Tinder mies ghostasi täysin
Tapasin Tinderin kautta todella mukavan miekkosen ja parien treffien jälkeen uskaltauduin miehen kutsumaan kotiini illalliselle - ja tietty olin valmiina muuhunkin.
Ilta meni hyvin ja sitten soffalla kuunneltiin illallisen jälkeen musiikkia ja tunnelma alkoi olla jo melkoisen lämmin. Suudeltiin ja hyväiltiinkin. Sitten kun miehen käsi meni paitani alle ja hakeutui .. noh... tissille, niin mies veti äkkiä kätensä pois. Mumisi jotain että nyt on lähdettävä ja meni eteiseen pukemaan ja lähti. Hätäisesti heipat sanoi. Nyt ei mies ole ottanut enää mitään yhteyttä. Viesteihini ei vastaa - kerittiin toki aiemmin jo WhatsAppissa viestiä.
Oon tosi loukkaantunut sillä mielestäni mulla ei ainakaan mitkään rumat rinnat ole. Mikä voi mieheen mennä?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Väärässä olette kaikki. Mies etsi oikeasti naisystävää, ei hutsua, joka antaa Tinder-deitille heti. Ei sun vartalossa mitää vika ole, mutta sun löyhä seksuaalimoraali ei ollut miehen mieleen.
Tuossahan oli jo muutamat treffit takana, eli seksiä ei siis ollut heti. Ja vaikka olisi ollutkin, ei sekään välttämättä tarkoita että olisi löyhämoraalinen. Esim. jos jonkun miehen kanssa haluaa "jo" kolmansilla, mutta koskaan ei ole muiden kanssa sänkyyn mennyt, vaikka olisi ollut mahdollisuuksiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärässä olette kaikki. Mies etsi oikeasti naisystävää, ei hutsua, joka antaa Tinder-deitille heti. Ei sun vartalossa mitää vika ole, mutta sun löyhä seksuaalimoraali ei ollut miehen mieleen.
Minä en ainakaan haluaisi seksiä naisen kanssa, joka antaisi vaikkapa jo kolmannella tapaamisella minun kaltaiselleni miehelle.
Minkä kaltaisisille miehille nainen sitten saa antaa kolmannella tapaamisella ja olisit ok asian kanssa?
Tarkoitin, että jos nainen ylipäätään kiinnostuu sellaisesta miehestä kuin mitä minä olen, pitäisin naisen arvostelukykyä niin huonona, etten voisi hänen kanssaan suhdetta edes ajatella.
Noilla ajatuksilla et taida päätyä suhteisiin ollenkaan. Pilaat viimeistään itse mahdollisuutesi.
Jos se tuli jo housuihinsa eli sai?
Nykyään kannattaa olla pidättyväisempi kuin ennen. Molempien sukupuolten.
Ihmisten miraali on näköjään muuttunut tiukemmaksi
Mies tuli ennenaikaisesti ja häpesi tätä niin paljon, että katosi paikalta.
Veikkaan, että on varattu.
Säikähtänyt sitä, miten olet ollut valmis seksiin ja mies tajunnut että nyt jos koskaan hän on uskoton tai sitten ei. Huono omatunto ajanut pakosalle.
Varattuja on niin älyttömän paljon TInderissä ja jos ei muuta, niin ex kummittelee mielessä edelleenkin. Ei olla valmiita uuteen juttuun ja siksi on kivempi tavata kahvilassa muuten vain rupattelemassa kuin oltaisiin tosissaan .
Älä missään nimessä ota itseesi. IHmiset ovat uskomattoman itsekkäitä ja epärehellisiä. Hyvin harva kykenee hyviin käytöstapoihin. Tinder on monelle pelkkä lihatiski, jossa voi toista kohdella aivan miten huvittaa. Jos nainen ei muistuta äitiä tai exää, niin sitten on huono nainen.
Miehenä sanon sen että mies "ghostaa" yleensä siksi että hän ei pidä naista kiinnostavana, ghostaaminen on helppoa ja vaivatonta joten siksi se on yleistä.
Mies kun ghostaa niin naisen on turha enään sitten itkeä perään.
Tajusi ettei ole huomannut kysyä lupaa koskemiseen ja pakeni paikalta ennenkuin tulee syytteitä.
Mua niin ärsyttää kun toiset naiset antavat itseään kohdeltavan noin.
Jos käsi meni paidan alle ja veti sen äkkiä pois, niin kyllä tissit oli semmoiset, ettei niistä tykännyt.
Noin tyhmistä miehistä kannattaakin pysyä kaukana. Sulla kävi vain hyvä tuuri, että lähti. Ei kannata jäädä miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa vähän jännittää. Miehen rooli on oikeasti tosi vaativa deittailussa ja ujot miehet lopettavat helposti kesken, jos nainen ei ota vastuuta itselleenkin.
Olisin veikannut tätä samaa. Alkoi jännittää liikaa ja näki parhaaksi paeta tilanteesta, ennen kuin se olisi edennyt pidemmälle. Saattoi olla kokematonkin.
Yksi naisvihaajien naisille vttuilu on tuollainen, että melkein antaa naiselle, muttei sitten kuitenkaan. Luin tästä taktiikasta joskus täältä https://www.reddit.com/r/TheRedPill/
Mies vain on enemmän astraalitantraseksiin suuntautunut.
Tarviiko tuohon nyt sen kummempaa syytä olla. Ei halunnutkaan, meni kesken kaiken fiilikset tai vaikka jännityksen vuoksi meni paniikkiin. Jälkikäteen sitten hävettää eikä kehtaa ottaa yhteyttä.
Mies tunsi paidan alla ylisuuret muovitissit.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sillä oli pieni
Ja se tajusi sen ap:n rintoja kosketellessaan?
Tää oli se, joka ei syö sianlihaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi lähes samalla tavalla! Ekaa kertaa piti seksiä harrastaa niin mies lähti kun oli laittanut kätensä mun pikkuhousuihin. Oli kuin sähköiskun saanut. Lähti eikä koskaan miehestä enää kuulunut. Kaikenlaisia hyypiöitä.
Onko sulla tosi karvainen tuhero tai roikkuvat häppärit?
Oiskohan säikähtänyt minun penistä, kun en ollu sheivannu pariin päivään.
Tai mies halusi sellainen eteerisen naisen palvonnan kohteeksi. Moni mies haluaa salaperäisen naisen, joka ei halua seksiä. Sellaisella miehellä on panonaiset erikseen. Ehkä mies ajatteli että ap olisi tällainen puhdas ja hyveellinen nainen jonka kanssa rakentaa kaunis suhde. Kun ap:n käytös olikin sitten kuin panonaisella, niin mies ei enää pystynyt siirtämään tunnetta hyveellisestä naisesta panonaiseen.