Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoli vuotta hukkasin naurettavaan ihastukseeni, tekis mieli hakata päätä seinään :D

Vierailija
27.01.2020 |

Siis silmät aukesi sillä tavalla rävähtäen, että ei ole kiinnostunut minusta persoonana lainkaan ja on muita naisia liuta kuvioissa, ja että on kaiken lisäksi ihan ääliökin eikä olisi lainkaan sopiva kumppanina. Joku hänessä sai vaan mut ihastumaan järjettömästi, järki siis katosi hänen suhteensa täysin. Reilu puoli vuotta haaveilin hänestä kaikin mahdollisin tavoin, kuvittelin hänet ns.hyväksi ihmiseksi ja olin epätoivoinen silloin kun oli hiljaisuutta...siis ihan kamalaa tuollainen kylmä-kuuma leikkiminen, koska toivo pysyy yllä vaikka kaiken aikaa alitajuisesti tietää ettei tämä mene niinkuin kuuluisi. Ja olin ajoittain naurettavan aktiivinen itsekin hänen suuntaansa ja aattelin, että tottakai hän tajuaa lopulta kuinka ihana olenkaan :D Nyt olen päättänyt että mulle riittää ja annan mahdollisuuden toiselle miehelle, johon en pystynyt tutustumaan kun sydän sykki tälle pelleilijälle. Mutta olipa opetus mulle, älä ikinä, siis ikinä, roiku ihmisessä, joka ei janoa seuraasi.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni 5 vuotta.

Vierailija
2/29 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sellainen nainen joka ottaa ihastukseen yhteyttä ja kun mies haluaa tavata sinua niin alat perumaan tapaamisia eli itse pelleilemään? Sitten otat taas uudestaan yhteyttä puolen vuoden päästä ja sama juttu?

Haluat saada miehen jahtaamaan mutta kun mies tietää arvonsa ja näkee pelisi läpi niin suutut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko sellainen nainen joka ottaa ihastukseen yhteyttä ja kun mies haluaa tavata sinua niin alat perumaan tapaamisia eli itse pelleilemään? Sitten otat taas uudestaan yhteyttä puolen vuoden päästä ja sama juttu?

Haluat saada miehen jahtaamaan mutta kun mies tietää arvonsa ja näkee pelisi läpi niin suutut?

En ollu sellainen todellakaan. Mies sekoitti mut johonkin toiseen naiseen treffeillä ja sillon tajusin että tää on niin nähty. Olin tosi aktiivinen hänen suuntaansa, joten ite en pelleilly vaan se oli hän joka ei kyennyt säännölliseen yhteydenpitoon johtuen muista säädöistä, jotka luonnollisesti vei hänen aikaansa. Olin todellakin vain yksi muiden joukossa ja siksi tuli tuo sekaannus :D

Ap

Vierailija
4/29 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Vielä sitä kuvitteli että tämä idiootti olisi korvaamaton. Ei ole, tilalle on mahdollista saada paljon parempaakin, kaikin tavoin.

Vierailija
5/29 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuit siis jännä mieheen. Oletpa uniikki lumihiutale naiseksi...

Vierailija
6/29 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä keskustelusta, toimii mulle vertaistukena.

Itsellä ei mennyt noin kauaa ennen kuin mies alkoi hankalaksi, mutta olen kyllä edelleen liian ihastunut. Menee varmaan nopeasti ohi, kun mies on liian vaikea.

Olin itsekin vastavuoroisen aktiivinen tässä, koska ajattelin että nyt en ainakaan pelaa mitään pelejä enkä piilottele tunteitani. Ei ilmeisesti tehnyt vaikutusta.

Vierailija
7/29 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa alusta loppuun niin samastuttava juttu, että voisi olla omasta kynästäni. :D Voi meitä typeryksiä!

Vierailija
8/29 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollu sellainen todellakaan. Mies sekoitti mut johonkin toiseen naiseen treffeillä ja sillon tajusin että tää on niin nähty. Olin tosi aktiivinen hänen suuntaansa, joten ite en pelleilly vaan se oli hän joka ei kyennyt säännölliseen yhteydenpitoon johtuen muista säädöistä, jotka luonnollisesti vei hänen aikaansa. Olin todellakin vain yksi muiden joukossa ja siksi tuli tuo sekaannus :D

Ap

Juu ei tuollaiseen pelleen kannata aikaansa tuhlata ja varmasti parempaakin tarjolla :)

Vierailija
9/29 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoksahdat katkeralle.

Vierailija
10/29 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teitä naisia vaan voi koskaan ymmärtää. Haaskaatte aina lempenne joillekin narsistipelimiehille, samaan aikaan kun kiltti mies homehtuu yksiöönsä.

Vierailija
11/29 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse heräsin tässä 6kkn säätämisen jälkeen, etten ole ihan terve, kun kuvio toistuu. Diagnosoin itselläni läheisriippuvuuden ja lapsuudesta ristiriitaisen kiintymyssuhteen/tunnevajeen tunnelukon. Viehätyn etäisyyttä ottaviin kuuma-kylmä-ihmisiin, ja toistan tajuamattani lapsuuden kuviota, jossa toivon että kyllä se rakastaa, ja MUUTTUU. Hah. Muuttuvat ihmiset.. Täytyy kai alkaa tätä työstämään

Vierailija
12/29 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mulla meni vähemmän aikaa tajuta asia. Ymmärsin, että kyseessä on pelkät hormonit, jotka veti puoleen, eikä mikään suuri rakkaus. Olkoot.

Vierailija
13/29 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei teitä naisia vaan voi koskaan ymmärtää. Haaskaatte aina lempenne joillekin narsistipelimiehille, samaan aikaan kun kiltti mies homehtuu yksiöönsä.

Ei kukaan tule sua homeisesta yksiöstäsi hakemaan.

Vierailija
14/29 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuoksahdat katkeralle.

En ollenkaan. Minua lähinnä vain huvittaa se, kun naiset kertovat, kuinka suuri turn-off pelimiehet ovat ja kuinka he havaitsevat pelimiehen sadan metrin päästä, niin todellisuudessa naiset ovat hyvin, hyvin pihalla kuvioista :D

Vierailija
15/29 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden. Valitettavasti osaa hurmata mummotkin haudastaan. Korea kuori, sisuskalut ihan jotain muuta... Antisosiaalisia piirteitä. Ja mitkä näyttelijänkyvyt... Ooh.

🤩

N

Vierailija
16/29 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni 3 vuotta. Tajusin kuitenkin, että olen koukuttunut ihastuksen tunteeseen, en siihen ihmiseen.

Toki sekin vähän auttoi, että mies suoraan ilmoitti ettei halua seurustella :D

Vierailija
17/29 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse heräsin tässä 6kkn säätämisen jälkeen, etten ole ihan terve, kun kuvio toistuu. Diagnosoin itselläni läheisriippuvuuden ja lapsuudesta ristiriitaisen kiintymyssuhteen/tunnevajeen tunnelukon. Viehätyn etäisyyttä ottaviin kuuma-kylmä-ihmisiin, ja toistan tajuamattani lapsuuden kuviota, jossa toivon että kyllä se rakastaa, ja MUUTTUU. Hah. Muuttuvat ihmiset.. Täytyy kai alkaa tätä työstämään

Tuttu juttu. Askeleen terveempään suhteeseen päädyin, mutta tässäkin on aistittavissa samoja, jo ikuisuuden toistettuja vikoja. Sellaisia, kuten väheksyntä ja itseselvyytenä pitäminen. Seuraavan kumppanin kohdalla kriteerit ovat toisessa suunnassa. Ei päinvastaisessa, sillä silloinkin mennään metsään.

Vierailija
18/29 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah, mäkin alan pikkuhiljaa ymmärtää olevani ääliö :D

En enää ole lähestynyt miestä, mutta omassa päässäni olen vielä ihastunut. Kyllä tämä tästä eikä ole mennyt vielä edes vuotta :')

Vierailija
19/29 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuoksahdat katkeralle.

En ollenkaan. Minua lähinnä vain huvittaa se, kun naiset kertovat, kuinka suuri turn-off pelimiehet ovat ja kuinka he havaitsevat pelimiehen sadan metrin päästä, niin todellisuudessa naiset ovat hyvin, hyvin pihalla kuvioista :D

Eli olet katkera. Jos olisit aidosti oikeasti kiltti ihminen, olisit naisten puolella pelimiehiä vastaan. Nythän olet vahingoniloinen, ei kovin kilttiä.

Siksi aina ennemmin pelimieskin kuin palstamies.

Eri

Vierailija
20/29 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hukkasin n. Puoli vuotta elämästäni miehelle johon en edes ollut ihastunut... Kaikki hälytys kellot soivat lujaa, olin hyvin ahdistunut ja itkin hyvin paljon tuona aikana, mutta en pystynyt lähtemään/lopettamaan kun olin niin yksin ja henkisesti murtunut. Hän painosti ja manipuloi todella paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme