Puoli vuotta hukkasin naurettavaan ihastukseeni, tekis mieli hakata päätä seinään :D
Siis silmät aukesi sillä tavalla rävähtäen, että ei ole kiinnostunut minusta persoonana lainkaan ja on muita naisia liuta kuvioissa, ja että on kaiken lisäksi ihan ääliökin eikä olisi lainkaan sopiva kumppanina. Joku hänessä sai vaan mut ihastumaan järjettömästi, järki siis katosi hänen suhteensa täysin. Reilu puoli vuotta haaveilin hänestä kaikin mahdollisin tavoin, kuvittelin hänet ns.hyväksi ihmiseksi ja olin epätoivoinen silloin kun oli hiljaisuutta...siis ihan kamalaa tuollainen kylmä-kuuma leikkiminen, koska toivo pysyy yllä vaikka kaiken aikaa alitajuisesti tietää ettei tämä mene niinkuin kuuluisi. Ja olin ajoittain naurettavan aktiivinen itsekin hänen suuntaansa ja aattelin, että tottakai hän tajuaa lopulta kuinka ihana olenkaan :D Nyt olen päättänyt että mulle riittää ja annan mahdollisuuden toiselle miehelle, johon en pystynyt tutustumaan kun sydän sykki tälle pelleilijälle. Mutta olipa opetus mulle, älä ikinä, siis ikinä, roiku ihmisessä, joka ei janoa seuraasi.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Itse heräsin tässä 6kkn säätämisen jälkeen, etten ole ihan terve, kun kuvio toistuu. Diagnosoin itselläni läheisriippuvuuden ja lapsuudesta ristiriitaisen kiintymyssuhteen/tunnevajeen tunnelukon. Viehätyn etäisyyttä ottaviin kuuma-kylmä-ihmisiin, ja toistan tajuamattani lapsuuden kuviota, jossa toivon että kyllä se rakastaa, ja MUUTTUU. Hah. Muuttuvat ihmiset.. Täytyy kai alkaa tätä työstämään
Samat "diagnoosit" täälläkin. Aina alussa katsoo käytöstä sormien läpi pitäen selvänä, että mies muuttuu, kunhan tutustutaan kunnolla. Mutta kylmemmäksihän se käytös vain menee... Terv. Ei-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuit siis jännä mieheen. Oletpa uniikki lumihiutale naiseksi...
Tuoksahdat katkeralle.
En ollenkaan. Minua lähinnä vain huvittaa se, kun naiset kertovat, kuinka suuri turn-off pelimiehet ovat ja kuinka he havaitsevat pelimiehen sadan metrin päästä, niin todellisuudessa naiset ovat hyvin, hyvin pihalla kuvioista :D
Eli olet katkera. Jos olisit aidosti oikeasti kiltti ihminen, olisit naisten puolella pelimiehiä vastaan. Nythän olet vahingoniloinen, ei kovin kilttiä.
Siksi aina ennemmin pelimieskin kuin palstamies.
Eri
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuoksahdat katkeralle.
En ollenkaan. Minua lähinnä vain huvittaa se, kun naiset kertovat, kuinka suuri turn-off pelimiehet ovat ja kuinka he havaitsevat pelimiehen sadan metrin päästä, niin todellisuudessa naiset ovat hyvin, hyvin pihalla kuvioista :D
Eli olet katkera. Jos olisit aidosti oikeasti kiltti ihminen, olisit naisten puolella pelimiehiä vastaan. Nythän olet vahingoniloinen, ei kovin kilttiä.
Eri
Missä väitin olevani kiltti?
Mulle kävi noin ja olin jo kokenut nelikymppinen. Hukkasin elämästäni viitisen vuotta ja toipuessa meni vielä pari päälle. Järjellä siinä ei ollut mitään tekemistä.
Jälkeenpäin olen miettinyt millaisiin mielenhäiriöihin sitä ihminen joskus joutuu. Kun kaikki merkit on näkyvissä ja silti vaan uskoo ja yrittää. Olen ollut lähinnä itselleni vihainen miksei silmät auenneet aiemmin ja mikä h.. tin voima piti kiinni kaikesta huolimatta.
Ehkä sä tarttit sen opin.
Mä nuorehkona ihastuin ja tein riskaabelin aloitteen.
Miehessä ei ollut muuta hyvää kuin se että jokin hänessä vetosi. Tapasimme 3 kertaa (asui sen verran kaukana).
Sanoin heipat, hän yritti saada seksiä.
Vaikeempaa on jos rakastuu syvästi johonkuhun joka peittää todellisen minänsä
antaakseen hyvän vaikutelman ja vakuuttelee rakkauttaan. Siitä saa sydänsurut.
Olen pannut jo 4 vuotta naista, jolle alusta lähtien olen sanonut, että me ei tulla sitten koskaan seurustelemaan. Hän on myös monesti pyytänyt minulta seurustelua, mutta olen aina vastannut kieltävästi. En ymmärrä mikä häntä vaivaa, mutta on niin hyvä perse, ettei raaski jättää panematta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuoksahdat katkeralle.
Eri
Missä väitin olevani kiltti?
Missä väitin sinun väittäneen?
Helpoin ja kivuttomin ois ny estää hänet, mutta sitä en tee, koska en ikinä mitään asiaa ole niin hoitanut. Mutta ajattelin olla vastaamatta hänen viesteihin heti, olla tapaamatta milloin häntä sattuu huvittamaan, ja sitten sanon että olen tavannut toisen. Niinkuin oikeasti olenkin. Että ei olla yhteydessä enää, koska haluan oikean ihmissuhteen enkä feikillä tee yhtään mitään. Näin haluan tämän hoitaa ja ilman mitään kostofiilistä, mutta niin että hän tajuaa mun tajunneen. Joskus sitä erehtyy luulemaan ihmisestä hyvää ja kaunista, ehkä hän joskus on ollut hyvä ja kaunis. En voi tietää.
Ap
Onko tämä nyt sitä naisen logiikkaa? :o