Ylä-asteikäiset hylkäsivät Suomi-tubettajat - menikö tubettaminen jo pois muodista?
"Sontaa ja liikaa maksettua sisältöä", "ei oo enää fressiä" tai "ei niitä enää kukaan katso".
Jotensakin näin sanoo meidän yläaste- ja lukioikäiset kavereineen. Mites teilläpäin?
Kommentit (66)
Itsellä ärsyttää ne mainokset. Jotkut osaavat olla kohtuullisia niissäkin, useimmat eivät. Ei kai nuoret jaksa jumitella mainoksien ääressä, kun ei jaksa aikuinenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Roni Bäck teki juuri puolenmiljoonan tilaajan speciaalinsa, joten eiköhän se vielä kuitenkin teinejä kiinnosta. Ronin sisältö on kuitenkin juuri teini-ikäisten suosimaa.
Olen myös huomannut, että monella seuraamallani aikuistubettajan kanavalla (sellaisten joilla on lapsia) on paljon nuoria seuraajia. Usein kai hakevat kanavan kautta fiksua ja turvallista aikuista ( nuo ainakin keitä seuraan, ovat juuri sellaisia)
Kyllä ainakin mitä mä oon tarkkaillut ni vielä nuoria suomitubettajat kiinnostaa. Juuri näin ku kaksi 13 v poikaa pukivat "sense" huppareita.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Roni Bäck teki juuri puolenmiljoonan tilaajan speciaalinsa, joten eiköhän se vielä kuitenkin teinejä kiinnosta. Ronin sisältö on kuitenkin juuri teini-ikäisten suosimaa.
Olen myös huomannut, että monella seuraamallani aikuistubettajan kanavalla (sellaisten joilla on lapsia) on paljon nuoria seuraajia. Usein kai hakevat kanavan kautta fiksua ja turvallista aikuista ( nuo ainakin keitä seuraan, ovat juuri sellaisia)
Teinit? Muistan kuulleeni nimen kun lapsi oli alakoulussa, pariin vuoteen sitä ei enää ole mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne enkunkielisiä seuraa, suomitubettajat on kuulemma tylsiä.
Oma kaksikielinen lapsi on katsonut aina vain englanninkielisiä. Suomalaisilla on kuulemma nolot jutut.
Ketkä ovat niitä yläkouluikäisten suosimia kansainvälisiä tubettajia?
Olisi kiinnostavaa katsoa. Oma lapseni on jo nuori aikuinen ja hän osuu siihen väliin, joka ei oikeastaan seuraa tubettajia ollenkaan, toki hän varmaan asista tietää kuitenkin, mutta en viitsi nyt tällä asialla kesken työpäivänsä häiriköidä. Täällä kuitenkin on tietoa :)