Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku voi juoda sunnuntaina jos on vielä lapsia?

Vierailija
26.01.2020 |

Ja vielä äiti joka tätä harrastaa! Ei pysty käsittää. Pitäiskö soittaa lastensuojeluun? Hirveä huoli lapsista!

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuka on aloitteen tekijä, onko provo vai tosi, mutta asia on oikea. Kun on lapsen kanssa kahden eikä paikalla ole selvää aikuista niin silloin EI juoda alkoholia. Lapselle se, että vanhempi päihtyy on todella pelottavaa ja traumatisoivaa. Hämmästynyt olen puolustelevien määrästä. 

Olen itse sen nähnyt lapsena kuinka serkkuni häpesivät viiniä lipittäviä vanhempiaan. Viikonloppuisin meno äityi toisinaan liian rajuksi. Kun äitini kuuli sen naurun ja laulun ( serkut asuivat lähellä meitä) niin hän lähti minä apuna hakemaan lapsia pois juhlivien jaloista. Ehkä sen takia itsekään en siedä juopottelevia vanhempia. 

Serkuista osa alkoholisoitui ja osasta tuli raivoraittiita. Vielä aikuisenakin myöntävät että vanhempien tissuttelu jätti jäljen, jota ei aika paranna. 

Vierailija
42/44 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama kuka on aloitteen tekijä, onko provo vai tosi, mutta asia on oikea. Kun on lapsen kanssa kahden eikä paikalla ole selvää aikuista niin silloin EI juoda alkoholia. Lapselle se, että vanhempi päihtyy on todella pelottavaa ja traumatisoivaa. Hämmästynyt olen puolustelevien määrästä. 

Olen itse sen nähnyt lapsena kuinka serkkuni häpesivät viiniä lipittäviä vanhempiaan. Viikonloppuisin meno äityi toisinaan liian rajuksi. Kun äitini kuuli sen naurun ja laulun ( serkut asuivat lähellä meitä) niin hän lähti minä apuna hakemaan lapsia pois juhlivien jaloista. Ehkä sen takia itsekään en siedä juopottelevia vanhempia. 

Serkuista osa alkoholisoitui ja osasta tuli raivoraittiita. Vielä aikuisenakin myöntävät että vanhempien tissuttelu jätti jäljen, jota ei aika paranna. 

Olet oikeassa.

Lasi viiniä ruuan kanssa on mielestäni kuitenkin eei asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huolissani ap:stä. Kyllä minusta dokaaminen on rangaistavaa minä viikonpäivänä tahansa.

Vierailija
44/44 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää koko kysymys, pakkohan ihmisen juoda on, muuten käy huonosti.

Jos tässä alkoholia tarkoitetaan, niin en tajua, mitä väliä viikonpäivällä on. Ja eikö ne lasilliset ole paras ottaa juuri silloin, kun lapset on kotona, niin ei ainakaan ole tarvetta kesken kaiken lähteä heitä hakemaan. Känniörvellykset on sitten erikseen, niitä en hyväksy.