Asia, johon olet haksahtanut ja joka on osoittautunut rahanhukaksi?
Itselläni viimeisin oli joku pitkän kaavan mukaan tehty kasvohoito, jolla olisi pitänyt olla ties mitä mullistavia vaikutuksia ulkonäköön. Oli tietysti kallis ja seuraavalla viikolla iho oli samanlainen kuin ennenkin.
Kommentit (904)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis itse sain autoimmuunisairauden ehkäisypillereistä.
Siitäkö se onkin tullut? Minä käytin aikani pillereitä, ja kun halusin raskautua, ei onnistunut millään. Testejä tehtiin, kummassakaan ei mitään vikaa. Sitten lääkäri totesi, ettei ole enää muuta vaihtoehtoa kuin autoimmuunisairaus, kun ei siirtoalkiokaan tahdo kiinnittyä. (No kiinnittyi se yhdeksäs sitten.) Sanoisin, että melkoisen tehokasta ehkäisyä. Suorastaan sterilointia.
Olitko ennen pillereitä raskaana, tulit "normaalisti" raskaaksi? Jos et, niin et kyllä voi mitenkään tietää, että juuri pillereistä johtui. Toiset on luonnostaan vähemmän hedelmällisiä, ehkä kuuluit juuri heihin. Tai oli vaan esim. ylipainoa tai alipainoa ja siksi vaikeampaa. Helppo syyttää pilleriä.
Audispray! Se on suolavettä, joka maksaa 15 euroa. Ei kannata ostaa.
Audispray! Se on suolavettä, joka maksaa 15 euroa. Ei kannata ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Harvest one cannabis osakkeet.
Minä ostin Hamppusampoa...
Tupakointi, josta olen onneksi päässyt eroon kymmenisen vuotta sitten. Lopettaminen oli yllättävän helppoa. Sitä kyllä edesauttoi paha virusperäinen kurkkutulehdus. Muutamaan päivään ei tullut mieleenkään panna tupakaksi.Kun kurkku sitten rauhoittui, ajattelin, että kokeillaan edelleen tupakoimattomuutta. Kai parivuotta komeron perällä oli hätäensiapuna yksi avaamaton aski. Lopulta se lensi kauniissa kaaressa roskiin. En ole laskenut, olenko säästänyt rahaa, kun en polta, sillä kyllä ne rahat aina johonkin uppoavat.
Kolme vuotta psykoterapiaa, yhtä tyhjän kanssa.
Lisäksi autokoulu, vaikka jo aloittaessani tiesin, etten ole autoilijatyyppiä. Myös täydellinen golf-mailasetti ja muut tarvittavat härpäkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin 2000-luvun alussa AbTronic-lihaskiinteyttimen TV-Shopista. Että läpyskä vaan vatsan päälle telkkaria katsellessa ja löllöt häviää. Juu ei hävinneet, enkä edes pystynyt montaa kertaa käyttämään, koska tuntui niin epämiellyttävälle.
Tämä Tv- Shop on kyllä tosi koukuttava :D. Sitä vaan lumoutuneena tuijottaa kun asiat tapahtuu suitsait-sukkelaan ja hienosti. Itse olen sieltä aikoinaan tilannut paketin rintaliivejä (ihan paskat) ja jonkun kuntoilulaitteen. Hukkaan heitettyä rahaa. Nämä mun tilaukset on tapahtunut krapula-aamuina vuosia sitten kun sunnuntaina tuijotti tyhjin silmin TV-Shopia. Erittäin manipuloivia nämä mainokset.
Life chanching experience joogaretriitti Italiassa.Eron jälkeinen satsaus itseen.
Oslo Skin lab kollageeni-jauheet.... ei mitään muutosta ihon kuntoon. Hukkaan rahat menivät.
Naisiin olen haksahtanut, useamman kerran jo
Ja aina rahaa palanu
Sydänsuruja saanut itselleni
Ulkomailla kalliit kielikurssit kun siellä enimmäkseen vain katsottiin videoita minkä voi tehdä kotonakin.
Volvo(t). Toinen jo menossa enkä vieläkään opi... Ylihinnoiteltuja, laadultaan surkeita ja jatkuvasti palaa tonneja korjauksiin.
Haksahdan usein uusiin piirto-oppaisiin, minulla on niitä ihan liikaa. Enkä edes käytä suurinta osaa.
Luin aloituksen ”asunto johon olet haksahtanut, ja joka on osoittautunut rahanhukaksi”. No, minun kohdallani se olisi pitänyt paikkansa. 😅
Joitain vuosia sitten oli paljon sellaisia lahjakortteja, joilla sai kuntoilua, kauneushoitoja tai vaikka ravintolaillallisen alennuksella. Ostin niitä muutamia ja jäivät käyttämättä. Yhden taisin käyttää ravintolaan, johon en muuten olisi mennyt enkä mene uudelleen.
Muutenkin meinaa jäädä lahjakortit käyttämättä.
Mä päädyin kokeilemaan omenaviinietikka-tuotetta, jonka piti vähentää ruokahalua ja kirkastaa ihoa. Söin sitä kuukauden, en huomannut ihossa mitään muutosta ja makean himo vain kasvoi!
Mäkin kävin kalliissa kasvohoidossa. Tuloksena oli tosi kaunis, tasaisen kuultavan ja puhtaan näköinen iho, aattelin että kannatti käydä. Illalla mun iho oli ihan samannäköinen kuin ennen hoitoakin. Hukkaan män rahat.
Jutta Larmin fitnesshömppä, ruokavaliot ym.
Suurin haksahdus on kyllä ollut transprosessi ja "sukupuolenkorjaus". Hormonihoitoihin ja leikkauksiin kului rahaa vaikka Kela-korvattuja olivatkin. Lisäksi kaikki matkakulut lääkäreiden tapaamisiin, henkilöpapereiden muutokset yms. Sitten vanhempana tajusin ettei tämä nyt maagisesti ratkaissutkaan ongelmiani, ja aloitin takaisinkorjauksen mistä tullut taas lisää lääkärissä ramppaamista, karvanpoistokuluja yms. On tähän kulunut tonni tai kaksikin.
Joku verkkokurssi, jota en ikinä opiskellut loppuun, 500€ hukkaan.
Foamroller ja foamroller-kurssi. Ei onneksi niin tyyristä, mutta olin kyllä täysin mainoksen uhri.