Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder mies ghostasi täysin

Vierailija
26.01.2020 |

Tapasin Tinderin kautta todella mukavan miekkosen ja parien treffien jälkeen uskaltauduin miehen kutsumaan kotiini illalliselle - ja tietty olin valmiina muuhunkin.

Ilta meni hyvin ja sitten soffalla kuunneltiin illallisen jälkeen musiikkia ja tunnelma alkoi olla jo melkoisen lämmin. Suudeltiin ja hyväiltiinkin. Sitten kun miehen käsi meni paitani alle ja hakeutui .. noh... tissille, niin mies veti äkkiä kätensä pois. Mumisi jotain että nyt on lähdettävä ja meni eteiseen pukemaan ja lähti. Hätäisesti heipat sanoi. Nyt ei mies ole ottanut enää mitään yhteyttä. Viesteihini ei vastaa - kerittiin toki aiemmin jo WhatsAppissa viestiä.

Oon tosi loukkaantunut sillä mielestäni mulla ei ainakaan mitkään rumat rinnat ole. Mikä voi mieheen mennä?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo laskettiin jo varmaksi saanniksi. Lähti saalistamaan toista naista.

Vierailija
42/51 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se ei oikein tiennyt kuinka niitä lapsia tehdään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pienet ja/tai rumat tissit, muuta syytä ei oikein voi olla .

Vierailija
44/51 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa se ei oikein tiennyt kuinka niitä lapsia tehdään?

Eikös se haikara tee ne lapsoset?

Vierailija
45/51 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuli varmaan , että on valmis sellaiseen, mutta tajusi ettei haluakaan. Nyt miettii asioita. Aina voi sanoa "ei", myös mies.

Vierailija
46/51 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärässä olette kaikki. Mies etsi oikeasti naisystävää, ei hutsua, joka antaa Tinder-deitille heti. Ei sun vartalossa mitää vika ole, mutta sun löyhä seksuaalimoraali ei ollut miehen mieleen.

Minä en ainakaan haluaisi seksiä naisen kanssa, joka antaisi vaikkapa jo kolmannella tapaamisella minun kaltaiselleni miehelle.

Eihän tällasessa logiikassa ole mitään järkeä? :DD Et halua naista joka haluaa sinun kanssasi seksiä

Vierailija
47/51 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli vaan nälissään.

Olisit sanonut, että ensin työ ja sitten huvi.

Vierailija
48/51 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä? Mitä asiasta märehtimään? Mies lähti syystä, jota et välttämättä koskaan arvaa oikein, etkä koskaan tule tietämään varmaksi? Mitä se muuttaa, vaikka tietäisitkin? Jos syynä oli vääränlaiset tissit, ostaisitko itsellesi uudet? Jos syynä oli kotona odottava vaimo, mitä sitten tekisit? So what? Katse eteenpäin.

Vierailija
49/51 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ili gilttimies! Se tajusi, että jos se nyt saa, koko sen vaivalla rakentama ideologia pisssii.

Ja koska se oli gilttis, laukesi hän jo tissin kosketuksesta, tietenkin.

Tämän vuoksi jännis on parempi.

Vierailija
50/51 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa siellä tuli rintakarvat vastaan?

Vierailija
51/51 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinen viritys menossa ja tajusi siinä asioiden konkretisoituessa, että haluaa sen toisen.

Tai sitten joku entinen kummittelee edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän