Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ujous vie viimeisenkin mahdollisuuden löytää mies =(

Vierailija
25.01.2020 |

Olen aivan liian ujo ja arka, pakenen paikalta jos kaupassa näen komean ja kiinnostavan miehen. En ole teini vaan aikuinen nainen, täysin kokematon kaikessa seurusteluun ja miehiin liittyvissä asioissa. En ole lihava enkä masentunut mutta ujo enkä juurikaan käy ulkona. Töissäkin välttelen katsomasta pomoani silmiin palavereiden aikana, koska tunnen oloni epämukavaksi joka kerta kun niin komea mies katsoo minua vaikkei välillämme ole mitään muuta kuin työsuhde. Tuijotan lattiaa ettei vahingossakaan meillä komean pomoni kanssa osu katseet kohdalleen. Mitä tämänkin asian kanssa tekisi? Ujous vie kaikki voimavarat löytää mies.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mut? Olen kiltti mies.

Vierailija
2/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Tässä iässä hävettää olla niin estynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset naiset, ongelmaanne on ollut olemassa ratkaisu jo pitkän aikaa;

Vierailija
4/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa taas. Kun se ujous on hyvin monesta miehestä kiinnostava piirre naisessa, toisin kuin naisten mielestä miehessä.

Vierailija
5/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vastinpari löytyy aikanaan

Mies51v

Vierailija
6/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä käyttäydyt silloin? Kun luulin, että joskus olisi ollut molemminpuolista kiinnostusta, niin aina kun olisi ollut tilaisuus tehdä tuttavuutta, niin nainen luikkii johonkin äkkiä pois tai näyttää niin hapanta naamaa että minä luikin karkuun jne. Kuitenkin kauempaa aina oli pitkiä katseita ja selvästi jotain ilmassa...

t. mies

Vierailija
7/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan ap se nainen jonka kaveri taannoin väitti katselleen minua pitkään "sillä silmällä" kun olin selin häneen.

Kun sitten kävelin ohi ja katselin naista kohti niin tämä tuijotti visusti hiljaa lasiaan samalla kun seuralaisensa höpisivät siinä ympärillä.

No, olin minäkin niin ujo etten kehdannut marssia naisen tykö kysymään että "anteeksi mutta vilkuilitteko minua".

-m

Vierailija
8/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppoa ujona miehenäkään.

Sulla on sentään etuna se että voit periaatteessa vain odotella miesten tekevän sulle aloitteen IRL tai netissä/tinderissä.

9/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä deiiti-ilmoitus, jossa kerrot tuon, mutta ei Tinder!

Veikkasin, että saat noin 5000 viestiä.

Vierailija
10/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
11/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset naiset, ongelmaanne on ollut olemassa ratkaisu jo pitkän aikaa;

Ehhehhehhee, Raivolan rysäpöksyjen ja pääsiäishanukkaan ohella parhaimpia Velipuolikuun sketsejä 😁

Vierailija
12/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, yllättävää että onkin muita samanlaisia kuin minä! Toisaalta myös helpottavaa, vaikkei ongelmaa poistakaan :)

olen 31v, mutta täysin kokematon miesten suhteen. Toisaalta peruskouluaikainen vastakkaisen sukupuolen osoittama vastenmielisyys minua kohtaan on osasyynä, etten voi edes uskoa kenenkään kiinnostuvan minusta, vaikka näin aikuisena koen olevani ihan viehättävä, tosin pitkä (179cm).

Välttelen katsekontakteja miesten kanssa ja jos sellainen sattuu syntymään esim kaupassa, niin saatan tahtomattani rypistää kulmia tai paahtaa ohi ja vaikutan siten kauhean tylyltä. Ihan itseänikin hävettää, tässä iässä käyttäydyn vielä näin... jos kontaktia ottaa selkeästi vanhempi mies, osaan jutella ihan normaalisti, tai päiväkodissa työpaikallani ihan ok pystyn lasten isien kanssa juttelemaan, kun koen olevani "turvassa". Mutta jumalauta jos kyseessä on joku omaa silmää miellyttävä josta voisi kiinnostuakin, ei tule mitään. Tosin olen melkein luovuttanut, oma vikanihan tämä on :)

Vierailija
13/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisiko sinulle kilttis? Vai oletko baaritiskillä kailottavien itsevarmojen jännyleiden perään?

Vierailija
14/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on sentään etuna se että voit periaatteessa vain odotella miesten tekevän sulle aloitteen IRL tai netissä/tinderissä.

Nimenomaan. Onkohan kukaan nainen koskaan vakavissaan sanonut pitävänsä nimenomaan ujoista miehistä. Harvassa ovat, kun taas ujoilla naisilla on hyvin paljon kysyntää.

Vierailija
15/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vastinpari löytyy aikanaan

Mies51v

Kiitos, sitä toivon niin paljon ettet uskokaan! On tullut odotettua turhankin pitkään.

Vierailija
16/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Onkohan kukaan nainen koskaan vakavissaan sanonut pitävänsä nimenomaan ujoista miehistä. Harvassa ovat, kun taas ujoilla naisilla on hyvin paljon kysyntää.

Esim. minusta ujous voi ihan oikeasti olla viehättävää, mutta se ei tietenkään tarkoita että pitäisin viehättävänä kaikkia miehiä, jotka ovat ujoja. Ei todellakaan. Miehessä pitää olla paljon muutakin.

Vierailija
17/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. minusta ujous voi ihan oikeasti olla viehättävää, mutta se ei tietenkään tarkoita että pitäisin viehättävänä kaikkia miehiä, jotka ovat ujoja. Ei todellakaan. Miehessä pitää olla paljon muutakin.

Niinpä, mies saa olla ujo, mutta lisäksi ei tarvitse olla kuin paljon muutakin ;)

Vierailija
18/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko sinulle kilttis? Vai oletko baaritiskillä kailottavien itsevarmojen jännyleiden perään?

En juurikaan käy ulkona (en käy baareissa enkä juo alkoholia). En pidä kailottavista ja itseään täynnä olevista miehistä. Miehen pitää olla lempeä, kohdella hyvin ja olla sanansa mittainen.

Vierailija
19/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko terapia mitään

Vierailija
20/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä käyttäydyt silloin? Kun luulin, että joskus olisi ollut molemminpuolista kiinnostusta, niin aina kun olisi ollut tilaisuus tehdä tuttavuutta, niin nainen luikkii johonkin äkkiä pois tai näyttää niin hapanta naamaa että minä luikin karkuun jne. Kuitenkin kauempaa aina oli pitkiä katseita ja selvästi jotain ilmassa...

t. mies

En ole töykeä hapannaama, mutta minun on koettava oloni hyväksi miehen seurassa, jotta voin rentoutua ja jutella pidempään ja että pystyn katsomaan miestä silmiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi