Nainen, kummasta luopuisit mielummin: suklaasta vai s eksistä ?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän nää asiat liittyy toisiinsa?
No monellakin tapaa: ovat molemmat ihanimpia välittömän nautinnon lähteitä. Ja s eksi oikean kumppanin kanssa lisää myös pitkässäjuoksussa hyvinvointia- toisin kuin suklaa.
Minä luovuin suklaasta, olin aiemmin melkoinen addikti, ja vyötäröltä lähti 5 cm ja naamasta finnit. Ja s eksin määrä lisääntyi ja ennenkaikkea itse nautin enemmän, kun olen iloinen ja tyytyväinen vartalooni.
Vierailija kirjoitti:
Nauttiiko ehkä samat ihmiset sekä suklaasta että seksistä ja toiset ei välitä kummastakaan? Onko ihmisiä jotka on jotenkin enemmän aistien vietävissä?
Ei. Seksi on ihanaa, suklaan hehkutusta en todellakaan tajua.
Suklaasta. Syön sitä muutenkinnharvoin.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
En oikein ymmärrä kysymyksen asettelua, miten voi luopua jostain mitä ei ole? No, pitänee suklaalevy taas rouskutella tässä mietiskelyn ohessa :)
Niin et ole nainen, eikä sulla ole seksiä?
No hyvä, että suklaata löytyy kuitenkin.
Eiku näen asian niin ettei tämä Hopeakettu ole vielä menetetty tapaus seksin osalta.
Eihän tään tarvi nähdä kuin aloituksessa sanan "seksi" niin mielenkiinto herää ja kaikki muu unohtuu. Tosin pöydällä oleva Fazerin sininen saa sitten unohtamaan senkin seksin 😄
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Sek sin puutteessa syö enemmän suklaata.
Voitas oikeastaan perustaa palstamammojen kanssa suklaa-iltamat. Teemana teoreettista pohdintaa seksistä kera suklaan nauttimisen🤔
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Hopeakettu kirjoitti:
Voitas oikeastaan perustaa palstamammojen kanssa suklaa-iltamat. Teemana teoreettista pohdintaa seksistä kera suklaan nauttimisen🤔
Asiaankuulumattomana huomautuksena:
Ei ne puumat hopeakettuja vaani, joten luultavasti olet turvassa.
Kummastakin luopuisin. Suklaasta olen nyt viimeisempänä yrittänyt luopua, seksiä ei ole muutenkaan ollut vuosiin.
Vastaan miehinä. Seksistä luopuisin mieluummin sillä se on joskus hyvää joskus huonoa. Suklaa on aina hyvää.
Suklaa vaan lihottaa, mutta seksissä kunto vaan paranee eli suklaasta luopuisin, tosin en syö sitä nytkään
Hopeakettu kirjoitti:
Mua kiinnostaa teoriaa enemmän käytäntö. Mutta ei hopeaketun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen allerginen s eksille.
Turpoaako ylä- vai alapääsi umpeen seksin seurauksena?
Ei tarvitse kuin vilkaista miestä, niin seurauksena on umpio.
Vierailija kirjoitti:
Olen luopunut suklaasta.
Pelkästään tämä lause ilman selitystä syystä, joka voi olla kaikkea mahdollista allergiasta sydäntautiin, saa mammat alapeukuttamaan. Naurattaisi, jos se ei myös olisi niin surullista, lähes traagista. Alan uskoa legendana pitämäni jutun, että työpaikoilla joutuu toisten naisten nälvimisen kohteeksi kieltäytyessään kahvipullasta.
Tämä ketju selittää kyllä äärettömän hyvin palstan yleisen ilmapiirin. Vinkkinä: seksillä voi nostaa mielialaansa pitkäkestoisemmin kuin suklaalla 😊.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan miehinä. Seksistä luopuisin mieluummin sillä se on joskus hyvää joskus huonoa. Suklaa on aina hyvää.
Minusta päinvastoin. Kaikki suklaat maistuu nykyään vähän huonoilta, mutta huonompikin (arkisempi etc) seksi on parempaa kuin ei ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ymmärtänyt suklaan hehkutusta. Tykkääkö ihmiset siitä oikeasti niin paljon, vai onko se vain jokin yhteisöllinen "kuulun joukkoon kun liioittelen kuinka rrrrakastan suklaata" -hömpötys?
Toisessa ketjussa av:lla läskejä saatettaisiin parjata suklaan mussuttamisesta, vaahdota miten hirrveää suklaa on ja kuka tahansa voi olla ilman sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän nää asiat liittyy toisiinsa?
No monellakin tapaa: ovat molemmat ihanimpia välittömän nautinnon lähteitä. Ja s eksi oikean kumppanin kanssa lisää myös pitkässäjuoksussa hyvinvointia- toisin kuin suklaa.
Minä luovuin suklaasta, olin aiemmin melkoinen addikti, ja vyötäröltä lähti 5 cm ja naamasta finnit. Ja s eksin määrä lisääntyi ja ennenkaikkea itse nautin enemmän, kun olen iloinen ja tyytyväinen vartalooni.
Luulen, että seksillä on enemmän ja parempia terveysvaikutuksia kuin suklaalla. Vastikään uutisoitiin mm. että säännöllinen seksi myöhentää vaihdevuosien alkamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen luopunut suklaasta.
Pelkästään tämä lause ilman selitystä syystä, joka voi olla kaikkea mahdollista allergiasta sydäntautiin, saa mammat alapeukuttamaan. Naurattaisi, jos se ei myös olisi niin surullista, lähes traagista. Alan uskoa legendana pitämäni jutun, että työpaikoilla joutuu toisten naisten nälvimisen kohteeksi kieltäytyessään kahvipullasta.
Tämä ketju selittää kyllä äärettömän hyvin palstan yleisen ilmapiirin. Vinkkinä: seksillä voi nostaa mielialaansa pitkäkestoisemmin kuin suklaalla 😊.
No huh mitä lässytystä taas. Vinkkinä sulle: seksiin tarvitsee partnerin. Kaikki meistä ei koskaan ole niin onnekkaita että löytyisi kumppani johon voi luottaa ja jonka kanssa halu olisi molemminpuolinen. Sitä sopii miettiä mitä on elämä kun kaikkialla hehkutetaan seksin ihmeellisyyttä mutta itse et saa koskaan maistaa. T. Ikisinkku n38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen luopunut suklaasta.
No huh mitä lässytystä taas. Vinkkinä sulle: seksiin tarvitsee partnerin. Kaikki meistä ei koskaan ole niin onnekkaita että löytyisi kumppani johon voi luottaa ja jonka kanssa halu olisi molemminpuolinen. Sitä sopii miettiä mitä on elämä kun kaikkialla hehkutetaan seksin ihmeellisyyttä mutta itse et saa koskaan maistaa. T. Ikisinkku n38
Tässä ketjussa alapeukutetaan, jos kommentoi valitsevansa seksin suklaan sijaan. Miten toisten valinta voi olla esim. sinulta pois, vaikka sinulla ei olisikaan seksiä?
(Ps. Voisiko kommunikointitapasi olla syy, ettei ole koskaan löytynyt kumppania? Puhutko kaikille irl noin?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen luopunut suklaasta.
Tässä ketjussa alapeukutetaan, jos kommentoi valitsevansa seksin suklaan sijaan. Miten toisten valinta voi olla esim. sinulta pois, vaikka sinulla ei olisikaan seksiä?
(Ps. Voisiko kommunikointitapasi olla syy, ettei ole koskaan löytynyt kumppania? Puhutko kaikille irl noin?)
Joo kyllä, olen kaikille ilkeä ja sitten ihmettelen kotona miksei kukaan tykkää.
Suklaa