Kuinka vanhan miehen kanssa pystyisit seurustelemaan? Oma ikäsi?
Laita myös oma ikäsi. Minä pystyisin olemaan enintään 58 vuotiaan miehen kanssa, itse olen 39v.nainen
Kommentit (241)
30 vuotta täytän tänä vuonna ja kyllä mä 40-vuotiaan kanssa ihan hyvin voisin vielä olla. Mutta en paljoa sitä vanhemman kanssa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttajat vois taas vähän avata ajatuksiaan.
Olen alapeukuttanut noita, jotka voisivat seurustella oman vanhempansa ikäisen kanssa ts. puoliso voisi ikänsä puolesta olla isä. En voi mitään, että se tuntuu "luonnottomalta". Ällöttääkin.
Oletko joskus ajatellut, että on esim. naisia jotka kelpaavat vaan vanhemmille miehille. Ällöttääkö sekin sinua?
Olen 47 -vuotias ja maksimissaan oman ikäiseni, olen naimisissa itseäni viisi vuotta nuoremman kanssa.
Mieluiten seurustelisin enintään pari-kolme vuotta itseäni vanhemman tai nuoremman kanssa. Menin kuitenkin ihastumaan kuusi vuotta itseäni vanhempaan joten näillä mennään. Olen 26.
Oma ikäluokka olisi hyvä tai vähän sitä nuorempi.
N41
Naiset saavat kyllä hakea ainoastaan nuorempia miehiä, mutta miehet eivät saa hakea ainoastaan nuorempia naisia... Tämä palsta on kyllä yksi helvetin huono vitsi.
Itse olen 45 v ja mieluiten 38-45 v. Itseäni vanhemmat miehet ovat, no, vanhempia ja tuntuu kuin valmistautusivat jo eläkkeelle lähtöön. Koen itseni vielä vahvaksi ja elinvoimaiseksi, vai johtuuko se siitä, että seurustelen jo kolmatta vuotta 38 -vuotiaan miehen kanssa ;)
Vierailija kirjoitti:
23v, ehkä joku 10 vuotta vanhempi vielä menisi jos sopisimme hyvin yhteen.
Mitä hittoa alapeukutatte? 10 vuotta vanhempi mies voisi olla hyvinkin sopiva ja halukas sitoutumaan.
Naimisissa 52-vuotiaan kanssa. Just passeli!
N59
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
23v, ehkä joku 10 vuotta vanhempi vielä menisi jos sopisimme hyvin yhteen.
Mitä hittoa alapeukutatte? 10 vuotta vanhempi mies voisi olla hyvinkin sopiva ja halukas sitoutumaan.
No joo, mutta kun itse on 40 mies on jo 50 ja
kun itse on 50 mies on jo 60 ja
kun itse lähestyy eläkeikää ja on 60, mies on jo 70!
Ei kiitos. Haluan elää yhdessä ja vireänä mieheni kanssa vanhaksi asti, siksi hieman nuorempi on parempi vaihtoehto, ei siis pahalla.
Jos en olisi seksuaalisesti kylmä haluton niin ehkä jonkun vajaa 50 kymppisen
Kaikki suhteet joissa mies on vanhempi, menevät lähes poikkeuksetta niin, että vaimosta tulee omaishoitaja pitkäksi aikaa. Haluan elää mieheni kanssa tasavertaisena vanhuuteemme asti, siksi selkeästi nuorempi mies on valintani. Ja onhan siitä ikäerosta näin päin paljon muutakin iloa vuosien varrella.
Oma ikä miinus 4 vuotta.
Nainen 36
50-kymppisen.
Itse olen kohta 40-vuotias.
Itse olen 40, mies voisi olla n. max 55. Mä en oikein nuorempiin innostu, joten siihen suuntaan ehkä joku 35 olisi sitten alaraja.
Olen kyllä ollut nyt 10 v itseäni 10 v vanhemman miehen kanssa. :)
Maksimissaan 70-luvulla syntyneen kanssa. Olen 40v.
Olen 18v nainen ja osaan kuvitella seurustelevani nyt oman ikäiseni kanssa, mutta vähän vanhempana elämäni mies saa olla vaikka nuorempikin tai vuoden vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Naiset saavat kyllä hakea ainoastaan nuorempia miehiä, mutta miehet eivät saa hakea ainoastaan nuorempia naisia... Tämä palsta on kyllä yksi helvetin huono vitsi.
Voisitte kerrankin perustella rationaalisesti, mikä ylläolevassa väitteessä tökkii, kun kerran alapeukutatte, mutta en usko, että kukaan viitsii vastata mitään järkevää. 🙄
Riippuu niin naamasta, tässä iässä alkaa tulla vastaan sellaisia ukkoja, että huhhuh. Oma on 40v ja häneltä aina pyydetään paperit, joten alle 30v kai näyttää. Vaikea ajatella muita yli 40v, joita katselisi. Itse 35v.