Mistä löytyis deitti yh mamalle
Eli yhäiti jolla vauva. Mut aikuisen seuraakin kaipais. Juttuseuraa ainakin. Mistä kannattaa etsiä? Tinder?? Vai mistä? Kokemuksii?
Kommentit (11)
Kavereiden kautta luontevasti IRL on varmasti paras ja luotettavin vaihtoehto, mutta jos haluat nimenomaan ”seuraa” etkä mitään vakavaa, niin IRL erilaiset henkiset tapahtumat on täynnä häntäheikkimiehiä ja Tinderistä seuraa saa myös helpolla, ihan kotiin tilattuna silloin kuin tarvii.
Mutta itse kyllä sanoisin, että IRL silmät auki ja hymy huulilla avoimin mielin, niin kyllä sitä tutustuu ihmisiin vaikka kaupan kassalla.
Tinder helpoin seksiseuran hankintaan.
Mä jätin kertomatta.. Mut myöhemmin sängyssä en pystynyt pidätteleen ja jäin kiinni. joten en suosittele. Vaiks deitti ei pahastunutkaan tapahtumista.
No just katselin adultfriendfinder.comia mut ei ap tainnu olla siellä.
M
Vierailija kirjoitti:
No just katselin adultfriendfinder.comia mut ei ap tainnu olla siellä.
Kannattaa etsiä samasta paikasta mistä löytyy akuankka ja joulupukki.
Itse taas on miettinyt että miten ihmeessä voisi treffata YH-äidin jolla pieni vauva... kiinnostaisi testata seksiä kerran elämässä maitorintaisen kanssa. Ei oikein tollaista toivetta kehtaa Tinderiinkään kirjoittaa, kun muuten oon ihan asiallinen jannu, niin en varsinaisesti kaipaa pervon leimaa.
Onhan se jotenkin hauska katsoa miehen ilmettä.. Jos pääsee yllättään.. :)
Mua kiihottaa kovasti just synnyttäneet naiset
No ei pysyvää miestä mistään. Hetken hauskuuteen kyllä, sillä ei ole ihan tavatonta että just synnyttänyt kiihottaa.
Mä olen eka!