Vastenmielisin alakulttuuri/skene? Perustele.
Rokkarit, siis nää jotka ajelee niillä vanhoilla autoilla. Tulee joku rähjäinen kaljakapakka mieleen, lika, hampaattomat suut.
Kommentit (54)
Räppi. En tajua miksi naiset haluaa olla mukana sellaisessa aivottomassa touhussa.
Feminismi. Perustelu: kaksoisstandardit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusn.atsit. Ped.of**lit. MGTOW-naisvihaajat. Siinäpä kolmen kärki.
Seksuaalisuus ei ole alakulttuuri.
Lapo-levitysringit ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusn.atsit. Ped.of**lit. MGTOW-naisvihaajat. Siinäpä kolmen kärki.
Seksuaalisuus ei ole alakulttuuri.
Lapo-levitysringit ovat.
Kyllä
Ketoosikiihkoilijat ja rasvauskovaiset.
Vierailija kirjoitti:
Feminismi. Perustelu: kaksoisstandardit.
Jos nämä (kuvittelemasi) feministiset "kaksoisstandardit" kerran ovat alakulttuuria, niin eiväthän ne silloin sinun valtavirtaelämääsi vaikuta mitenkään, vai miten sinä tuon asian näet?
Wiccat ja muut itse keksityt uskonnot. En perusta uskonnoista muutenkaan mutta noihin perinteisiin uskontoihin sentään liittyy oma kulttuurihistoriansa, jonka tuntemista pidän tärkeänä.
Hipsterit, nuo uniikit lumihiutaleet joita parveilee Helsingin keskustassa kuin kärpäsiä paskassa. Vastenmielisiä.
Swingerit, polyamoristit ym. Joo tehkää mitä haluatte mutta ei kiinnosta elämäntapanne markkinointi ja tuputus. Miksi teitä häiritsee/ahdistaa fakta että monet haluaa tavallisen parisuhteen? En muutenkaan jaksa noita avoimia ym suhteita, yleensä päättyvät kyyneliin ja/tai s-tautiin.
Tuollaiset United Brotherhood ym. miesten väkivalta- & rikollisjärjestöt .
Moottoripyörille saisi nykyään jo muutenkin laittaa pakolliset desibelirajoitukset niin katu- ,kuin maantieliikenteessäkin.
Muunsukupuoliset läskiaktivistit. Siis nämä 20v/120kg puolikaljut, mielenterveysongelmaiset ernut, jotka lisäävät itsestään instaan mahdollisimman rumia alusvaate- ja ilmeilykuvia. Kuvatekstit ovat olevinaan taiteellisia ja ylipäätään ihmisen pyrkimys on olla mahdollisimman luotaantyöntävä.
Ihan ok yläasteikäisille, mutta ihmetyttä miten reilusti yli 20-vuotiaatkin ovat nykyään tällaisia. Itse olen 29v ja tunnen olevani aivan eri maailmasta ja syvästi keski-ikäinen näihin verrattuna. Hauskaa on myös, miten nämä tyypit ovat keskenään aivan samanlaisia ulkonäön, maneerien jne suhteen.
Kaikki ne, joiden toimintaan kuuluu väki-valta, olkoon sitten moottoripyöräkerholaisia tai anarkisti-aktivisteja, en hyväksy väki-valtaa.
Silakkaliike. Näytellään hyviksiä, vaikka pahuus jyllää ja paljastuu kommenteista.
Nahkapäät. Yrittävät tuputtaa "puhtaita" ja "isänmaallisia" aatteitaan, vaikka ne tulevatkin 30-luvun Saksasta, eikä niillä ole mitään tekemistä suomalaisuuden kanssa. Kapeakatseisuus ja viha ovat vammoja.
Vierailija kirjoitti:
Muunsukupuoliset läskiaktivistit. Siis nämä 20v/120kg puolikaljut, mielenterveysongelmaiset ernut, jotka lisäävät itsestään instaan mahdollisimman rumia alusvaate- ja ilmeilykuvia. Kuvatekstit ovat olevinaan taiteellisia ja ylipäätään ihmisen pyrkimys on olla mahdollisimman luotaantyöntävä.
Ihan ok yläasteikäisille, mutta ihmetyttä miten reilusti yli 20-vuotiaatkin ovat nykyään tällaisia. Itse olen 29v ja tunnen olevani aivan eri maailmasta ja syvästi keski-ikäinen näihin verrattuna. Hauskaa on myös, miten nämä tyypit ovat keskenään aivan samanlaisia ulkonäön, maneerien jne suhteen.
Ei hele että nauroin tälle. :'D Siis aika hienosti osasit kiteyttää näiden muusu-nonbinääri-Keijo-Kyllikkien olemuksen. Ei siinä, olkoot mitä ovat, mutta kieltämättä tapansa tuoda itseään ilmi on... jokseenkin luotaantyöntävää.
Itse lisään listalle anti-vaxx-hullut.
Himokonservatiiviset prismaperheet. Perustelu: tekevät maailmasta tylsän.
Fyi kirjoitti:
Silakkaliike. Näytellään hyviksiä, vaikka pahuus jyllää ja paljastuu kommenteista.
Joo ikävästi ovat erimieltä kanssasi ihmisoikeuksien kunniottamisesta ja tulevat haukkumaan fas. Istik. si ja nat. siksi kun sinä vaan halusit uunittaa rikolliset maah an. tunk eu. tujat. Ei voi ymmärtää.
Olisi mukavampaa muille, kun... kirjoitti:
Tuollaiset United Brotherhood ym. miesten väkivalta- & rikollisjärjestöt .
Moottoripyörille saisi nykyään jo muutenkin laittaa pakolliset desibelirajoitukset niin katu- ,kuin maantieliikenteessäkin.
No jos kerran miesten nahkaliivi jengit noin paljon ahdistaa, niin mikä estää naisia perustamasta Rintaliivi-jengejä ? Jäseneksi ei ainakaan normaalit miehet pääsisi, mikä pitäisi olla kiihkofemakoille se The Juttu.
Helsingin kuplassa elävät hipsterit tai mitä lienevätkään. Asutaan hiililämmitteisessä neukkukuutiossa, juodaan baristan tekemään soijalattekahvia, syödään toiselta puolelta maapalloa raahattua chiaa ja lennellään ilmastokompensoiduilla lennoilla Berliiniin.
Huoh.