Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erika Vikmanin euroviisubiisi julkaistaan keskiyöllä

Vierailija
26.01.2020 |

Harmi kun palstalla ei yösulun aikana voi siitä keskustella.

Kommentit (296)

Vierailija
21/296 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finland 12 points!

Vierailija
22/296 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näkee tän suomalaisten huonon asenteen. Tosi noloa kun teitä aina niin hävettää eikä mitään suomalaista kehtaa lähettää sinne. Ulkomaalaiset ovat tykänneet Cicciolinasta mutta sehän ei teille merkitse mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/296 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, ei ehkä miellyttänyt itseäni, mutta mauttomuudessaan sopii euroviisuteemaan hyvin. Päälle vielä kunnon överishow, niin kyllä se siitä. Ja siis katsokaa YouTubesta kommentteja, ulkomaalaiset todellakin rakastavat tätä. Varsinkin italialaiset ovat aivan 🥰🤩

Vierailija
24/296 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sopiihan se tietty sillai euroviisuihin koska kysehän jonkinlaisesta seksuaalisesti oytojen riekkumusesta.

Vierailija
25/296 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulun viesti. Naisen elämän päätarkoitus on levitellä raajojaan. Hahaha.

Sopii hyvin tähän naishallitus vuoteen 🙄

Vierailija
26/296 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta nyt kantaa itse kappaleeseen.... Euroviisuissa ei tarvitse olla hyvä biisi, riittää että se on genressään ajan hermolla, oikeanlainen show ja tarttuva melodia. Viime vuonna näissä epäonnistuttiin, tämä Vikmanin yritys taas on varmasti lähempänä noita kriteereitä.

Vierailija
27/296 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biisi on huono, silleen hyvällä tavalla. 😁

Vierailija
28/296 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan siellä on näitä pikkutuhmia sanoituksia osalla, ei siis mitään uutta kauhisteltavaa. Kyllä tää nyt paremmin pärjäisi kuin viime vuoden viritelmä.

Vierailija
29/296 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä Wiskarin tallin höttöä.

Vierailija
30/296 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo aiempi kommentoija, joka uskaltautui sanomaan tykkäävänsä...🤗

Joo, siis todellakin! Mahtava kasaribiitti, Erika ilmeikäs, uskottava ja karismaattinen. Tykkään seppeleestä! Vitsi, olen oikeastaan aika innoissani tästä 😊 Suomi voittoon!

Ja mitä sanomaan tulee, niin kiva että naisen seksuaalisuutta juhlitaan ❤

Vierailija
31/296 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, siis todellakin! Mahtava kasaribiitti, Erika ilmeikäs, uskottava ja karismaattinen. Tykkään seppeleestä! Vitsi, olen oikeastaan aika innoissani tästä 😊 Suomi voittoon!

Joo joo, tällä mennään! Suomalaiset ottaa aivan liian tosissaan ne kisat, sinne pitää mennä pitämään hauskaa, eikä hampaat irvessä suorittamaan. Jos se Israelin voittaja olisi ollut Suomesta, niin sekin olisi täällä taatusti vain rytätty. Ja toi ikuinen myötähäpeä, koko sana pitäisi kieltää. Mitä te siis aina häpeätte? Jonkun toisen tekemisiä? Miksi?

Vierailija
32/296 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo joo, tällä mennään! Suomalaiset ottaa aivan liian tosissaan ne kisat, sinne pitää mennä pitämään hauskaa, eikä hampaat irvessä suorittamaan. Jos se Israelin voittaja olisi ollut Suomesta, niin sekin olisi täällä taatusti vain rytätty. Ja toi ikuinen myötähäpeä, koko sana pitäisi kieltää. Mitä te siis aina häpeätte? Jonkun toisen tekemisiä? Miksi?

Toi on niin totta, että suomalaisten pitää lakata häpeämästä!

Vierailija
33/296 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Erika stailataan aina keski-ikäiseksi tantaksi. Biisi vaatisi rempseän ja camp-henkisen shown ja esiintymisen, varovainen elehtiminen ei sovi sen henkeen ollenkaan. Jos haluaa olla ns. tuhma tyttö niin se pitää tehdä kunnolla eikä himmailla.

Vierailija
34/296 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisivät vain nukkumaan, kyllä tuollaisen asian ehtii aamullakin.

Vierailija
35/296 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis noi kommentit on aivan ylistäviä muunmaalaisilta. Niin mitä tässä nyt pitäisi tosiaan hävetä?

Vierailija
36/296 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime vuonna mentiin juuri sillä hampaat irvessä metodilla ja kaikki kruunattiin ilottomalla ja tylsällä esityksellä.  Ja mihin se johtikaan...

Nyt on ainakin jotain täysin erilaista, ja pisteet siitä.  Biisi ei ole varsinaisesti makuuni, mutta kannustan silti. Eiköhän toi ryttäämisen ja mukahäpeän kulttuuri saisi jo täällä pikku hiljaa riittää. 

Vierailija
37/296 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laulun viesti. Naisen elämän päätarkoitus on levitellä raajojaan. Hahaha.

Sopii hyvin tähän naishallitus vuoteen 🙄

No joo, kai tämän voi halutessaan tulkita noinkin. Jos on riittävän tosikko luonne siis.

Minusta Erikan veto on justiinsa viisuihin sopivaa kasaridisco-humppaa, pilke silmäkulmassa tehtyä ja sanoitettua. Tuon karmean seppeleen ja puhvihihamekon voisi kyllä dumpata, UMK esittelytilaisuuden punainen paljettimekko käsineineen olisi ollut parempi asuvaihtoehto.

Vierailija
38/296 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras paikalle saapuneista ja se monesti riittää.

Vierailija
39/296 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tällanen viisufanien huumoridiscojunttibilebiisi, jolle ei tositilanteessa lämpene raadit eikä iso yleisö. Mutta samapa se mulle mitä viisuihin lähettävät lopulta.

Vierailija
40/296 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä kuuntelisi tuollaista musiikkia vapaa-ajallani, mutta onhan toi tarkoitukseensa sopiva renkutus, ja siinä mielessä ihan toimiva.  Hyvä yritys Erika ja kumppanit. Jos voittaa UMK:n niin sitten hiotaan oikeanlainen kokonaisuus vielä.