Näyttelijä joka on ehdottomasti turn-off, et voi katsoa leffaa tai sarjaa
Itselläni Helen Hunt, Susan Sarandon, Julia Roberts.
Kommentit (176)
Bradley Cooper.
Jotenkin välittynyt sellainen kuva hyvin ilkeästä ja ahdistelevasta miehestä. Ylimielinen. En siis tiedä onko sellainen tietenkään, mutta sen kasvot on jotenkin niin ilkeätahtoiset. Eikä muutenkaan kummoinen näyttelemään.
Vierailija kirjoitti:
Nicholas Cage on viime aikoina kiristyttänyt naamansa irvokkaaksi jokerinaamariksi ja tehnyt liudan surkeita leffoja joissa on aivan liian nuoret ja nätit pääosan esittäjät.
On ärsyttävä sekä nuorena että vanhana, luomuna tai naama kiristettynä. Jokin hänen piirteissään ja eleissään tökkii pahasti.
Mikko Leppilampi. Niiiiiin ärsyttävä ja teennäinen. Ei sitten yhtään uskottava näyttelijänä.
Vierailija kirjoitti:
Owen Wilson, Vince Vaughn.
Owen Wilsonista tulee kyllä semmoinen puistatus, että kanava vaihtuu ja äkkiä. Jotenkin Barbie-nukkemainen olemus ja häiritsee, kun huomio kiinnittyy aina siihen nenään.
Joaquin Phoenix. Liialliset Inc. el-vibat Jokerin jälkeen.
Ei kukaan niin paljon inhota, etten elokuvaa pystyisi katsomaan, mutta ensimmäisenä tulee mieleen Channing Tatum. En jostain syystä pidä hänestä yhtään, vaikka kyllä hän näytellä osaa. Jotenkin vain luotaantyöntävä olemus. Ja moni pitää häntä todella hyvännäköisenä.
Suomalaisista Jasper Pääkkönen, Krista Kosonen ja Pihla Viitala.
Will Smith. Hyi hitto. Valitettavan paljon rooleja annettu hänelle pilattavaksi.
Adam Sandler
Owen Wilson
Brendan Fraser
Robert Downey Jr
Ja useimmat action-tähdet, etenkin Steven Seagal, Vin Diesel ja Van Damme.
99% näyttelijöistä on turn off. En katso elokuva tai tv-sarjoja kiihottuakseni.
Ernest Lawson. Ylinäyttelee ja yliartikuloi ja esittää aina samaa roolia.
Alina Tomnikov. Näyttää siltä, kuin olisi läpikäynyt ylipitkän valkopesuohjelman, ja persoonallisuuskin on huuhtoutunut pois samalla. Ei osaa näytellä.
Vierailija kirjoitti:
Jopa oli listaus Ap. - Teksi mieleni kysyä peruseluja. Itse yritän olla ennakkoluuloton, mutta "pieniä" ennakkoluuloja näitä "itse oppineita näyttelijöitä" kohtaan, kuten Niina "Hirviniemen exä" Lahtinen ehkä siksi, että olen liian monta kertaa nähny hänet sellaisessa osassa, eä en ole oikein tajunnut, mitä lisäarvoa gänen roolinsa tuo; esimerkiksi uudemmassa Napakympissä. tai Jaajo Linnomaasa taas tulee usein mieleen, että kohta se sanoo taas, jotain alapään juttuja....
Perustelut ovat että nämä näyttelijät ovat sen saman ilmekaavan omaavia ja omahyväisyys paistaa näytellessä. Jos näistä mainitsemastani kolmesta 1 ehdoton pitäisi valita, se on Helen Hunt. En pysty katsomaan mitään missä hän näyttelee. Ääni on määkivä ja kaikki ilmeet mitä hänellä on on ärsyttäviä. Näyttelee usein sellaisissa osissa missä pääsee tätä "olen kaikessa aina oikeassa, mitä minä sanoin päsmäystään toitottamaan". AP
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan niin paljon inhota, etten elokuvaa pystyisi katsomaan, mutta ensimmäisenä tulee mieleen Channing Tatum. En jostain syystä pidä hänestä yhtään, vaikka kyllä hän näytellä osaa. Jotenkin vain luotaantyöntävä olemus. Ja moni pitää häntä todella hyvännäköisenä.
Kyllä voi inhota! En katso mitään missä inhokki näyttelijä vääntelee naamaansa. Ja joku mainitsi Pihla Viitalan. Hän on myös yhden ilmeen näyttelijä. Kaikissa rooleissa samanlainen. Ei lainkaan muuntautumiskykyinen. Toisin kuin esimerkiksi Krista Kosonen.
Angelina Jolie on liian laiha, Renee Zellweger on liian laiha, Nicole Kidman on liian laiha,
Jennifer Lawrence. Olen katsonut 3 elokuvaa, joissa hän on pääosassa, mutta en saa hänestä mitään irti. Enemmän vaan ärsyttää.
Nykyinen Nicole Kidman. Liian vahakasvo, tekee pahaa katsoa.
Pihla Viitala ei osaa puhua. Ville Virtanen ei osaa puhua. Krista Kosonen ei osaa puhua. Mikko Leppilampi ei osaa näytellä. Ja mikä pahinta, kukaan näistä ei osaa vaihtaa alaa.
Kaikki naisnäyttelijät, jotka ovat pumppauttaneet itselleen pelastusrengashuulet. Ja näitä on paljon! Kohta ei jää mitään katseltavaa.
Miesnäyttelijöistä tulee ensimmäisenä mieleen ruotsalaisissa sarjoissa esiintyvä Magnus Krepper. Habitus kuin hiekkalaatikossa yöpyneellä prehjulla.