Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kummasta luopuisit mielummin: suklaasta vai s eksistä ?

Vierailija
25.01.2020 |

Omaa kivaa saisi silti olla.

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän nää asiat liittyy toisiinsa?

No monellakin tapaa: ovat molemmat ihanimpia välittömän nautinnon lähteitä. Ja s eksi oikean kumppanin kanssa lisää myös pitkässäjuoksussa hyvinvointia- toisin kuin suklaa.

Minä luovuin suklaasta, olin aiemmin melkoinen addikti, ja vyötäröltä lähti 5 cm ja naamasta finnit. Ja s eksin määrä lisääntyi ja ennenkaikkea itse nautin enemmän, kun olen iloinen ja tyytyväinen vartalooni.

Luulen, että seksillä on enemmän ja parempia terveysvaikutuksia kuin suklaalla. Vastikään uutisoitiin mm. että säännöllinen seksi myöhentää vaihdevuosien alkamista.

Mutta siinä rinnastettiin myös omakiva ja pelkkä hyväily seksiin. Ei siis tarvita penetraatiota.

Vierailija
82/95 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaasta. Eikä olisi mitenkään vaikea valinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä. Eipä kiinnosta.

Vierailija
84/95 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä tässä on jo joutunut luopumaan kun puolisia ei ne puuhat kiinnosta. Jos vielä suklaasta pitäisi luopua niin valkotakkiset saisi hakea.

Vierailija
85/95 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän nää asiat liittyy toisiinsa?

No monellakin tapaa: ovat molemmat ihanimpia välittömän nautinnon lähteitä. Ja s eksi oikean kumppanin kanssa lisää myös pitkässäjuoksussa hyvinvointia- toisin kuin suklaa.

Minä luovuin suklaasta, olin aiemmin melkoinen addikti, ja vyötäröltä lähti 5 cm ja naamasta finnit. Ja s eksin määrä lisääntyi ja ennenkaikkea itse nautin enemmän, kun olen iloinen ja tyytyväinen vartalooni.

Luulen, että seksillä on enemmän ja parempia terveysvaikutuksia kuin suklaalla. Vastikään uutisoitiin mm. että säännöllinen seksi myöhentää vaihdevuosien alkamista.

Mutta siinä rinnastettiin myös omakiva ja pelkkä hyväily seksiin. Ei siis tarvita penetraatiota.

Joo. En ole ikinä mieltänyt, että vain penetraatio on seksiä.

Vierailija
86/95 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin luopua molemmista. Seksiä ei ole ollut vuosiin, sinkku kun olen eikä ole kukaan mies ilmaissut kiinnostusta. Suklaata syön muutaman kerran vuodessa että sama olisi jättää sekin vähä pois.

Vierailija
87/95 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä.

Vierailija
88/95 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä olen jo luopunut, kun avioeroni jälkeen ei ole uutta suhdetta löytynyt enkä halua mitään irtojuttuja. Ei se aina ole oma valinta. Suklaata onneksi saa.

Vierailija
89/95 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin sanoa suklaasta ei voi luopua, sitä pitää saada, mutta pil*ua ei voi antaa ikinä.

Vierailija
90/95 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
91/95 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaasta.

Vierailija
92/95 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta voin sanoa suklaasta ei voi luopua, sitä pitää saada, mutta pil*ua ei voi antaa ikinä.

Antaa jollekin toiselle?

Vierailija
93/95 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No brainer. En syö suklaata. Ällöttää pelkkä ajatuskin. Seksi nuorempien miesten kanssa kyllä kiinnostaa.

Vierailija
94/95 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmista. Hyväkään seksi ei maistu loputtomiin.

Vierailija
95/95 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen luopunut suklaasta.

Pelkästään tämä lause ilman selitystä syystä, joka voi olla kaikkea mahdollista allergiasta sydäntautiin, saa mammat alapeukuttamaan. Naurattaisi, jos se ei myös olisi niin surullista, lähes traagista. Alan uskoa legendana pitämäni jutun, että työpaikoilla joutuu toisten naisten nälvimisen kohteeksi kieltäytyessään kahvipullasta.

Tämä ketju selittää kyllä äärettömän hyvin palstan yleisen ilmapiirin. Vinkkinä: seksillä voi nostaa mielialaansa pitkäkestoisemmin kuin suklaalla 😊.

Tuli juurikin tuo mieleen kun näin nämä alapeukku enemmistön näissä tietyissä vastauksissa. On meinqan tullut koettua tuo kun on työpaikan tauolla sanonut (koska minulta kysyttiin) etten ota pullaa/herkkua koska en syö niitä. Oli siinä muut naiset kimpussa että "mitä v#ttua, terveelliseen ruokavalioon kuuluu herkuttelu! Miten muuten elämästä voi nauttia?!"

Ei se teiltä muilta ole pois jos joku mielummin jättää herkut pois elämästään kuin vaikka seksin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän