Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?
Kommentit (176779)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitemkähän pitäisi suhtautua koronaa vähätteleviin terveydenhuollon työntekijöihin? Olen mielenterveyskuntoutuja, ja minulle on hoidossa useaan kertaan vähätelty koronaviruksen vaarallisuutta. Koronavirusta on esimerkiksi verrattu muihin viruksiin, kuten influenssaan. Viime keväänä lääkäri sanoi influenssan olevan vaarallisempi kuin korona. Muitakin samantyyppisiä kommentteja olen kuullut. Olen kokenut tämän asian todella hämmentävänä, ihan kuin olisi kaksi eri todellisuutta. Miten suhtautua, kun itse haluaisin ottaa asian vakavasti, ja noudattaa THL:n ja hallituksen antamia ohjeita ja suosituksia?
Terveydenhuollon työntekijöillä on suhteellisuudentaju tallella, koska näkevät tilanteen eturintamalla.
Tilannehan on kyllä ollut Suomessa rauhallinen verrattuna moneen muuhun maahan. Jos korona leviäisi enemmän, niin sittenhän olisi jo ihan eri juttu, kun sairaalapaikat ei riittäisi kaikille. Monessa Euroopan maassa on ollut täysi sulkutila päällä, Italiassakin keväällä ulkonaliikkumiskielto. Minun on todella vaikea uskoa sitä, että eri maissa määrättäisiin ulkonaliikkumiskieltoja jonkun vaarattoman viruksen vuoksi. Muutenkin kun punnitsen sitä, mitä olen kuullut ja lukenut, uskon ennemmin Suomen hallitusta kuin jotain yksittäistä lääkäriä. Voi olla että tällä kyseisellä koronaa vähätelleellä lääkärillä oli itsellä henkinen tarve vähätellä, että jaksaisi itse käydä töissä paremmin. Tai sitten häntä on ohjeistettu, että mielenterveyspotilaille kuuluu vähätellä koronaa, etteivät menisi paniikkiin. Ehkä arvellaan, että mielenterveyspotilaat ei kestäisi totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitemkähän pitäisi suhtautua koronaa vähätteleviin terveydenhuollon työntekijöihin? Olen mielenterveyskuntoutuja, ja minulle on hoidossa useaan kertaan vähätelty koronaviruksen vaarallisuutta. Koronavirusta on esimerkiksi verrattu muihin viruksiin, kuten influenssaan. Viime keväänä lääkäri sanoi influenssan olevan vaarallisempi kuin korona. Muitakin samantyyppisiä kommentteja olen kuullut. Olen kokenut tämän asian todella hämmentävänä, ihan kuin olisi kaksi eri todellisuutta. Miten suhtautua, kun itse haluaisin ottaa asian vakavasti, ja noudattaa THL:n ja hallituksen antamia ohjeita ja suosituksia?
Kyseessä joko katteeton rauhoittelu tai ovat tosiaan jämähtäneet siihen ensimmäiseen valtiovallan pitämän tiedotustilaisuuden esittämään väitteeseen koronasta lievänä hengitystieinfektiona. Tuon jälkeen on tietoon tullut se, että kyseessä on tavallisimmin hengitystieinfektion oirein alkava tauti, joka pystyy vahingoittamaan kattavasti muutakin elimistöä. Kukaan ei voi etukäteen tietää sairastaako sen kokonaan oireettomana, hyvin lieväoireisena, influenssan kaltaisena vai saako siitä itselleen pitkäkestoisen, jopa elinikäisen riesan tai menettääkö huonolla tuurilla jopa henkensä tartunnan seurauksena. Tällaisen taudin kanssa on aiheellista olla varovainen ja suojata parhaansa mukaan sekä itsensä että toiset mahdolliselta tartunnalta. Henkilökuntaa saa myös huomauttaa, jos esimerkiksi käyttävät visiiriä maskin sijaan, sehän ei suojaa käyttäjää tai muitakaan mahdolliselta tartunnalta.
Ja tämä on juuri esimerkki aivopesusta jolla halutaan lisätä pelkoa ja saada ihmiset uskomaan valheisiin jotta voivat sitten aloitta pakko teztit pakko eristykse ja rokotukset jotka sairastuttaa.
Kysyjälle: sinulle on kerrottu ihan oikein. Elä niin kuin ennenkin. Ihmiset sairaztavat hengitystie tukehduksia joma vuosi jotkut vanhukset kuolevat joka talvikausi keuhkokuumeeseen kaikkialla. Ne tesit on huijausta. Älä mene testiin. Ollan me ennenkin vältetty tarttubia mahatauteja ja tavanomaisia flunnsia ja tämä korona on ihan samaa.
Vihtiläisessä hoivakodissa kymmenellä viidestätoista asukkaasta sekä kolmella työntekijällä koronatartunta
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/6a98bd8a-7ebc-490e-9927-830d5e31…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä joko katteeton rauhoittelu tai ovat tosiaan jämähtäneet siihen ensimmäiseen valtiovallan pitämän tiedotustilaisuuden esittämään väitteeseen koronasta lievänä hengitystieinfektiona. Tuon jälkeen on tietoon tullut se, että kyseessä on tavallisimmin hengitystieinfektion oirein alkava tauti, joka pystyy vahingoittamaan kattavasti muutakin elimistöä. Kukaan ei voi etukäteen tietää sairastaako sen kokonaan oireettomana, hyvin lieväoireisena, influenssan kaltaisena vai saako siitä itselleen pitkäkestoisen, jopa elinikäisen riesan tai menettääkö huonolla tuurilla jopa henkensä tartunnan seurauksena. Tällaisen taudin kanssa on aiheellista olla varovainen ja suojata parhaansa mukaan sekä itsensä että toiset mahdolliselta tartunnalta. Henkilökuntaa saa myös huomauttaa, jos esimerkiksi käyttävät visiiriä maskin sijaan, sehän ei suojaa käyttäjää tai muitakaan mahdolliselta tartunnalta.
Olisikohan kyseessä sitten se katteeton rauhoittelu. Vaikea uskoa, että lääkäri olisi oikeasti noin pihalla kaikesta. Ei kyllä rauhoittanut minua ollenkaan, pikemminkin päinvastoin. Hetken ajan uskoin lääkäriä, mutta sitten mietin, että koronaviruksen vähättelyhän voi johtaa välinpitämättömyyteen sääntöjen ja ohjeiden noudattamisessa, ja sitä kautta viruksen leviämiseen. Kyllä väheni luottamus tätä kyseistä lääkäriä kohtaan, ja nousi huoli siitä, ollaanko terveydenhuollossa varovaisia koronan suhteen. Jos lääkäri valehteli tietoisesti, niin sekin kyllä ihmetyttää. Eikö tässä pitäisi yrittää tukea ja tsempata toisiamme, että selvitään tästä sen sijaan että valehdeltaisiin toisillemme? Yksi vaihtoehto on sekin, että lääkärillä oli niin kovat henkiset defenssit päällä, ettei vaan itse suostunut uskomaan sitä, että koronavirus voi olla vaarallinen, siis halusi itsekin elää valheessa että jaksaisi paremmin.
Kuinkahan moni näistäkin viesteistä on pelkkää trollausta joihin sitten onnettomat uhrit tarttuvat. Ja ketju venyyyy
Scamdemic testeissä kävijät ovat todella tyhmiä.
Etsikää netistä mikä BBB eli blood brain barrier on.
Testissä käydessäsi annat DNA näytteesi ja tikku vaurioittaa herkkää verisuoni limakalvo aluetta.
Testin tulos on sattumaa tai valittu aina + tai siinä on jo jotain joka sairasttuttaa sitten sen jälkeen.
Miksi te menette testiiin? Mitä se teitä hyödyttää? Se pahentaa.
Tilastot manipuloituja ja ihmisiä ei ole kuollut esim. Usan kaduilla eläviä eikä muuallakaan asunnottomia ei ole löydetty joukottain sairaana eikä kuolleina.
Ihmisen oma vastuskyky ehkäisee tarttuvia tauteja.Rokotukset lisää kaikkea sairastuvuuta. Nuoret sairastuvat helpommin koska rokotettu vauvasta lähtien niillä myrkyillä. Jotkut eivät edes ymmärrä mitä ne sisältää. On vain luja usko kun joku sanoo. Samalla tavalla te uskotte tarpeettomiin lääkkeisiin joka vaivaan tietämättä että niissä on haittavaikutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä on juuri esimerkki aivopesusta jolla halutaan lisätä pelkoa ja saada ihmiset uskomaan valheisiin jotta voivat sitten aloitta pakko teztit pakko eristykse ja rokotukset jotka sairastuttaa.
Kysyjälle: sinulle on kerrottu ihan oikein. Elä niin kuin ennenkin. Ihmiset sairaztavat hengitystie tukehduksia joma vuosi jotkut vanhukset kuolevat joka talvikausi keuhkokuumeeseen kaikkialla. Ne tesit on huijausta. Älä mene testiin. Ollan me ennenkin vältetty tarttubia mahatauteja ja tavanomaisia flunnsia ja tämä korona on ihan samaa.
Miten perustelisit nuo väitteesi? Onko sinulla luotettavia lähteitä väitteidesi tueksi? Vai onko kyse siitä, että ajattelet näin vain siksi, että haluat ajatella näin? Oletko ehkä töissä sellaisella alalla, joka on kärsinyt koronaviruspandemian seurauksena?
HUSin alueella karu hyppy positiivisissa koronanäytteissä, leviämisvaihe lähestyy – johtajaylilääkäri: "Tarkkana saa olla"
HUS-alueella on nähtävissä muutos positiivissa testituloksissa lokakuun loppupuolella. Tällöin positiivisten testinäytteiden osuus kasvoi 1,94 prosentista 2,78 prosenttiin.
HUSin johtajaylilääkäri Markku Mäkijärvi arvelee syyslomien vaikuttaneen asiaan.
– On mahdollista, että ihmiset ovat olleet enemmän liikkeellä ja pitäneet yhteyksiä keskenään ja tavanneet toisiaan. Mäkijärven mukaan kyseinen muutos on merkittävä, sillä matkaa leviämisvaiheeseen ei ole enää paljon.
– Tarkkana saa olla, että tartunta ei lähde hallitsemattomasti kiihtymään.
Tällä hetkellä tartunnanjäljitys toimii Mäkijärven mukaan riittävän hyvin, mutta henkilöstö on hänen mukaansa kovassa paineessa.
– Paljon ei ole enää varaa lisää tartuntoja ja altistumisia tulla, kun jäädään liikaa jäljityksessä jälkeen.
Mäkijärvi kertoo ravintoloihin, baareihin ja yökerhoihin liittyneiden tartuntojen pudonneen lähes nollaan.
– Näillä rajoituksilla ja niiden noudattamisella on oikeasti merkitystä, hän painottaa.
Hänen mukaansa mahdollisten rajoitusten tiukentamisen kohdalla rajoitusten tehokkuutta pitäisi tarkastella.
– Hallituksen listassa ovat kokoontumisrajoitukset, harrastustoiminnan lopettaminen ja muut merkittävät normaalia elämää voimakkaastikin rajoittavat toimet.
Muiden mahdollisten rajoitusten lisäksi Mäkijärvi mainitsee liikkumiskiellot.
– Nämä ovat jo todella kovia rajoituksia, hän muistuttaa.
Mäkijärvi toivoo, että kaikki kansalaiset noudattavat nykyisiä suosituksia ja rajoituksia.
– Toivon, että ihmiset menevät testeihin, kun kerrankin testaus toimii Suomessa.
Hän muistuttaa, että eurooppalaisittain ja kansainvälisesti katsottuna Suomen tilanne on hyvä.
– Suosittelen silti ryhtiliikettä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/husin-alueella-karu-hyppy-positiivi…
Eiköhän passiivisen tarkkailun, toivomisen ja suosittelun aika ala olla ohi, ettei tosiaan päädytä taudin hallitsemattomaan kiihtymiseen. Mäkijärvenkin olisi aika vetää tilanteen kehityksestä tarvittavat johtopäätökset ja toimia taudin leviämistä ehkäisevien toimintapäätösten vauhdittamiseksi koronakoordinaatiotyöryhmän jäsenenä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni näistäkin viesteistä on pelkkää trollausta joihin sitten onnettomat uhrit tarttuvat. Ja ketju venyyyy
Mitkä viestit ovat mielestäsi trollausta?
Vierailija kirjoitti:
Testissä käydessäsi annat DNA näytteesi ja tikku vaurioittaa herkkää verisuoni limakalvo aluetta.
Testin tulos on sattumaa tai valittu aina + tai siinä on jo jotain joka sairasttuttaa sitten sen jälkeen.
Tilastot manipuloituja ja ihmisiä ei ole kuollut esim. Usan kaduilla eläviä eikä muuallakaan asunnottomia ei ole löydetty joukottain sairaana eikä kuolleina.
Ihmisen oma vastuskyky ehkäisee tarttuvia tauteja.Rokotukset lisää kaikkea sairastuvuuta. Nuoret sairastuvat helpommin koska rokotettu vauvasta lähtien niillä myrkyillä. Jotkut eivät edes ymmärrä mitä ne sisältää. On vain luja usko kun joku sanoo. Samalla tavalla te uskotte tarpeettomiin lääkkeisiin joka vaivaan tietämättä että niissä on haittavaikutuksia.
Onko sun veriaivoeste sun nielussa 😲
Koko Suomeen 2 viikon ulkonaliikkumiskielto. Kaikki kiinni 2 viikoksi. Ostokset netin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että Suomessa on näinkin kohtuullinen tilanne koronavirus epidemian suhteen, ei ole hallituksen, eikä myöskään THL:n ja STM:n ansiota. Meitä on auttanut joku tuntematon tekijä, tuntematon voima, joku voisi sanoa, että onni ja sattuma.
Jumala on auttanut.
Tämä.
Hyvä tajuta nyt, mitä armoa. Jumala vetää hyvyydellään, suojelee ja varjelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että Suomessa on näinkin kohtuullinen tilanne koronavirus epidemian suhteen, ei ole hallituksen, eikä myöskään THL:n ja STM:n ansiota. Meitä on auttanut joku tuntematon tekijä, tuntematon voima, joku voisi sanoa, että onni ja sattuma.
Jumala on auttanut.
Tämä.
Hyvä tajuta nyt, mitä armoa. Jumala vetää hyvyydellään, suojelee ja varjelee.
Korona on armoa ihmisen varjolle!
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa on kuollut koronaviruksen kolmen päivän aikana yli sata ihmistä. Se on paljon. Suomessa pitäisi jo valmistautua saman kohtaloon, jos rajoituksia ei tahdota.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007617310.html
Koronaennusteet menivät pieleen – Ruotsin lähitulevaisuus voi näyttää ”yönmustalta”Tartunnat lisääntyvät koko maassa, ja kuolemia kirjataan jälleen kymmeniä päivittäin. Asiantuntijoiden mukaan ero Suomeen saattaa olla osin perua jo viime keväältä.
Niilo Simojoki STT
13.11.2020 18:03Yli sata koronaviruksen aiheuttamaan tautiin kuollutta kolmessa päivässä. Liki 6 000 tartuntaa vuorokaudessa, ja tapaukset kasvussa eri puolilla maata. Testauskyvyn katto monin paikoin saavutettu. Tartunnat levinneet jälleen vanhainkoteihin.
Jos meno ei pian muutu, näyttää Ruotsin lähitulevaisuus pääministeri Stefan Löfvenin sanoin "yönmustalta". Eikä näin pitänyt käydä.
Laki ei salli tiukkoja rajoituksia
Yksi synkimmistä Ruotsin korona-alueista on ollut Uppsala. Alueen terveyden- ja sairaanhoidon johtajan Mikael Köhlerin mukaan nyt yritetään testata ja jäljittää tartuntoja mahdollisimman paljon, vaikka kansanterveysviranomainen ei jäljittämistä aiemmin suositellut.
– Se osoittautui täysin vääräksi neuvoksi. Meidän olisi pitänyt jatkaa eikä luovuttaa niin helpolla, Köhler sanoo TT:lle.
Hänen mukaansa Ruotsia vaivaa ajattelu, jonka mukaan päätöksiä tehdään vasta sitten, kun kaikki tosiasiat ovat pöydässä.
– Joskus on parempi tehdä päätöksiä nopeasti kuin olla päättämättä, hän sanoo.
Ruotsi koronatoimissa painopiste on ollut osin tiukoissakin suosituksissa ja ohjeissa, joita on nyt kiristetty suurimmassa osassa maan alueista. Niillä on ollut jonkin verran vaikutusta ihmisten käyttäytymiseen, mutta juuri enempää ei Ruotsin lainsäädäntö salli.
– Hallituksella ei ole yleistä oikeutta ryhtyä erityistoimiin kriiseissä, sanoo julkisoikeuden professori Henrik Wenander TT:lle
Uutta, rajummat toimet mahdollistavaa pandemialakia valmistellaan ensi kesäksi.
taysin painottunut ja osin hyvin valeellinen kommentti.
Ja Ruotsin paivittaiset kuolemantapakset viimepaivilta ja viikolta ovat hiukan yli kymmenessa per paiva. Mutta lisaksi WHO agendan mukaisesti tamakaan ylapuolella loisverkon valeita jilistava kirjoittaja ei mainitse, etta he eivat moni edes kuolleet koronaan, vaan heilla sattui olemaan virusta kuollessa. Se on aivan eri asia. kuin kuolla virukseen.
Super-spreading wedding party demonstrates COVID-19 risk posed by holiday gatherings
Only 55 people attended the Aug. 7 reception at the Big Moose Inn in Millinocket. But one of those guests arrived with a coronavirus infection. Over the next 38 days, the virus spread to 176 other people. Seven of them died.
None of the victims who lost their lives had attended the party.
https://www.latimes.com/science/story/2020-11-12/covid-19-spread-at-tha…
Vierailija kirjoitti:
Yhdestä asiasta olen kanssasi samaa mieltä. Siitä, että jotkut eivät ymmärrä, mitä rokotteet sisältävät. Tässä tapauksessa se joku olet sinä.
Vierailija kirjoitti:
HUSin alueella karu hyppy positiivisissa koronanäytteissä, leviämisvaihe lähestyy – johtajaylilääkäri: "Tarkkana saa olla"
HUS-alueella on nähtävissä muutos positiivissa testituloksissa lokakuun loppupuolella. Tällöin positiivisten testinäytteiden osuus kasvoi 1,94 prosentista 2,78 prosenttiin.
HUSin johtajaylilääkäri Markku Mäkijärvi arvelee syyslomien vaikuttaneen asiaan.
– On mahdollista, että ihmiset ovat olleet enemmän liikkeellä ja pitäneet yhteyksiä keskenään ja tavanneet toisiaan. Mäkijärven mukaan kyseinen muutos on merkittävä, sillä matkaa leviämisvaiheeseen ei ole enää paljon.
– Tarkkana saa olla, että tartunta ei lähde hallitsemattomasti kiihtymään.
Tällä hetkellä tartunnanjäljitys toimii Mäkijärven mukaan riittävän hyvin, mutta henkilöstö on hänen mukaansa kovassa paineessa.
– Paljon ei ole enää varaa lisää tartuntoja ja altistumisia tulla, kun jäädään liikaa jäljityksessä jälkeen.
Mäkijärvi kertoo ravintoloihin, baareihin ja yökerhoihin liittyneiden tartuntojen pudonneen lähes nollaan.
– Näillä rajoituksilla ja niiden noudattamisella on oikeasti merkitystä, hän painottaa.
Hänen mukaansa mahdollisten rajoitusten tiukentamisen kohdalla rajoitusten tehokkuutta pitäisi tarkastella.
– Hallituksen listassa ovat kokoontumisrajoitukset, harrastustoiminnan lopettaminen ja muut merkittävät normaalia elämää voimakkaastikin rajoittavat toimet.
Muiden mahdollisten rajoitusten lisäksi Mäkijärvi mainitsee liikkumiskiellot.
– Nämä ovat jo todella kovia rajoituksia, hän muistuttaa.
Mäkijärvi toivoo, että kaikki kansalaiset noudattavat nykyisiä suosituksia ja rajoituksia.
– Toivon, että ihmiset menevät testeihin, kun kerrankin testaus toimii Suomessa.
Hän muistuttaa, että eurooppalaisittain ja kansainvälisesti katsottuna Suomen tilanne on hyvä.
– Suosittelen silti ryhtiliikettä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/husin-alueella-karu-hyppy-positiivi…
Eiköhän passiivisen tarkkailun, toivomisen ja suosittelun aika ala olla ohi, ettei tosiaan päädytä taudin hallitsemattomaan kiihtymiseen. Mäkijärvenkin olisi aika vetää tilanteen kehityksestä tarvittavat johtopäätökset ja toimia taudin leviämistä ehkäisevien toimintapäätösten vauhdittamiseksi koronakoordinaatiotyöryhmän jäsenenä.
Aivopesua ja tieteellä trollausta ehkäpä lopulta, joka ei ole tiedettä, jos se tiede on totuutta. Koronarajoittajat ovat yhteiskunnan loisia, jotka hukkasivat 17 miljardia. Pelokkaaksi peloteltu saastaksi muuttunut terveydenhuolto, joka pelkäsi koronaa niin, että jätti vanhukset hoitamata jopa Suomessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/efbf512f-825d-4bdc-bfc2-682d97c19a2b
Todella torkeää touhua ja omahyväisyyttä, jolla ei ole mitään tekemistä inhimillisyyden kanssa. Kaikki raha valta ja onni menee ylimpien tutkijoiden loisverkostolle jossa WHO mukana.
Vierailija kirjoitti:
Euroopan ainoa pieni vihreä alue on Suomessa raamattuvyöhykkeellä.
Missä on Suomen raamattuvyöhyke? En tiennyt sellaista olevan. Tarkoitatko Kainuuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006665452.html
17 min. sitten
THL: Suomessa todettu 244 uutta koronavirustartuntaa
Terveyden ja hyvinvoinnin laitos (THL) kertoo, että Suomessa on raportoitu 244 uutta koronavirustartuntaa. Yhteensä koko Suomessa on todettu epidemian alusta lähtien 19 102 koronavirustartuntaa.
- Helsinki 75
- Vantaa 35
- Espoo 33
- Vihti 11
- Hyvinkää 7
- Lahti 7
- Tampere 7
- Turku 7
- Oulu 5
- Kouvola 4
- Tornio 4
- Aura 3
- Kaarina 3
- Kerava 3
- Joensuu 2
- Jyväskylä 2
- Kirkkonummi 2
- Kuopio 2
- Pietarsaari 2
- Rovaniemi 2
- Sipoo 2
- Asikkala 1
- Hamina 1
- Hämeenlinna 1
- Iisalmi 1
- Järvenpää 1
- Kemi 1
- Kempele 1
- Kruunupyy 1
- Lappeenranta 1
- Luoto 1
- Mikkeli 1
- Mäntsälä 1
- Nurmijärvi 1
- Raahe 1
- Rauma 1
- Riihimäki 1
- Seinäjoki 1
- Siilinjärvi 1
- Tuusula 1
- Vaasa 1
- Ylitornio 1
- ei kuntatietoa 5
Vihdissä siis 11, vaikka aikaisemmin on ollut ihan yksittäisiä. Vihdin kunnan tiedote tunti sitten:
"Hoivakoti Kaarikeskuksen Viljonkodissa on todettu koronavirustartuntoja sekä asukkailla että henkilökunnalla. Hoitokodissa on 15 asukasta ja heistä kymmenellä on todettu tartunta. Työntekijöistä tartunta on todettu kolmella. Tilanne on hoivakodissa rauhallinen. Yksikkö on eristetty 13.11.2020.
Hoivayksikössä on asianmukaisesti noudatettu hygienia- ja suojausohjeita sekä asukkaiden, että työntekijöiden suojaamiseksi."
No ei se tilanne enää juurikaan pahemmaksi olisi mennyt vaikka hygienia- ja suojausohjeita ei olisi noudatettu ollenkaan kun kaiken täydellisen oikein ohjeiden mukaan tekemälläkin 2/3 asukkaista saa tartunnan. Jokin siis mättää ja pahasti.
Muutenkin erikoista, koska tämänhän ei täällä Suomessa pitäisi levitä oikeastaan missään eikä mitenkään. Virusta kun ei tuo maahan vierastyöläiset eikä sitä täällä levitä myöskään koulut tai ruokakaupat/kauppakeskukset eikä edes julkiset kulkuvälineet niin melkoisia viruslabroja on normikotien lisäksi nuo hoivakodit kun tartunnat kuitenkin huitelee päivittäin parissa kolmessa sadassa..
Sulla menee edelleen satanismi ja saatananpalvonta keskenään sekaisin.