Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vanhan miehen kanssa pystyisit seurustelemaan? Oma ikäsi?

Vierailija
26.01.2020 |

Laita myös oma ikäsi. Minä pystyisin olemaan enintään 58 vuotiaan miehen kanssa, itse olen 39v.nainen

Kommentit (241)

Vierailija
101/241 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maks 75v

M27

Vierailija
102/241 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajat vois taas vähän avata ajatuksiaan.

Aika harva tuntuu miettivän, mitä se iso ikäero oikeasti tarkoittaisi. Omalta kohdaltani kirjoitin jo: siinä vaiheessa, kun itse pääsen eläkkeelle, puolisoni saattaa olla liian vanha ja huonokuntoinen lähteäkseen maailmalle tai muuttaakseen sinne.

30-40 vuotiaana sillä ei ole mitään merkitystä. Olin itse 36 tapaillessani 48 vuotiasta miestä. Olimme molemmat parhaassa työiässä eikä vielä tarvinnut miettiä sitä, miten elämä muuttuu, kun toinen jää eläkkeelle. Nyt, kun itsekin olen yli viisikymppinen, niin asia askarruttaa ihan eri tavalla. Sitouduttuani nykyiseen puolisooni olen sitoutunut myös siihen, että jos hän ei kymmenen vuoden kuluttua pystykään lähtemään kanssani patikoimaan ja matkustelemaan maailmalle, minunkin elämäni kaventuu siihen, että elämme pienissä ympyröissä ja tarvittaessa olen jopa omaishoitaja.

Saattaa ja saattaa. Varo, ettei käy ylpeys lankeemuksen edelle. Toki todennäköisyydet ovat suuremmat sinun skenaariollesi, mutta varianssia on paljon.

Tulee mieleen tuntemani tapaus, jossa kävikin niin, että se jo eläkeikää hipova olikin se omaishoitaja, joka auttoi ALS:iin alle 5-kymppisenä kuolleen vaimonsa hoidossa.

Tarkoitan sitä, että tulevaisuudesta ei pidä ajatella ihan noin subjektiivis-lähtöisen kyynisesti mutkia suoriksi oikomalla, sillä elämä on yllätyksellinen.

Edellinenhän ei nimenomaan ajattele "subjektiivislähtöisesti". Jos tarkastelee objektiivisesti vaikkapa miesten ja naisten elinikää, kannattaa naisen pariutua nuoremman miehen kanssa halutessaan loppuelämän suhteen. Jos nainen elää 85-vuotiaaksi ja hänellä on 10 v. vanhempi mies, hän elää leskenä 20-25 v. loppuelämästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/241 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon miehellä on rahaa.

N23

Vierailija
104/241 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajat vois taas vähän avata ajatuksiaan.

Aika harva tuntuu miettivän, mitä se iso ikäero oikeasti tarkoittaisi. Omalta kohdaltani kirjoitin jo: siinä vaiheessa, kun itse pääsen eläkkeelle, puolisoni saattaa olla liian vanha ja huonokuntoinen lähteäkseen maailmalle tai muuttaakseen sinne.

30-40 vuotiaana sillä ei ole mitään merkitystä. Olin itse 36 tapaillessani 48 vuotiasta miestä. Olimme molemmat parhaassa työiässä eikä vielä tarvinnut miettiä sitä, miten elämä muuttuu, kun toinen jää eläkkeelle. Nyt, kun itsekin olen yli viisikymppinen, niin asia askarruttaa ihan eri tavalla. Sitouduttuani nykyiseen puolisooni olen sitoutunut myös siihen, että jos hän ei kymmenen vuoden kuluttua pystykään lähtemään kanssani patikoimaan ja matkustelemaan maailmalle, minunkin elämäni kaventuu siihen, että elämme pienissä ympyröissä ja tarvittaessa olen jopa omaishoitaja.

Tuo on iso ikäero ja isoisäni oli isoäitiäni 10 vuotta vanhempi. Isoäitini toimi hänen omaishoitajanaan 58 vuotiaasta lähtien 20 vuotta. Nyt itse 35 -vuotiaana olen seurustellut itseäni 7 vuotta nuoremman miehen kanssa ja ikäero tuntuu oikein sopivalta. Varsinkin tässä iässä nuorempi on aika tavalla erilainen kuin vaikka veljeni ikäinen 45-vuotias, joka on lähellä 50 kymppistään. Tuntuu ihanalta ajatella, että meillä on vielä paljon yhteistä aikaa ennen kuin olemme vanhoja. Olemme menossa naimisiin huhtikuussa <3

Omien vanhempieni ikäero on 7 vuotta äitini ollessa vanhempi. Naiselle on varmasti parempi vaihtoehto ikäero noin päin eli itse toivon löytäväni elämäni miehen, joka olisi mua tuon 7 vuotta nuorempi. 

Vierailija
105/241 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan 45-vuotiaan kanssa. Ei se ikä noin numerona enkä rapistunutta ulkonäköäkään pelkää, mutta jotenkin tuntuu, että tuossa kohta tulee jonkinlainen sukupolviem välinen kuilu tms – tuota vanhemmat ovat kuin aivan eri maailmasta oman ikäluokkani kanssa. Poikkeuksia toki voi olla, mutta yleistäen näin.

Mieluummin otankin itseäni nuoremman. Sellainen mulla on aina ollut, ja on nytkin.

N40

Vierailija
106/241 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haen elämänpituista suhdetta, joten 5-7 vuotta itseäni nuorempi.

N34

Olen ollut 15 vuotta naimisissa itseäni 8 vuotta nuoremman miehen kanssa. Tuo 8 vuotta nuorempi on juuri sopiva ellei ihan nuorina mennä yhteen, silloin se on liian suuri ikäero.

N49

Mun miesystäväni on mua 3 vuotta nuorempi ja se on hyvä. Toki 5 vuotta nuorempikin olisi ok. Mutta ei vanhempi.

N32

Vierailija
107/241 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIEHEN IKÄ

MIEHEN IKÄ

MIEHEN IKÄ

MIEHEN IKÄ

MIEHEN IKÄ

MIEHEN IKÄ

MIEHEN IKÄ

MIEHEN IKÄ

MIEHEN IKÄ

Vierailija
108/241 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

120 v. Omaishoitajana siirtelisin uurnaa takanreunalla aina välillä. Juttelisin sille positiivisesti eläkkeenmaksupäivänä.

Vierailija
109/241 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37, miehen pitää olla mua nuorempi. Eli n. 36 olisi vanhin mahdollinen. Tällä hetkellä rakastunut 26-vuotiaaseen :).

Vierailija
110/241 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26, maximissaan 50-vuotias. Tapailin hetken ajan 47-vuotiasta miestä, joten varmaan sen takia iällä ei ole niinkään ollut merkitystä. Pääasia, että molemmat osapuolet täysi-ikäisiä, tulevat toimeen keskenään ja tykätään toisistamme, arvot kohtaavat.

Vierailija
111/241 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeintaan itseni ikäisen eli 25 vuotiaan kanssa, haluan iloisen elämän enkä toimia kenenkään inspiroijana ja pönkittäjänä. 

Vierailija
112/241 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan 50-vuotias. Olen itse 40.

Vierailija
113/241 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin seurustella max 30v naisenkaa. M21

Vierailija
114/241 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi ketä kiinnostaa miehen ikä. Mua ainakin, en halua elää vanhojen ihmisten elämää. Siksi toivon löytäväni itseäni hieman nuoremman miehen, viisi-seitsemän vuotta nuoremman.

N34

Vierailija
115/241 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin kaikki olisivat heti löytämässä jotain elämänkumppania, jonka kanssa vanhenisivat. Tosiasiassa se suhde kestää sen 2-5 vuotta kunnes kyllästytään ja siirrytään seuraavaan. Ikä on pelkkiä numeroita; kokemus, joka joko antaa tai ottaa.

Itse olen yli 40 vuotias mies ja parisuhdetta voisin kuvitella ikähaitarista 20-60. Jos vain se henkilö on sopiva ja kemiat toimii.

Vierailija
116/241 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 55v miehet ei pärjää enää sängyssä.

Viimeisin oli 45v

N52v

Vierailija
117/241 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

24-26v

N26

Vierailija
118/241 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää taas näitä..

”Oon 30 ja max. 40v saa olla mies”

No mitäs kun tapaat miehen ja kaikki natsaa mut se onkin 41v? Annatko sit vaan olla..

Vierailija
119/241 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

120 v. Omaishoitajana siirtelisin uurnaa takanreunalla aina välillä. Juttelisin sille positiivisesti eläkkeenmaksupäivänä.

😂

Vierailija
120/241 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kymmenen vuotta on sopiva ikäero tässä iässä: 42-51v. 

Nainen 55

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan