Vastenmielisin alakulttuuri/skene? Perustele.
Rokkarit, siis nää jotka ajelee niillä vanhoilla autoilla. Tulee joku rähjäinen kaljakapakka mieleen, lika, hampaattomat suut.
Kommentit (54)
Jalkapallohuligaanit. En vain ymmärrä jonkun urheilulajin tai pikemminkin -joukkueen ympärillä pyörivää väkivalta- ja kunniakulttuuria. Useimmiten näiden "kannattajien" meiningit aiheuttavat vain haittaa seuroille sanktioiden ja imagohaitan muodossa, mutta silti heillä on ihmeellinen oikeutuksen tunne mukana touhuissaan.
Vierailija kirjoitti:
Wiccat ja muut itse keksityt uskonnot. En perusta uskonnoista muutenkaan mutta noihin perinteisiin uskontoihin sentään liittyy oma kulttuurihistoriansa, jonka tuntemista pidän tärkeänä.
Vrt. Raamatun luomisketomuksen tiedon puu
. Kaikki harhaopit, gnostilaisuus, muut maailmanuskonnot, noituus, new age jne virtaa vat tästä lähteestä. Elämän puusta virtaa inkarnaatio, Jumalan pelastus langennutta ihmissukua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusn.atsit. Ped.of**lit. MGTOW-naisvihaajat. Siinäpä kolmen kärki.
Seksuaalisuus ei ole alakulttuuri.
Siinä varmaan viitattiin tuon seksuaalisuuden alueen alakulttuuriin. Eri sexialakulttuireita on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä mikään varsinainen alakulttuuriskene, mutta mua riepoo ne tyypit, jotka on aina mölisemässä jossain Facebookin kommenteissa. Jos on vaikka Greta Thunbergistä juttua, niin aivan järjestään kommenttikenttä on TÄYNNÄ 20-30-vuotiaita miehiä (poikia...), jotka räyhäävät suu vaahdossa siitä, miten Trump on kuningas, mitään vaikutusta ei ihmisten saastuttamisella ole luontoon tai ilmastoon, Thunberg on vain kaksinaamainen ruma a u t i s t i, naisetkin saadaan sekoitettua juttuun mukaan ja kaikki onkin sitten aina akkojen syytä.
Samat s e p a r i t myös missä tahansa artikkelissa uhoamassa, jos puhutaan vaikkapa naisiin kohdistuvasta väkivallasta. Kamalaa ei-mutta-kyllä-miehetkin-kärsii sössötystä. Ja kyllä kärsiikin, mutta kun TÄSSÄ jutussa puhuttiin TÄSTÄ aiheesta. Ei siis voida puhua asiasta X, pitää aina ruveta tyrkyttämään asiaa Y. Ja muut samanhenkiset uivelot siellä peukuttavat jonnejen pseudoälykkäitä kommentteja ja tosi edgelordeina tietysti myös laittavat nauruhymiöitä kaikkien muiden kommentteihin. Huoh...
Saatko sä nyt aivan varmasti hengitettyä ??!! Pyyhipä ne enimmät räät ja kuolat pois suupileistä ja aloita alusta vähän r a u h a l l i s e m m i n. Ole varovainen ettet tukehdu kieleesi tuon riehumisesi aikana !
Ja kun sullekin tuntuu olevan epäselvää, niin Turnperin reetta ON a u t i s t i.
Transut. Hoitavat mielenterveysongelmiaan hormoneilla ja tuhoavat oikeiden vähemmistöjen oikeuksia oikuttelullaan.
Vierailija kirjoitti:
Muunsukupuoliset läskiaktivistit. Siis nämä 20v/120kg puolikaljut, mielenterveysongelmaiset ernut, jotka lisäävät itsestään instaan mahdollisimman rumia alusvaate- ja ilmeilykuvia. Kuvatekstit ovat olevinaan taiteellisia ja ylipäätään ihmisen pyrkimys on olla mahdollisimman luotaantyöntävä.
Ihan ok yläasteikäisille, mutta ihmetyttä miten reilusti yli 20-vuotiaatkin ovat nykyään tällaisia. Itse olen 29v ja tunnen olevani aivan eri maailmasta ja syvästi keski-ikäinen näihin verrattuna. Hauskaa on myös, miten nämä tyypit ovat keskenään aivan samanlaisia ulkonäön, maneerien jne suhteen.
Mutta mitäs sinä viisas sitten niitä sellaisia kuvia sitten katselet, jos kerran et tykkää ?
Minua ne sellaiset kuvat eivät haittaa, kun niitä en ole innostunut katselemaankaan.
Eikä ihmisten ylipaino, hiustenlähtö- yms. ulkonäköongelmat minun mielestän ole mikään 'haittaava alakulttuuri' missään merkityksessä ja järjettömänä pidän kenenkään niiden perusteella haukkumistakin.
Ole siis itse niin hyvännäköinen kuin olet ja anna muiden elää omaa elämäänsä, niin haitat noista mainituista ryhmistä loppuvat siihen.
Eli käytä oma aikasi muuhun kuin muiden netistä tiirailuun (vaikka sitten mielestäsi muka "tyrkyttäisivät" netissä kuviaan.
Kukaanhan ei oikeasti voi 'tyrkyttää' täällä mitään. koska katsomasi sisällön valitset sinä itse.
Koita jatkossa vain kehittyä siinä valikoimisessa peremmaksi.
Rikolliset mopokerhot. Ei tarvitse perustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä mikään varsinainen alakulttuuriskene, mutta mua riepoo ne tyypit, jotka on aina mölisemässä jossain Facebookin kommenteissa. Jos on vaikka Greta Thunbergistä juttua, niin aivan järjestään kommenttikenttä on TÄYNNÄ 20-30-vuotiaita miehiä (poikia...), jotka räyhäävät suu vaahdossa siitä, miten Trump on kuningas, mitään vaikutusta ei ihmisten saastuttamisella ole luontoon tai ilmastoon, Thunberg on vain kaksinaamainen ruma a u t i s t i, naisetkin saadaan sekoitettua juttuun mukaan ja kaikki onkin sitten aina akkojen syytä.
Samat s e p a r i t myös missä tahansa artikkelissa uhoamassa, jos puhutaan vaikkapa naisiin kohdistuvasta väkivallasta. Kamalaa ei-mutta-kyllä-miehetkin-kärsii sössötystä. Ja kyllä kärsiikin, mutta kun TÄSSÄ jutussa puhuttiin TÄSTÄ aiheesta. Ei siis voida puhua asiasta X, pitää aina ruveta tyrkyttämään asiaa Y. Ja muut samanhenkiset uivelot siellä peukuttavat jonnejen pseudoälykkäitä kommentteja ja tosi edgelordeina tietysti myös laittavat nauruhymiöitä kaikkien muiden kommentteihin. Huoh...
Saatko sä nyt aivan varmasti hengitettyä ??!! Pyyhipä ne enimmät räät ja kuolat pois suupileistä ja aloita alusta vähän r a u h a l l i s e m m i n. Ole varovainen ettet tukehdu kieleesi tuon riehumisesi aikana !
Ja kun sullekin tuntuu olevan epäselvää, niin Turnperin reetta ON a u t i s t i.
Tui tui, päiväunien aika :)
....siis PAremmaksi, piti sanomani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wiccat ja muut itse keksityt uskonnot. En perusta uskonnoista muutenkaan mutta noihin perinteisiin uskontoihin sentään liittyy oma kulttuurihistoriansa, jonka tuntemista pidän tärkeänä.
Vrt. Raamatun luomisketomuksen tiedon puu
. Kaikki harhaopit, gnostilaisuus, muut maailmanuskonnot, noituus, new age jne virtaa vat tästä lähteestä. Elämän puusta virtaa inkarnaatio, Jumalan pelastus langennutta ihmissukua kohtaan.
Aivan. Ylpeys ja oman itsen palvonta, tai nöyryys ja luottamus Hyvään Jumalaan.
Ihmeen moni täällä vihaa hipstereitä ja "viherhihhuleita", mikähän niissä niin ärsyttää? Heillähän on runsaasti hyviä aatteita ja ajavat hyviä asioita. Jännä, että joitain ärsyttää heitä vähemmän mm. n*tsit ja väkivaltaiset rikollisjärjestöt.
Itse en pidä vastenmielisenä mitään muita alakulttuureja kuin sellaisia, jotka kannattavat väkivaltaa ja muiden kurjuutta. Muista en välitä, kun eivät minun olemistani mitenkään häiritse.
Sateenkaari-pride-jengi. Rumia ja vähän yksinkertaisia mielenterveyspotilaita hillumassa lähes ilman vaatteita jossain paraatissa esittelemässä seksuaalifantasioitaan.
Terv homomies 45v
Paskaista kånken-reppua käyttävät "imastonmuutosvastaiset" joilla on kuitenkin se uusin iPhone kädessä ja ajavat naurettavan ylihintaisella jopolla.