ja sekin on jo tarpeeksi hankalaa.
Äläpä. Ei siihen näyttöön saa sormella kuin jotain epämääräisiä viivoja. Miksei siinä voi olla sitä kynän näköistä tikkua, jolla kirjoitetaan?!
Sormella? Elektronista kynää olen itse aina käyttänyt. Kuuluu siihen laitteeseen.
Onhan se naurettavaa. Siihen voi vetää minkä töhryn tahansa, kun ei kunnon allekirjoitusta pysty tekemään vaikka yrittäisi.
Sitä allekirjoittamista on yritetty helpottaa verrattuna vanhaan näyttö + tikku systeemiin, muttei ole ihan onnistuttu. Aika moni muukin uudistus on Postissa mennyt päin peetä.
Vierailija kirjoitti:
Sormella? Elektronista kynää olen itse aina käyttänyt. Kuuluu siihen laitteeseen.
Milloin olet viimeksi käynyt postissa? Ainakaan täällä missä itse asun ei anneta sitä kynää vaikka pyytäisi.
Ei ole mikään pakko sitä puumerkkiä sormella piirtää jos ei halua. Rauhotu.
Mä olen monesti piirtänyt siihen vi#un kuvan ja mennyt läpi.
Samoin kaikki ovelle tuotavat paketit vaativat, että siihen söhertää sormella jotain.
Olen siirtynyt merkkiiin X.
Mulle kans aamulla tuotiin paketti ja piti sormella raapustaa nimi. Sanoin, että vähä huono, mutta tuli siihe ny jonkinlainen raapustus. Postipoika totes, jotta "tämä meidän touhu on vähä tälläistä pelleilyä" 😃
Vierailija kirjoitti:
Niin, sen voi tehdä myös peniksen kärjellä jos on vaan pokkaa siihen.
Se on sen takia kun nykyään niin moni suomalainen ei osaa kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta kun niitä laitteita on korvattu tableteilla, eikä jostain syystä ole hankittu stylusta.
Pakettiautomaattihan on paras. Kassaneiti ei nää mistä oon tilannut. Kaikkein paras.
Hyvä tietää. Otankin töissä käyttämäni puumerkin käyttöön. Eli etukirjaimeni. Kukaan ei tee niitä samalla tavalla kuin minä, tunnistan aina omani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sen voi tehdä myös peniksen kärjellä jos on vaan pokkaa siihen.
Hih! Jopas olet hassu ja omaperäinen :D
Paina nenä seuraavalla kerralla niin ei jää sormenjälkiä.
Mieheni kirjoittaa elimellään. Ei tarvitse kynää eikä sormea.
toi uusi näyttösysteemi on kyllä niin /C:stä kuin olla ja saattaa.