Tinder mies ghostasi täysin
Tapasin Tinderin kautta todella mukavan miekkosen ja parien treffien jälkeen uskaltauduin miehen kutsumaan kotiini illalliselle - ja tietty olin valmiina muuhunkin.
Ilta meni hyvin ja sitten soffalla kuunneltiin illallisen jälkeen musiikkia ja tunnelma alkoi olla jo melkoisen lämmin. Suudeltiin ja hyväiltiinkin. Sitten kun miehen käsi meni paitani alle ja hakeutui .. noh... tissille, niin mies veti äkkiä kätensä pois. Mumisi jotain että nyt on lähdettävä ja meni eteiseen pukemaan ja lähti. Hätäisesti heipat sanoi. Nyt ei mies ole ottanut enää mitään yhteyttä. Viesteihini ei vastaa - kerittiin toki aiemmin jo WhatsAppissa viestiä.
Oon tosi loukkaantunut sillä mielestäni mulla ei ainakaan mitkään rumat rinnat ole. Mikä voi mieheen mennä?
Kommentit (51)
Oli pettämässä ja päättikin sitten olla menemättä pitemmälle. Omatunto alkoi soimata ja oli jo pystynyt todistamaan itselleen olevansa kunnon karju kun tinderistä pyydystää naista.
Vierailija kirjoitti:
Oli pettämässä ja päättikin sitten olla menemättä pitemmälle. Omatunto alkoi soimata ja oli jo pystynyt todistamaan itselleen olevansa kunnon karju kun tinderistä pyydystää naista.
Ainakin kertoi olevansa vapaa
ap
Sulla oli liian pienet rinnat. Tai henkesi haisi pahalle, tai sinä itse tuoksuit pahalta.
Tai ei ollut sittenkään tarpeeksi kiinnostunut, tilanne ei otollinen enemmälle kanssakäymiselle.
Sänkyyn meno yhdessä ei kiinnostanut, tuli sellainen ahaa elämys: ettei tämä ole kuitenkaan mun juttuni.
Minkäs tuolle mahtaa, syitä voi olla monia, ja tuskin saat koskaan niitä tietoosi.
Mulla kävi lähes samalla tavalla! Ekaa kertaa piti seksiä harrastaa niin mies lähti kun oli laittanut kätensä mun pikkuhousuihin. Oli kuin sähköiskun saanut. Lähti eikä koskaan miehestä enää kuulunut. Kaikenlaisia hyypiöitä.
Ehkä hän tajusi pitävänsä enemmän miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Liian pienet
Oliko kyseessä siis mies vai 16 v jonne jos noin pahasti "liian pieniä" tissejä säikähti? Ja millaisia jättitoppauksia ap käyttää jos ei näkynyt jo päälle päin että on pienet tissit...
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi lähes samalla tavalla! Ekaa kertaa piti seksiä harrastaa niin mies lähti kun oli laittanut kätensä mun pikkuhousuihin. Oli kuin sähköiskun saanut. Lähti eikä koskaan miehestä enää kuulunut. Kaikenlaisia hyypiöitä.
Onko sulla tosi karvainen tuhero tai roikkuvat häppärit?
Taitaa vähän jännittää. Miehen rooli on oikeasti tosi vaativa deittailussa ja ujot miehet lopettavat helposti kesken, jos nainen ei ota vastuuta itselleenkin.
Väärässä olette kaikki. Mies etsi oikeasti naisystävää, ei hutsua, joka antaa Tinder-deitille heti. Ei sun vartalossa mitää vika ole, mutta sun löyhä seksuaalimoraali ei ollut miehen mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Väärässä olette kaikki. Mies etsi oikeasti naisystävää, ei hutsua, joka antaa Tinder-deitille heti. Ei sun vartalossa mitää vika ole, mutta sun löyhä seksuaalimoraali ei ollut miehen mieleen.
Minä en ainakaan haluaisi seksiä naisen kanssa, joka antaisi vaikkapa jo kolmannella tapaamisella minun kaltaiselleni miehelle.
Eihan se ghostannut, koska oli sun kanssa jo sohvalla.
Päätti vaan ettei jaa tavaraansa ihan jokaiselle patjalle.
Tajusi, että sulta saa kaikki sukupuolitaudit kerralla. Ja miistä kestää kauemmin päästä eroon, kun hetken pano-ilosta jokun hutsun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan haluaisi seksiä naisen kanssa, joka antaisi vaikkapa jo kolmannella tapaamisella minun kaltaiselleni miehelle.
Minkä kaltaisisille miehille nainen sitten saa antaa kolmannella tapaamisella ja olisit ok asian kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kertoi olevansa vapaa
ap
Eiks kaikki kerro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä kaltaisisille miehille nainen sitten saa antaa kolmannella tapaamisella ja olisit ok asian kanssa?
Tarkoitin, että jos nainen ylipäätään kiinnostuu sellaisesta miehestä kuin mitä minä olen, pitäisin naisen arvostelukykyä niin huonona, etten voisi hänen kanssaan suhdetta edes ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin, että jos nainen ylipäätään kiinnostuu sellaisesta miehestä kuin mitä minä olen, pitäisin naisen arvostelukykyä niin huonona, etten voisi hänen kanssaan suhdetta edes ajatella.
Ehkä tuossa on syy ap:n miehen käytökseen. Suhde oli alkanut orastavana ja mies oli pikkuhiljaa alkanut miettimään, että nainen taitaa sittenkin olla ns. huono nainen jos kerran on hänestä kiinnostunut niin paljon että jo kotiinsa pyysi illalliselle. Sitten kun oltiin menossa tosi toimia eli seksiä kohden, niin mies teki päätöksensä: Nainen ei ole hänelle sopiva, koska haluaa seksiä sellaisen miehen kanssa kuin miten mies itse kokee olevansa. Miehen unelmat romahti hetkessä!
EHkä mies odotti jotain muuta?