Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kummasta luopuisit mielummin: suklaasta vai s eksistä ?

Vierailija
25.01.2020 |

Omaa kivaa saisi silti olla.

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen vaimo lopetti jo sexin :(

Hassua että tämä saa alapeukkua.

Muissa kommenteissa naiset kertovat luopuvansa seksistä mieluummin ja yläpeukkua tulee.

Varmaan kun naisilta kysyttiin eikä miehiltä? Vai oletko nainen naisen kanssa naimisissa?

No onpas tarkkaa.

Vierailija
42/95 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaasta tietysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän nää asiat liittyy toisiinsa?

Seksi loppui luontevasti eroon, tai pikemminkin jo ennen sitä.

Suklaata kuten muitakin elintarvikkeita ostetaan kaupasta.

Ja kyllä, meitä on tosiaankin sellaisia, joiden mielestä seksi kuuluu vain rakkaussuhteeseen.

Vierailija
44/95 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos löytyisi taitava rakastaja, voisin luopua suklaasta

Miksi alapeukut?

En kai nyt huonon takia luopuisi.

Vierailija
45/95 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaasta koska olen rakastavassa parisuhteessa. Jos olisin eronnut yh ottaisin ennemmin karkkihyllyn irtosuklaata kuin baarista irtoseksiä

Olen samaa mieltä.

Vierailija
46/95 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo. Seksistä. Vai voiko sellaisesta luopua, mitä ei ole koskaan ollutkaan 😄

Vierailija
47/95 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaasta. En pidä siitä lainkaan. Seksistä toivon, ettei tarvitse luopua ennen elämän loppua.

Vierailija
48/95 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

En oikein ymmärrä kysymyksen asettelua, miten voi luopua jostain mitä ei ole? No, pitänee suklaalevy taas rouskutella tässä mietiskelyn ohessa :)

Niin et ole nainen, eikä sulla ole seksiä?

No hyvä, että suklaata löytyy kuitenkin.

Vierailija
49/95 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt suklaan hehkutusta. Tykkääkö ihmiset siitä oikeasti niin paljon, vai onko se vain jokin yhteisöllinen "kuulun joukkoon kun liioittelen kuinka rrrrakastan suklaata" -hömpötys?

Vierailija
50/95 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suklaasta. Olen seksiaddikti. Kunnon rakastelu ja samppanja parasta elämässä

Addikti kuulostaa vähän pahalta, mutta kunnon rakastelu ja samppanja, kuulostat ihmiseltä minun makuun!

Suurinosa tähän ketjuun vastanneista taas vaikuttaa aivan täydellisen tylsiltä, nuivilta ja kuivilta tädeiltä joissa ei ole mitään elämää.

Olen hieman järkyttynytkin, miten seksivastaisia ja nuivia ihmisiä täällä on.

Ei ihmiset ole seksivastaisia- he eivät vaan halua sitä.

Vierailija
51/95 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä en tule muutenkaan harrastamaan enää ikinä ja muutenkin tullut pantua n 50 x elämäni aikana joten seksistä. Ei mitään ongelmia, ilman suklaata sen sijaan en pärjää päivääkään mmm korkkaanpa heti aamusta tuplan kun oli 10 kpl 5 eurolla. N31

Onko sinusta tuo 50x sitten paljon?

Vierailija
52/95 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho

Vierailija
53/95 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä. Olen 33v enkä ole sitä koskaan muutenkaan harrastanut joten en osaa edes kaivata sitä enää, nuorempana se harmitti mutta nyt olen tyytynyt osaani kenellekään vaimoksi kelpaamattomana, yhden yön jutut ei kiinnosta, suklaata taas rakastan yli kaiken.

Vierailija
54/95 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksistä. Olen 33v enkä ole sitä koskaan muutenkaan harrastanut joten en osaa edes kaivata sitä enää, nuorempana se harmitti mutta nyt olen tyytynyt osaani kenellekään vaimoksi kelpaamattomana, yhden yön jutut ei kiinnosta, suklaata taas rakastan yli kaiken.

Sama, paitsi olen 37. Kuulemma menetän jotain ihmeellistä mutta enpä voi kaivata sellaista mitä en ole kokenut. Suklaa on ihan hyvää mutta ei lempiherkkuni. Valitsen siis tulisen intialaisen ruoan nautinnokseni!

Vierailija
55/95 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kumpaakaan :p

Vierailija
56/95 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaasta, en välitä siitä muutenkaan oikeestaan joten ei tekisi edes pahaa. Seksiä sen sijaan pidän tärkeänä, joten en siitä haluaisi kyllä luopua.

Vierailija
57/95 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö suklaata kuin konvehteja jouluisin.

Keskenkasvuisten vauvojen hommaa kaikki karkkien ja herkkujen mätystäminen. Teollista kuraa kaikki.

Vierailija
58/95 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaasta

N39

Vierailija
59/95 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt suklaan hehkutusta. Tykkääkö ihmiset siitä oikeasti niin paljon, vai onko se vain jokin yhteisöllinen "kuulun joukkoon kun liioittelen kuinka rrrrakastan suklaata" -hömpötys?

Kyllä itselläni suklaa selkeästi laukaisee jotain hyvänolonhormoneja kehoon. Se tunne kun hyvä suklaa sulaa suussa on itseasiassa jollain tavalla saman tyyppinen kuin seksissä. Orgasmia siitä nyt ei tietenkään saa eikä kiihota, mutta se hyvä ja rentoutunut olo.

Vierailija
60/95 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttiiko ehkä samat ihmiset sekä suklaasta että seksistä ja toiset ei välitä kummastakaan? Onko ihmisiä jotka on jotenkin enemmän aistien vietävissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi