Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei, taas tulee ystävänpäivä t. Ammattivalittaja

Vierailija
27.01.2020 |

Ja kaikki toivottelee toisilleen Facebookissa hyvää ystävänpäivää, eikä mulla ole yhtään ystävää ja jos sinne laitan toivotuksen, niin kukaan ei tykkää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, toivottelet sitten täällä, me kyllä vastaamme :)

Vierailija
2/7 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

first world problems.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävänpäivä ja joulu on ainoat päivät vuodessa kun "ystävät" ottaa yhteyttä ja laittaa jonkun mukahauskan kuvan.

Olen aiemmin ollut aina se aloitteen tekevä osapuoli ja nykyään en enää jaksa kun tuntuu että seurani ei ole kovin haluttua. Kaikilla on niin paljon elämässä kaikkea. Meinaa masentaa enkä enää jaksa olla se joka yrittää.

Vierailija
4/7 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tekosyy hemmotella taas puolisoa. Kavereiden ystävänpäivätoivotuksista en niinkään perusta, koska ei Valentine's ole mikään hiton kaveripäivä.

Vierailija
5/7 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana tekosyy hemmotella taas puolisoa. Kavereiden ystävänpäivätoivotuksista en niinkään perusta, koska ei Valentine's ole mikään hiton kaveripäivä.

Mun mies hemmotteli mua viime vuonna ystävänpäivänä ostamalla patakintaan ja pannulapun. Ap

Vierailija
6/7 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on kyllä ihan syynsä miks sulla ei oo ystäviä. Kuka nyt tuollaista sun kaltaista ankeuttajaa elämässään jaksaisi?

Vierailija
7/7 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen on kyllä ihan syynsä miks sulla ei oo ystäviä. Kuka nyt tuollaista sun kaltaista ankeuttajaa elämässään jaksaisi?

Kun mä juttelen ihmisille ihan normaalisti. Tietäisit sen, jos livenä mut tuntisit. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi