Olen 51-vuotias, ja miehet käy kuumana minuun..
Kommentit (16)
Ja sä ilmoitit tuon narrauksen tänne...miksi?
Vierailija kirjoitti:
Koska olen hämmästynyt.
Mä olen tyrmistynyt näin typeristä avauksista.
Ei se iästä oo kiinni. Ulkonäöstä enimmäkseen, ja asenteesta...
Hikeentyvät ja polttavat päreensä takiasi, sitä se havaitsemasi lämpöilmiö vain on.
Ihan normisettiä. Tervetuloa joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tyrmistynyt näin typeristä avauksista.
Mikä tässä avauksessa on typerää?
Vierailija kirjoitti:
Helppo saanti.
En ollenkaan helppo.
Lähden tästä nyt treffeille. Mukavaa illan jatkoa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen hämmästynyt.
Hämmästynyt kun narraat meitä täällä höpsöllä jutulla? No mitä sä haluat sille hämmästykselle tapahtuvan tämmösellä keskustelupalstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen hämmästynyt.
Hämmästynyt kun narraat meitä täällä höpsöllä jutulla? No mitä sä haluat sille hämmästykselle tapahtuvan tämmösellä keskustelupalstalla?
Saadakseni saman hämmästykseksen kai. Mutta ei hätiä mitiä. Kaikki ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen hämmästynyt.
Ei sitä tarvi hämmästellä. Hyvälle muijalle on vientiä/kysyntää iästä riippumatta. Jos kelpaa miehen vinkki niin nauti äläkä mieti turhia.
Minäkin olen 51, ja vientiä olisi, jos en olisi varattu (ja uskollinen). Meikillä ja kampauksella (pitkä tukka) saan itseni vielä niin hyvän näköisesti, että jopa muutama yläkouluikäinen oppilaani on suoraan sanonut että minä kiinnostaisin... Toki mukana on ulkonäön lisäksi itsevarmuus, tietoisuus omasta naisellisuudesta ja ystävällinen käytös... Itse en kyllä ole yhtään yllättynyt. Kauppareissulla aina lasken moniko mies katsoo pitkään kiinnostuneena. Noin kerran viikossa tulee myös ihan kaupassa tms paikassa joku enemmän tai vähemmän suora lähestymisyritys...
Sulla on mehukas pillu.