Näyttelijä joka on ehdottomasti turn-off, et voi katsoa leffaa tai sarjaa
Itselläni Helen Hunt, Susan Sarandon, Julia Roberts.
Kommentit (176)
Julia Roberts, Sandra Bullock. Miehistä Mike Myers. Hyh.
Richard Gere, John Travolta, Tom Cruise.
Tom Cruise ja Adam Sandler. Ensiksi mainitusta tulee mieleen kikkaileva mikkihiiri spiidissa ja jalkimmaisessa arsyttaa se lispaus ja lespaus puhuessa, kaikki roolit samanlaisia vajo kkeja.
Jean Claude Van Damme, Will Smith, Eddie Murphy, Arnold Schwarzenegger, Mike Myers, Angelina Jolie.
Nämä kaikki ovat varmoja takeita p*skalaadusta.
Ai joo, ja Juliette Lewis. Aina samanlainen vaantelynaama puolihullu, tosin tietty saakin kai vaan semmoisia rooleja.
Minna Haapkylä vai mikä Haapoja se on
Pihla Viitala.En kestä sitä mumisijaa ja yhden ilmeen näyttelijää
Jopa oli listaus Ap. - Teksi mieleni kysyä peruseluja. Itse yritän olla ennakkoluuloton, mutta "pieniä" ennakkoluuloja näitä "itse oppineita näyttelijöitä" kohtaan, kuten Niina "Hirviniemen exä" Lahtinen ehkä siksi, että olen liian monta kertaa nähny hänet sellaisessa osassa, eä en ole oikein tajunnut, mitä lisäarvoa gänen roolinsa tuo; esimerkiksi uudemmassa Napakympissä. tai Jaajo Linnomaasa taas tulee usein mieleen, että kohta se sanoo taas, jotain alapään juttuja....
Leonardo Di Caprio ja Brad Pitt nykyään. Ovat kyllä lahjakkaita näyttelijöitä, mutta kyllästynyt katsomaan näiden kääkkien naamoja.
Julia Roberts minullakin. Lisäksi Nicholas Cage ja Adam Sandler.