muistakaahan käydä verenluovutuksessa näin juhannuksen aikaan!!!
huomenna veripalvelutoimistot ovat auki. tai menkää heti sitten maanantaina,silloin on pulaa verestä. itse en voi valitettavasti mennä kun edellisestä käynnistä on vasta kuukausi
Kommentit (23)
Mulla oli hb jotain 90 seuraavana aamuna.
24
ei satu ja sellasessa " puolimakuuasennossa" ollaan se aika. sit saa syötävää ja juotavaa ja istuskella siinä niinkauan kun haluaa:) pieni vaiva ison asian hyväks! ja mukava tunnelma siellä on aina:) mun pitäiskin nyt ottaa selvää et voinko luovuttaa, kun 2 viikkoo sitten tulin kreikasta. viimeks oli puhetta myös mahd. raskaudesta tai lapsettomuushoidoista, ja sanottiin et silloin ei voi luovuttaa, joten pitäis ottaa sekin selko, kun elokussa alotan clomit. mut sielt nettisivulta varmaan löydän vastauksen. tai sit soitan ja kysyn:)
synnytyksessä 1500g verta, hemot olivat 78 (samana päivänä myöhemmin, aamulla siis synnytys) eikä koko päivänä puhuttu mistään veripusseista vaan rautalääkkeitä annettiin. Vasta seuraavana päivänä, kun rautalääkkeistä huolimatta arvot ei noussu, niin sitten ehdotettiin verenantoa johon lopulta suostuin.
Että teksteistä päätellen, olin siis hengenvaarallisessa tilanteessa? Aijaa, no ei minusta silti niin kovasti huolehdittu. Vaan ne rautalääkkeet sanottiin että syö.. =)