Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?
Kommentit (176779)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo eivät kuole rokotteeseen mutta heikko elimistö ei kestä rokotteen aikaansaamaa puolustusreaktiota.
Joten plus miinus nolla.
Rokotteeseen kuolivat.Ehkä rokotusurakkaa ei olisikaan kannattanut aloittaa saattohoitokodeista 🧐
Kyllä se rokote pitää tuikata jos on rokotusaika satavuotiaalle mummelille varattu vaikka olisi jo vainaa, jos asiakasta ei ole ehditty haudata tai tuhkata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä tapaus tuo Muhoksen perhesurma, jossa äiti on ollut sairaanhoitaja. Aivan yllätyksenä on tapaus on ilmeisesti tullut kaikille.
Tapauksen taustoja ei tietenkään voi tietää. Mietin kuitenkin koronaviruksen tutkitusti aiheuttamia neurologisia ja psykiatrisia oireita. Pahimmillaanhan viruksen aiheuttamat oireet ovat olleet jopa psykooseja. Onkohan sairaanhoitaja-äiti ollut hoitamassa koronapotilaita tai muuten mahdollisesti altistunut? Psykoottiseen tai muuhun vakavaan mielenterveyden häiriöön viittaa aivan yllättäen tulleet omiin lapsiin kohdistuneet henkirikokset.
Joka tapauksessa osanottoni kaikille läheisille.
Tälle on varmaan 10 aloitusta rustattu pelkästään eilen. Jatkatko taivasteluasi niissä.
Koronaviruksen aiheuttamat neurologiset ja psykiatriset oireet ovat hyvin tärkeä keskustelun aihe tässäkin ketjussa. Tärkeä kysymys on, että lisääkö koronapandemia Suomessakin nuorten ja työikäisten neurologisia ja psykiatrisia sairauksia tulevaisuudessa.
Asko Järvinen on kommentoinut, että monet koronadiagnoosin saaneet ovat saaneet myöhemmin psykiatrisen diagnoosin. Koronaviruksen vaikutuksia aivoihin ja hermostoon pitää nostaa esiin myös Suomessa. Koronavirus tutkitusti hyökkää osalla potilaista hermostoon ja aivoihin aiheuttaen monenlaisia neuropsykiatrisia oireita.
Tehän näette merkkejä todistusaineistosta sielläkin, missä niitä ei ole. Ihan naurettavaa höpinää.
Rokotusvastaista hysteriaa lietsovien argumentteja on käsitelty alla olevassa linkissä (englanniksi):
Vierailija kirjoitti:
Rokotusvastaista hysteriaa lietsovien argumentteja on käsitelty alla olevassa linkissä (englanniksi):
Tuolla sivustolla asiantuntijoiden vääriksi todistamat rokotusvastaisten väitteet on käännetty myös suomeksi ja niitä on käytetty innokkaasti useilla suomenkielisillä palstoilla. Hauskaa lukea alkuperäiset. :D
Huoli Suomen alhaisista tartunta- ja kuolinluvuista kerättävät valtiosetämiehissä ahdistusta, eikä epäluulon lietsominen rokotuksia vastaan ole toiminut toivotulla tavalla. Miten tästä eteenpäin?
MikaK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se vaan kumma että ympäri maailman porukkaa kuolee Juuri rokotteen saannin jälkeen. Kumma yhteensattuma.
Jos tänään annettaisiin koko maailmalle suolaliuos piikki niin kuolemia olisi huomenna roppakaupalla. Siitäkös salaliittiteoreetikot ja rokotevastaiset saisivat vettä myllyynsä. "Ne kuolivat rokotteeseen!"
- Hai sie siinä, osta multa pullo kirkasta. On ehtaa tavaraa, ite tein ja on ihan eka erä koskaan.
- Ai käytinkö lämpömittaria? Mitä siitä, taidat olla joku salaliittoteoreetikko!
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri suositteli minulle testotason ylläpitämiseksi säännöllisiä yhdyntöjä, mutta mistä nainen?
Omin käsin onneen. Pääasia että saat jotain ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yo kirjoitukset pitäisi siirtää. Nyt ei ole tasa arvoista terveysturvallisesti. Pääkaupunkiseudulla abiturientit voivat altistua kirjoituksussa.
Hommatkaa valmiiksi FFP3-tason hengityssuojaimia, suojalasit sekä taskuun sopivassa pullossa käsidesiä. Näillä suojavarusteilla mun nuoreni aikoo mennä kirjoituksiin.
Ei suostu pitämään suojalaseja, kaverien naurun pelossa.
Koulut, lukiolaisten liitto, syl voisivat vaatia täys kunnon suojain paketit kokelaille.Sitten jättää suojalasit pois. Tai menee kirjoittamaan vasta syksyllä. Ihan älytöntä edes ehdottaa yo-kirjoitusten siirtämistä vain siksi, että joku ei suostu pitämään suojalaseja.
Hajauttaneet eivät voi siirtää syksyyn, jos kolmas kerta on nyt keväällä!
Hui kauheeta, ajatella, kirjoitukset! Jos noista pitäisi valita, niin kyllähän nyt riski vakavaan sairastumiseen ja ehkä jopa kuolemaan mieluummin kuin kirjoitusten siirto! First world problem, kermaperseiden prioriteetti numero yksi!
Jumalauta että tämä korona tekee hyvinvointipulleroille hyvää!
Mitä tarkoitat?
Kateellinen lukiolaisille?
Itsekö Amis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yo kirjoitukset pitäisi siirtää. Nyt ei ole tasa arvoista terveysturvallisesti. Pääkaupunkiseudulla abiturientit voivat altistua kirjoituksussa.
Hommatkaa valmiiksi FFP3-tason hengityssuojaimia, suojalasit sekä taskuun sopivassa pullossa käsidesiä. Näillä suojavarusteilla mun nuoreni aikoo mennä kirjoituksiin.
Koulut, lukiolaisten liitto, syl voisivat vaatia täys kunnon suojain paketit kokelaille.Sitten jättää suojalasit pois. Tai menee kirjoittamaan vasta syksyllä. Ihan älytöntä edes ehdottaa yo-kirjoitusten siirtämistä vain siksi, että joku ei suostu pitämään suojalaseja.
Hui kauheeta, ajatella, kirjoitukset! Jos noista pitäisi valita, niin kyllähän nyt riski vakavaan sairastumiseen ja ehkä jopa kuolemaan mieluummin kuin kirjoitusten siirto! First world problem, kermaperseiden prioriteetti numero yksi!
Niin. Nuoret osaavat itse päättää, kumpi on heidän etunsa mukaista ja punnita riskejä. Vähäinen riski saada vakava taudin muoto vai oman jatko-opintopaikan menetys. Annas kun mä mietin, ei varmaan moni laita elämäänsä katkolle keski-ikäisten hysteerikkojen takia.
Nihtisillan kierrätyskeskuksessa 50 tartuntaa. Kilo. Espoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö! Jyväskylässä kirjoitettiin syksyllä Koronassa!
https://www.facebook.com/7180412111/posts/10159386953582112/
Taas sarjassamme pakkomielteisintä koulunkäyntiä ikinä 😳
Eiköhän se oli uusiseelantiffp23-vouhkaajat, joilla on pakkomielle. Jos ette ole itse kirjoittamassa, eiköhän se ole abiturienttien itse päätettävissä, pitäisikö kirjoituksia siirtää. Liikaa puututte aikuisten nuorten elämään, vain oma pelko perseessä.
Koko kirjoitukset pitäisi siirtää.
Ei yksittäinen abiturientti aina pysty itse siirtämään omaa osuuttaan, ellei anneta nyt poikkeusta, että saa hajauttaa pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri suositteli minulle testotason ylläpitämiseksi säännöllisiä yhdyntöjä, mutta mistä nainen?
Elä ihmeessä, tutkimus sanoo juuri että kaljut saa useimmin vakavan koronan kuin tukkaiset verrokkinsa.
Kaljuushan on merkki kovista testotasoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rajoitustoimet auttavat, niin miksi ne on vielä käytössä ? Jos rajoitustoimet eivät auta, niin miksi ne ovat vielä käytössä?
On oikeita ja toimivia rajoitustoimia ja sitten on vääriä ja lähinnä kiusantekoon sopivia rajoituksia. Suomessa Marinin hallitus haluaa käyttää vain jälkimmäisiä.
Sen sijaan vaikka Uudesta-seelannista saa vinkkejä rajoitustoimista jotka auttaa ja jotka siksi myös on ja pysyy voimassa. Näitä turhia ja toimimattomia siellä ei ole käytössä vaan yhteiskunta on auki rajojen ollessa kiinni.
Jos Suomen lainsäädäntö ei näihin toimiviin keinoihin taivu niin Marinin hallituksella on ollut nyt vuoden verran aikaa korjata pykälät siihen malliin että pandemian tukahduttaminen onnistuu.
Harmi, että vuosi sitten hallituksen asenne oli ylimielinen, ettei tämä heille kuulu eikä tämän asian hoitaminen ole kiinnostanut pahemmin sen jälkeenkään. Siinä Kiuru oli oikeassa ettei tämä ole poliittinen asia ja siitä hallituksen olisi pitänyt myös pitää kiinni. Pandemia ei ole oikea aika kepuloida ja kiristää muita saadakseen omaa politiikkaa ajetuksi. Eikä se ole oikea aika yrittää hankkia itselleen henkilökohtaista nostetta urakehitystä varten.
Se tulee ihan itsestään ja "kaupan päälle" kun näyttää kyntensä.
Sehän siinä että miksi pitää keksiä oma lauma-hybridi-taso-malli joka vieläpä on todettu toimimattomaksi, eikä käyttää toimivaa Uuden-Seelannin - Australian jne. mallia jotka toimivat. Hankala arvailla mitä siinä on takana.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus THL:n neuvomana pelaa nyt kovaa peliä lasten ja nuorten sekä heidän vanhempiensa terveydellä. Esimerkiksi Uudessa-Seelannissa yritetään estää koronan tarttuminen yhtään kehenkään sen maan asukkaaseen. Tässäpä näkee, minkä arvoinen tavallisen kansalaisen terveys/henki on Suomen päättäjille.
Sitä kun asuu kunnassa jossa ei edes ole mitään puoluetta joka olisi puhunut riittävien koronatoimien puolesta, huomaa ettei taida olla tarvista äänestääkään. Taitaa tulla ensimmäiset vaalit kuntavaaleista joissa en äänestä. Jos kaikki ovat samaa samassa paketissa, aivan turhaa niiden väliltä yrittää valita.
Joissain kunnissa taitaa olla sellaisiakin ehdokkaita jotka ovat edes puhuneet, ääni sellaiselle niissä sitten. Kaikenlaisia ihmisarvostuksia ovat keksineet miten on oikeutta siihen ja tuohon oltava, on se sitten jokin harrastus, kirkossa laulaminen tai juominen juuri pubissa, muttei kuitenkaan kansalla ole edes elämisen oikeutta.
Eikö ne voisi edes niille jotka haluaa elää rauhassa jakaa kunnat joissa tukahdutettaisiin? Malliin Perämetsikön Tukahdutuskokeilu. Vai olisiko niin ettei enää jäisi jäljelle muihin asukkaita, kaikki tahtoisikin Perämetsikköön ja nimenomainen tarkoitus koko touhulla on laittaa kansaa lakoon mahdollisimman suuri määrä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Nuoret osaavat itse päättää, kumpi on heidän etunsa mukaista ja punnita riskejä. Vähäinen riski saada vakava taudin muoto vai oman jatko-opintopaikan menetys. Annas kun mä mietin, ei varmaan moni laita elämäänsä katkolle keski-ikäisten hysteerikkojen takia.
Pitkäaikaiset oireet ovat erittäin yleiisä!
Nyt epäillään esim mahdollisuutta aiheuttaa mis-tauti tai parkinsonintauti.
79 % koronaan teholla kuolleista on miehiä . Ylipaino, tupakointi, alkoholi mm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, relaa nyt vähän ja vedä henkeä (siis ihan raikasta happea ilman sitä naamaria). Toi on jo naurettavaa toi sun hysteeriasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se oli uusiseelantiffp23-vouhkaajat, joilla on pakkomielle. Jos ette ole itse kirjoittamassa, eiköhän se ole abiturienttien itse päätettävissä, pitäisikö kirjoituksia siirtää. Liikaa puututte aikuisten nuorten elämään, vain oma pelko perseessä.
Ei yksittäinen abiturientti aina pysty itse siirtämään omaa osuuttaan, ellei anneta nyt poikkeusta, että saa hajauttaa pidempään.
Viime keväänä kirjoitukset tehtiin nopeutetusti, jotta ei tulisi koronaa.
Vielä ehtii tekemään muutoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime keväänä kirjoitukset tehtiin nopeutetusti, jotta ei tulisi koronaa.
Vielä ehtii tekemään muutoksia.
Syksyn aikataulu muutettiin, jotta olisi vähemmän ihmisiä salissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli luvut suuria tai pieniä, täällä jatkuu sama jankkaus. Kummassakin tapauksessa halutaan lisää rajotuksia, kaikki kiinni. Nyt vielä halutaan siirtää yo kirjotukset.
Niinpä. Aivan turha huudella täällä kun kaikilla on nyt tiedossa miten nuo rajoitukset tulee menemään. Selvät stepit kuinka rajoituksia kiristetään jos siihen tulee tarve. Onneksi loppuu tämä detox-kuukausi ja pääsee irroittelemaan kavereiden kanssa kosteissa merkeissä.
Minusta teillä on täysi oikeus kokoontua, pariutua ja viettää kosteaa elämää, mutta suosittelisin että pysytte omassa porukassa tiiviisti tuon jälkeen vähintään 2 viikkoa. Jokaiseen kaupunkiin voisi hyvin järjestää tilat, joissa tämänkaltainen toiminta on mahdollista, siten ettei sieltä ole päästyä ulos kuin vasta kahden viikon päästä sisääntulon jälkeen ja ulos pääsisi vain kahden negatiivisen testin jälkeen.
Eugeniikkaa, mutta alan vähitellen ymmärtämään!