Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haaveena kotivaimous

Vierailija
26.01.2020 |

Onko täällä muita naisia, jotka vielä kehtaavat myöntää haaveilevansa kotivaimona tai kotiäitinä olemisesta?

Suurin haaveeni on jäädä hoitamaan kotia, laittamaan ruokaa ja hemmottelemaan miestä miehen tienatessa elannon. Hoivavietti on niin vahva eikä mikään ”oikea työ” kiinnosta yhtä paljon. Toivottavasti vielä jokin päivä tämä toteutuu.

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavaa luettavaa näin feministin näkökulmasta. Poljet meidän kaikkien muiden naisten oikeuksia ja feminismin saavutuksia. Haaveita saa olla (vaikkakin surullista jos joku haaveilee vain miehen palvelemisesta) mutta älä tuo niitä julki.

Vierailija
2/98 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ajattelit pärjätä, jos ero tuleekin? Olla täysin miehen varassa siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistavaa luettavaa näin feministin näkökulmasta. Poljet meidän kaikkien muiden naisten oikeuksia ja feminismin saavutuksia. Haaveita saa olla (vaikkakin surullista jos joku haaveilee vain miehen palvelemisesta) mutta älä tuo niitä julki.

Häh? Eikös feminismi pyri siihen, että niin naisilla kuin miehillä on oikeus käydä töissä, mutta myös oikeus jäädä hoitamaan perhettä ja kotia. Siis oikeus VALITA. Minun mielestä aika feminismin vastaista tulla arvostelemaan toisen naisen haaveita tai valintoja. -Ap

Vierailija
4/98 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nuori, hoikka ja kaunis, niin kyllä elättäjä löytyy. Täytyy varmaan tyytyä vanhempaan mieheen.

Vierailija
5/98 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kurjaksi menee elämä, jos kaikkea ajattelee siinä pelossa, että jotain voi sattua tulevaisuudessa. Itse elän hetkessä. Ja koulutus kuitenkin löytyy eli kai sitä jotain työtä saa, edes sitten kaupan kassalta jos huonosti käy. Jotkut pariskunnat ovat loppuelämänsä yhdessä ja tähtään sitten samaan.

Vierailija
6/98 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan, ja paljon enemmän kehtaan olla tätä mieltä kun sitä mieltä et täytys haaveille oman uran luomisesta joka ei varmasti itselle sovi niin hyvin ku kotirouvana olo. :D

Oon ihan varma että mulle esim toi rooli sopis paremmin ku kyynärpäätaktiikalla toimiva ilkeä uraohjus joka polkee muut alleen. Ei vaan oo mun juttu.

Täytys vaan löytää se elättäjä, ennen sitä voi vaan haaveilla tästä.

Ja oon myös feministinen, esim. vaadin mieheltä naista kunnioittavaa käytöstä ja esim kotirouvuuden näkemistä hyvällä tavalla. En tiedä onnistuuko.

Vierailija
7/98 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä ole feministi vaan trolli. Feminismin perusidea on että jokaisella on samat oikeudet tavoitella unelmiaan sukupuolesta riippumatta. Kotiäitiys on kunnioitettava valinta, ja näinä aikoina lisäksi aika rohkea veto. Feminismi ajaa myös miehen oikeutta siihen valintaan halutessaan.

Vierailija
8/98 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä se kelpais oikeesti varmaan melkein kelle tahansa. Sellaista miestä, joka haluaa taas elättää on nykyään vaikea löytää, kun on niin paljon naisia, jotka käyvät töissä ja lisäksi hoitavat kaikki hommat kotona.

Vierailija
9/98 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua hävettää tämä vastauksesi feministinä. 

Vierailija
10/98 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia naisia saisi olla enemmänkim ja varmaan onkin mutta kun he saavat feministien raivot päälle kuten ensimmäinen viesti osoitti. Feministit ovat kuin sosialisteja. Haluavat että valtio määrää miten ihmiset elävät eikä yksilö. Rajoittavat eniten naisten oikeuksia.

Vierailija
11/98 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän polje feministien oikeuksia, vaan hän haluaa järjestää itselleen omannäköisensä elämän. Feminismi juuri edistaa sitä ideaa, että ihmisillä olisi vapaus järjestää elämänsä itselleen sopivimmalla tavalla. Kotivaimokin voi olla feministi ihan siinä kuin kuka muukin nainen, tai mieskin voi olla feministi. Nykypäivän feminismi ei katso edes sukupuolta. Minun mieheni feministi, koska hän ajattelee, että kaikilla ihmisillä pitäisi olla samat oikeudet ja tietenkin myös velvollisuudet.

Vierailija
12/98 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla omat rahat. Toisaalta, milläpä edes eläisit jos mies kyllästyy.

Vierailija
13/98 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kyllä se kelpais oikeesti varmaan melkein kelle tahansa. Sellaista miestä, joka haluaa taas elättää on nykyään vaikea löytää, kun on niin paljon naisia, jotka käyvät töissä ja lisäksi hoitavat kaikki hommat kotona.

Jos naisten palkkoja leikattaisiin ja miesten nostettaisiin niin silloin tämä olisi mahdollista mutta kun nykyään monessa perheessä nainen tienaa enemmän mitä mies.

Vierailija
14/98 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaan, ja paljon enemmän kehtaan olla tätä mieltä kun sitä mieltä et täytys haaveille oman uran luomisesta joka ei varmasti itselle sovi niin hyvin ku kotirouvana olo. :D

Oon ihan varma että mulle esim toi rooli sopis paremmin ku kyynärpäätaktiikalla toimiva ilkeä uraohjus joka polkee muut alleen. Ei vaan oo mun juttu.

Ja oon myös feministinen, esim. vaadin mieheltä naista kunnioittavaa käytöstä ja esim kotirouvuuden näkemistä hyvällä tavalla. En tiedä onnistuuko.

Ei onnistu, mitä mies saa siitä, että hän elättää sinut? Silloin jos mies elättää, niin miestä täytyy kohdella parempana kuin itseään ja olla valmis alistumaan miehen tahtoon.

Vierailija
15/98 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän polje feministien oikeuksia, vaan hän haluaa järjestää itselleen omannäköisensä elämän. Feminismi juuri edistaa sitä ideaa, että ihmisillä olisi vapaus järjestää elämänsä itselleen sopivimmalla tavalla. Kotivaimokin voi olla feministi ihan siinä kuin kuka muukin nainen, tai mieskin voi olla feministi. Nykypäivän feminismi ei katso edes sukupuolta. Minun mieheni feministi, koska hän ajattelee, että kaikilla ihmisillä pitäisi olla samat oikeudet ja tietenkin myös velvollisuudet.

Totta! Naisilla oltava myös 6-12kk orjatyöpalvelus kuten miehillä.

Vierailija
16/98 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yhteiskunnan elätiksi ajattelit alkaa. Mikäs siinä, itse ihan tavan työtön, menee se näinkin, ei mullakaan ole hinkua työelämään :)

t. Sinkku

Vierailija
17/98 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoisa lukea vaihteeksi, jos joku mies kertoisi, kuinka hän haaveksii siitä, että hän voisi jäädä kotiin.. koti-isänä olosta ja kuinka kumppnainsa elättäisi hänet.... Mutta eihän tällainen ole ollut koskaan tapana.

Ei nainen, joka pärjää taloudellisesti erinomaien kiitettävästi luultavsikaan kelpuuta kumppanikseen sellaista kumppania, joka vain haaveksii siitä, etä saisi jäädä koti-isäksi hoitelemaan kotia kumppaninsa elättäessä.

Voisinkin kysyä, että jos sinä Ap haluat jäädä nyt, tai pian mahd. laps(i)em syntymisen jälkeen kotiin ja odottaen, että kumppanisi elättää sinut, niin olisitko valmis vaihamaan osia kumppanisi kanssa sanotaanko nyt vaikka kymmenen vuoden kuluttua?   

Vierailija
18/98 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostatko myös miehen asepalvelusta kun otse olet sen aikaa vain lusmuillut? Onkä tämä feminististä myös?

Vierailija
19/98 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kurjaksi menee elämä, jos kaikkea ajattelee siinä pelossa, että jotain voi sattua tulevaisuudessa. Itse elän hetkessä. Ja koulutus kuitenkin löytyy eli kai sitä jotain työtä saa, edes sitten kaupan kassalta jos huonosti käy. Jotkut pariskunnat ovat loppuelämänsä yhdessä ja tähtään sitten samaan.

HAAVEENI ON TOTEUTUNUT.KAIKKI ON MAKSETTU YHDESSÄ RAHAMME TIENATTU.OMA TUPA OMAKOTITALOSSA,OMA LUPA.YHDESSÄ REISSAAMME ASUNTOAUTOLLAMME,AINA KUN HUVITTAA.KÄYMME YHDESSÄ OSTOKSILLA JA KARAVAN-TREFFEILLÄ.IHANAA ELÄMÄÄ JA VAPAUS!!!!!

Vierailija
20/98 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on järkevämpää olla kotona lasten kanssa, kun laittaa oma lapsi HOITOON VIERAILLE, SILLÄ AIKAA KUN MENET ITSE TÖIHIN? :D Esim hoitotyössä sä meet itse hoitamaan tuntemattomia, ja laitat oman lapsen tuntemattomille?? Paljon loogisempaahan on se, että sä hoidat sun omaa lasta, kun että sä kierrätät asioita tolleen, ei mitään järkeä kyllä!!!!!

Ja miehenkin olis hyvä tajuta tää asia. Ei tollanen hoidon kierrättäminen, ei siinä ole mitään järkeä.