Kuinka vanhan miehen kanssa pystyisit seurustelemaan? Oma ikäsi?
Laita myös oma ikäsi. Minä pystyisin olemaan enintään 58 vuotiaan miehen kanssa, itse olen 39v.nainen
Kommentit (241)
Täällä on tosi paljon toiveina tai jo olemassa olevana nuorempi mies. Ja itse 45-vuotiaana ajattelen kyllä samoin, hiukan nuoremman kanssa osaan kuvitella seurustelevani paremmin.
Ajattelin ennen, että en ikinä voisi kuvitella olevani minua monta vuotta vanhemman miehen kanssa, mutta kävipäs niin, että taisin ihastua 40v mieheen. Olen 24v itse :D
Vierailija kirjoitti:
Kaikki suhteet joissa mies on vanhempi, menevät lähes poikkeuksetta niin, että vaimosta tulee omaishoitaja pitkäksi aikaa. Haluan elää mieheni kanssa tasavertaisena vanhuuteemme asti, siksi selkeästi nuorempi mies on valintani. Ja onhan siitä ikäerosta näin päin paljon muutakin iloa vuosien varrella.
Mikä vtun omaishoitaja, eikö suomessa ole hoitoalaitoksia sitä varten? En minä ainakaan antaisi kenenkään omaishoitaa itseäni ja pilata elämäänsä jos sairastuisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset saavat kyllä hakea ainoastaan nuorempia miehiä, mutta miehet eivät saa hakea ainoastaan nuorempia naisia... Tämä palsta on kyllä yksi helvetin huono vitsi.
Voisitte kerrankin perustella rationaalisesti, mikä ylläolevassa väitteessä tökkii, kun kerran alapeukutatte, mutta en usko, että kukaan viitsii vastata mitään järkevää. 🙄
Alapeukut varmaan siksi, että kaikki keskustelut pitää aina tulla kääntämään miesten ahdinkoon. Aina. Kaikki.
Henkkoht ei kiinnosta miesten ikämieltymykset tippaakaan, nuorempia naisia etsivät eivät ole mun kohderyhmää kerta itsekin huolin vain itseäni nuorempia miehiä. Mitäpä silloin niiden ensimmäisten mielipidekään kiinnostaisi.
Itse en voisi enkä ole ikinä seurustellut oman isäni ikäluokan miesten kanssa. Aika lähellä oman ikäisen tai muutaman vuoden nuoremman kanssa, jotta elämä olisi elämisen arvoista. En halua kenenkään hoitajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
23v, ehkä joku 10 vuotta vanhempi vielä menisi jos sopisimme hyvin yhteen.
Mitä hittoa alapeukutatte? 10 vuotta vanhempi mies voisi olla hyvinkin sopiva ja halukas sitoutumaan.
No joo, mutta kun itse on 40 mies on jo 50 ja
kun itse on 50 mies on jo 60 ja
kun itse lähestyy eläkeikää ja on 60, mies on jo 70!
Ei kiitos. Haluan elää yhdessä ja vireänä mieheni kanssa vanhaksi asti, siksi hieman nuorempi on parempi vaihtoehto, ei siis pahalla.
Niin no tietenkin parempi, mutta kyse oli siitä että jos tapaisin itselle täydellisen miehen niin en torjuisi sen takia että hän olisi 10 vuotta vanhempi koska yhtä hyvää ei välttämättä löydy nuoremmista.
Mutta joo jokaisen oma päätös mikä tämä ikäraja on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset saavat kyllä hakea ainoastaan nuorempia miehiä, mutta miehet eivät saa hakea ainoastaan nuorempia naisia... Tämä palsta on kyllä yksi helvetin huono vitsi.
Voisitte kerrankin perustella rationaalisesti, mikä ylläolevassa väitteessä tökkii, kun kerran alapeukutatte, mutta en usko, että kukaan viitsii vastata mitään järkevää. 🙄
Alapeukut varmaan siksi, että kaikki keskustelut pitää aina tulla kääntämään miesten ahdinkoon. Aina. Kaikki.
Henkkoht ei kiinnosta miesten ikämieltymykset tippaakaan, nuorempia naisia etsivät eivät ole mun kohderyhmää kerta itsekin huolin vain itseäni nuorempia miehiä. Mitäpä silloin niiden ensimmäisten mielipidekään kiinnostaisi.
Miksi sitten alapeukutatte miesten ikähaarukoita? Tässä ketjussa naiset saavat yläpeukkuja, vaikka eivät huoli edes oman ikäisiään. Mitä järkeä siinä on? En minä puhunut mistään miesten ahdingosta, vaan haluaisin, että miehiä ja naisia kohdellaan palstalla tasavertaisina.
Täytän kohta 55 ja oon pitäny passelina +/- 5 vuotta. Mut jos ajattelen 60-vuotiasta, ni max 59.
En pystyisi seurustelemaan minkään ikäisen miehen kanssa. M33
Aika moni kolmekymppinen nainen näyttää paljon huonommalta kuin freesi 50 kypänen mies. En tiedä miten ne saavatkin itsensä rupsahtamaan niin nuorena, vaikka osa jopa urheilee ja syö terveellisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten alapeukutatte miesten ikähaarukoita? Tässä ketjussa naiset saavat yläpeukkuja, vaikka eivät huoli edes oman ikäisiään. Mitä järkeä siinä on? En minä puhunut mistään miesten ahdingosta, vaan haluaisin, että miehiä ja naisia kohdellaan palstalla tasavertaisina.
Mistä sä tiedät, ketkä peukuttelee? Niin näitäkin peukutellaan, ketä kiinnostaa? Itse en edes avaa niitä teidän ikäeroketjujanne kun ne eivät mua tippaakaan kiinnosta. Eikä kiinnostaisi tässäkään ketjussa lukea sun ulinaa vaan muiden naisten vastauksia otsikon aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät, ketkä peukuttelee? Niin näitäkin peukutellaan, ketä kiinnostaa? Itse en edes avaa niitä teidän ikäeroketjujanne kun ne eivät mua tippaakaan kiinnosta. Eikä kiinnostaisi tässäkään ketjussa lukea sun ulinaa vaan muiden naisten vastauksia otsikon aiheesta.
Olipa valaiseva ja huolellisesti argumentoitu vastaus. 🙄
Max 45v, olen 41. Yksi hlö poikkeus. On 47.
Ehkä se 1 sukupolvi on raja, ettei mies pystyisi teoriassa olemaan iältään isäni.
Viisi vuotta vanhempi käy, mutta mieluiten samanikäinen tai pari vuotta nuorempi. Olen 38v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa valaiseva ja huolellisesti argumentoitu vastaus. 🙄
Nimenomaan sitä se oli. Miksi tulet tämän ketjun vastaajia syyttelemään jonkin toisen ketjun alapeukuista? Tiedätkö paljonko tällä foorumilla käy porukkaa? Kuten sanoin, en esim itse edes avaa niitä teidän ikäeroketjujanne, vaikka kirjoitin tähän.
6 vuotta vanhempi ihan maksimi. Olen nyt 52.
Olen ollut 7 ja 8 vuotta vanhempien kanssa, molemmat olivat jo ihan eri ikäpolvea.
Tämä 6 v vanhempi on tosiaan aika hyvin itsestään huolta pitänyt ja hyväkuntoinen. Vaihtaisin vain nuorempaan. Tai sitten olisin ilman.
Max mun ikäinen, mutta mielellään reippaasti nuorempi. Kiikarissa tällä hetkellä 25-vuotias mies. N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
23v, ehkä joku 10 vuotta vanhempi vielä menisi jos sopisimme hyvin yhteen.
Mitä hittoa alapeukutatte? 10 vuotta vanhempi mies voisi olla hyvinkin sopiva ja halukas sitoutumaan.
No joo, mutta kun itse on 40 mies on jo 50 ja
kun itse on 50 mies on jo 60 ja
kun itse lähestyy eläkeikää ja on 60, mies on jo 70!
Ei kiitos. Haluan elää yhdessä ja vireänä mieheni kanssa vanhaksi asti, siksi hieman nuorempi on parempi vaihtoehto, ei siis pahalla.
Niin no tietenkin parempi, mutta kyse oli siitä että jos tapaisin itselle täydellisen miehen niin en torjuisi sen takia että hän olisi 10 vuotta vanhempi koska yhtä hyvää ei välttämättä löydy nuoremmista.
Mutta joo jokaisen oma päätös mikä tämä ikäraja on.
noin minäkin luulin, ja laitoin avarakatseisesti nettiprofiiliin kymmenen vuotta vanhemman ikärajaksi. Mutta olkoon vaan kuinka fiksu ja huomioiva, kyllä valkopäinen, ryppykätinen pappa on pappa.
Korkeintaan 60 vuotiaan. Olen 38 v nainen.