Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?
Kommentit (176779)
Vierailija kirjoitti:
Venäläiset voivat iedelleen kaksoiskansalaisuuden avulla hakea itärajan takaa lisää tartuntoja minkä ehtivät.
Kaksoiskansalaiset voisivat vihdoinkin päättää kumman kansalaisuuden haluavat, eikä pomppua edestakaisin maasta toiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei voi ymmärtää, tiistaina covid positiivinen ja maanantaina pitää mennä töihin, koska oireeton ja karanteeni loppuu...
Mitä kohtaa et ymmärrä?
Sitä että lähipiiri joka altistunut on karanteenissa koko ensiviikon ja mä jolla itse tauti olen yhtäkkiä se terve joka työnnetään töihin alle viikko siitä kun on todettu positiiviseksi.
Voi. Voi. Nelivuotias sanoi, että joulupukki on vanha ukko, hänen ei kannata käydä Englannissa ja tulla Suomeen, koska voi kuolla koronaan. 😱
No lapsetkin jotakin ymmärtävät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tarkalleen ottaen tuolta rokotteelta odotetaan?
Kertoisiko joku, miten se elämä palaa "vanhaan normaaliin" sillä, että osa porukasta rokotetaan ja heillä osalle ei tule taudin pahaa versiota? Samalla siis kun maskit lentää roskiin, matkustaminen alkaa pyöriä jne.?
Eikö tässä ole ihan avaimet katastrofiin, kun naiivisti nyt opetetaan kaikki ajattelemaan, että muutaman kuukauden päästä voit elää elämääsi ihan niin kuin ennenkin ja unohdamme koronan?
Täällä on monissa viesteissä aika paha väärinkäsitys siitä, että rokote estäisi vain vakavan muodon. Nämä kaksi nyt myyntilupia hakevat rokotteet estävät vakavan muodon 100-prosenttisesti, mutta myös lievän taudin 95-prosenttisesti. Oireettoman tartunnan osalta tietoa ei vielä käsittääkseni ole. AstraZenekan rokotteessa sitäkin on tutkittu alusta lähtien, mutta sillä on vielä kolmosfaasi menossa ja myyntilupa ei ole haettu.
Estää taudin... Siis estää oireet? Vai estää tartunnan ja sen levittämisen?
Niinpä, hyviä kysymyksiä. Ja kun oireettomia on melkein puolet kaikista tartunnoista niin mistä nyt tiedetään, että rokotteen saaneet eivät ole oireettomia tartuntoja saaneet (kun oireiden perusteella tutkimuksissa on tartunnan saaneet laskettu)? Ei mistään. Itse asiassa todennäköistä on että moni rokotteen saanut on sairastanut taudin oireettomana, ihan niin kuin ilman rokotettakin olevat.
Kaiken järjen mukaan rokotetitkimuksessa otetaan ihmisestä vasta-ainetestejä. Lisäksi altistetaan koronavirukselle ja katsotaan mitä tapahtuu. Jos tehty vain ensiksi mainittu niin ihan haistapaskatutkimus.
Ei ole tehty vasta-ainetutkimuksia näissä rokotetutkimuksissa. Ihmiset elivät normaalia elämäänsä, ja jos tuli oireita niin sitten testattiin nielutestillä. Tukkimiehen kirjanpidolla (lue: excel tai vastaava) sitten laitettin ylös nämä testitulokset kahteen kategoriaan. Plaseboa saaneiden ryhmään kertyi noin sata merkintää ja rokoteryhmään pari merkintää muutaman kymmenen tuhannen joukosta.
Tämä siis kuvaus yhdestä näistä tutkimuksesta, sama sabluuna tosin kaikissa. Sitten kun tulos oli näin "selvä", lopetettiin tutkimukset ja todettiin tuon perusteella rokotteella olevan yli 90 % teho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosterilta uusi suositus: Itä-Savon alueelle muualta jouluksi tulevat 10 päivän karanteeniin ennen saapumista
https://ita-savo.fi/uutiset/lahella/c5149e86-145e-471f-9400-354d3e1e9a85
Syrjitäänkö nyt meitä itä helsinkiläisiä, kontulan, puotinharjun, vuosaaren asukkaita? Voisiko joku juristi puuttua itä savon suosituksiin? Täh?
Älä huoli, kyllä ne kohta puuttuvatkin. Kaikkiin kieltoihinhan juristit ovat puuttuneet.
Tuossahan oli kyse suosituksesta, ei kiellosta. Ettekö te oo selvillä niiden erosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei voi ymmärtää, tiistaina covid positiivinen ja maanantaina pitää mennä töihin, koska oireeton ja karanteeni loppuu...
Mitä kohtaa et ymmärrä?
Sitä että lähipiiri joka altistunut on karanteenissa koko ensiviikon ja mä jolla itse tauti olen yhtäkkiä se terve joka työnnetään töihin alle viikko siitä kun on todettu positiiviseksi.
Koska tämän hetken käsitys on se, että tauti tarttuu vain ensimmäisinä päivinä ja kolmen oireettoman päivän jälkeen et ole tartuttaja. Ystäväni on sairaanhoitaja ja palasi hoitotyöhön kolmen oireettoman päivän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kohtaa et ymmärrä?
Pääsehän he karanteenista käymällä testissä ja saamalla negan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tarkalleen ottaen tuolta rokotteelta odotetaan?
Kertoisiko joku, miten se elämä palaa "vanhaan normaaliin" sillä, että osa porukasta rokotetaan ja heillä osalle ei tule taudin pahaa versiota? Samalla siis kun maskit lentää roskiin, matkustaminen alkaa pyöriä jne.?
Eikö tässä ole ihan avaimet katastrofiin, kun naiivisti nyt opetetaan kaikki ajattelemaan, että muutaman kuukauden päästä voit elää elämääsi ihan niin kuin ennenkin ja unohdamme koronan?
Täällä on monissa viesteissä aika paha väärinkäsitys siitä, että rokote estäisi vain vakavan muodon. Nämä kaksi nyt myyntilupia hakevat rokotteet estävät vakavan muodon 100-prosenttisesti, mutta myös lievän taudin 95-prosenttisesti. Oireettoman tartunnan osalta tietoa ei vielä käsittääkseni ole. AstraZenekan rokotteessa sitäkin on tutkittu alusta lähtien, mutta sillä on vielä kolmosfaasi menossa ja myyntilupa ei ole haettu.
Estää taudin... Siis estää oireet? Vai estää tartunnan ja sen levittämisen?
Niinpä, hyviä kysymyksiä. Ja kun oireettomia on melkein puolet kaikista tartunnoista niin mistä nyt tiedetään, että rokotteen saaneet eivät ole oireettomia tartuntoja saaneet (kun oireiden perusteella tutkimuksissa on tartunnan saaneet laskettu)? Ei mistään. Itse asiassa todennäköistä on että moni rokotteen saanut on sairastanut taudin oireettomana, ihan niin kuin ilman rokotettakin olevat.
Kaiken järjen mukaan rokotetitkimuksessa otetaan ihmisestä vasta-ainetestejä. Lisäksi altistetaan koronavirukselle ja katsotaan mitä tapahtuu. Jos tehty vain ensiksi mainittu niin ihan haistapaskatutkimus.
Ei ole tehty vasta-ainetutkimuksia näissä rokotetutkimuksissa. Ihmiset elivät normaalia elämäänsä, ja jos tuli oireita niin sitten testattiin nielutestillä. Tukkimiehen kirjanpidolla (lue: excel tai vastaava) sitten laitettin ylös nämä testitulokset kahteen kategoriaan. Plaseboa saaneiden ryhmään kertyi noin sata merkintää ja rokoteryhmään pari merkintää muutaman kymmenen tuhannen joukosta.
Tämä siis kuvaus yhdestä näistä tutkimuksesta, sama sabluuna tosin kaikissa. Sitten kun tulos oli näin "selvä", lopetettiin tutkimukset ja todettiin tuon perusteella rokotteella olevan yli 90 % teho.
Ja jos elivät normaalia korona-ajan elämää eivätkä normaalia elämää niin ihan huuhaatestausta tuollainen. Jokainen rokotteen saanut koehenkilö pitäisi altistaa monta kertaa faktana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kohtaa et ymmärrä?
Koska tämän hetken käsitys on se, että tauti tarttuu vain ensimmäisinä päivinä ja kolmen oireettoman päivän jälkeen et ole tartuttaja. Ystäväni on sairaanhoitaja ja palasi hoitotyöhön kolmen oireettoman päivän jälkeen.
En ihmettele kyllä ollenkaan jos korona leviää, jos karanteenimääräykset ovat tällä tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kohtaa et ymmärrä?
Pääsehän he karanteenista käymällä testissä ja saamalla negan?
Ei pääse.
Vierailija kirjoitti:
Eeihän se nyt noin mene? Eikös se karanteeni ala uudesta positiivisesta, eli tiistaista sen 10 vrk?
Vierailija kirjoitti:
Voi. Voi. Nelivuotias sanoi, että joulupukki on vanha ukko, hänen ei kannata käydä Englannissa ja tulla Suomeen, koska voi kuolla koronaan. 😱
kyllä tästä olen minäkin monen oppilaani kanssa jutellut :( Joko sanovat, ettei pukki voi tänä vuonna tulla sisälle kun on riskiryhmää, tai sitten että annetaan pukille maski ja laitetaan itselle myös <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Great Reset,NWO on aloitettu viikkoja sitten muuttamalla FBssa asemaa,nimitystä. On vain poliitikkoja ei PM,Pres. esim. Marin,Putin,Niinistö. Trump on virkamies koska ei ole ammatti ura poliitikko. Elisabet on monarkki.
Elämme jännittäviä hetkiä maailmassa. Globalistit ajavat EU talouden alas tällä korona tempulla.
Tilastoijat katsokaa paljonko on kuollut Suomessa keuhkokuumeeseen ja influenssaan vuoden,vuosien aikana ja vertaa. Päätelkää mistä ne korona luvut tulee? Em. ja kausi flunssat. Esim Usan kokonais kuolleisuus on ollut alempi kuin aikaisemmin. Talviaikana eteläosaan AZ,FLO,Texas menee pohjoisesta vanhuksia joten on selvää että sairaloissa on enemmän hoidettavia sydämen,kolarin takia ollut aina. Media haluaa meidän uskovan puppua jatkuvalla pelko sodalla.Heh. Jenkeissä kuolleisuus on kasvanut n. 350 000 tänä vuonna.
Trumpilla aika paljon kuoloja kontolla. Säälittävin johtaja kautta historian,
Hitlertä lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Kivisaaren arvion mukaan Leville on tulossa joulun tienoilla noin 10 000 matkailijaa. Kaikkiaan Levillä on noin 25 000 vuodepaikkaa.
Älkää nyt vaan sanoko että Suomessa olisi ihan normaalioloissakin täysin laillista kerätä Levin kaltaiseen keskellä ei mitään olevaan paikkaan 25000 ylimääräistä ihmistä, eli n. nelinkertaisesti alueen väkiluvun verran, ilman että pelastus- ja hoitokapasiteetti tulisi olla suhteutettuna tuolle yhteensä 30000 hengen väkimäärälle...? :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeihän se nyt noin mene? Eikös se karanteeni ala uudesta positiivisesta, eli tiistaista sen 10 vrk?
Ei alkanut, riittää että on pari päivää täysin oireeton ja töihin vain tartuttamaan muita. Käsittämätöntä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä tästä olen minäkin monen oppilaani kanssa jutellut :( Joko sanovat, ettei pukki voi tänä vuonna tulla sisälle kun on riskiryhmää, tai sitten että annetaan pukille maski ja laitetaan itselle myös <3
Monet eivät ymmärrä, että myös lapset ovat huolissaan. Ei itsensä vuoksi, vaan vanhusten. 😞
Yläasteella, jossa koronaa, pohtivat oppilaat, että miten jos isovanhemmat sairastuu. Mitä jos he itse levittävät koronaa tietämättään. Voisiko sitä antaa itselleen anteeksi koskaan.
Nyt maski sitten suojaakin.
Ainakin Asko Järvisen mielestä.
Mika Ihamuotila kertoo paljonpuhuvan koronatarinan – ylilääkäri: ”Saattaa kuvastaa sitä, että maski antaa suojaa” https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007663282.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet eivät ymmärrä, että myös lapset ovat huolissaan. Ei itsensä vuoksi, vaan vanhusten. 😞
Lapset on nykyjään fiksuja, huolissaan ku me aikuset ei tehä mitään.
Heidän tulevaisuudestahan tässä on kyse!!!!?
Mitä kohtaa et ymmärrä?