Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?
Kommentit (176779)
Vierailija kirjoitti:
Toi tämän uutisen, siksi ettei joku toinen alkaisi tämän varjolla liioittelemaan,
Espanjan tartunnat ovat lisääntyneet 195 prosenttia, jonkun mielestä se on paljon, mutta kun sen
suhteuttaa vaikka polttoaineen hintojen kallistumiseen Suomessa, niin kyllä se on todella pieni luku.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/6c429cac-9fa0-4726-86c5-c60e012b926d
Koronaluvut synkkenevät suomalaisten suosikkikohteissa: Espanjassa tartunnat lisääntyneet 195 prosenttia – Kreikassa suljettiin kokonainen lomasaari
Tänään klo 11:24
Tartuntojen määrä on kasvanut useissa Euroopan maissa.
Joku tosiaan lobbaa sairaalojen ylakertoja taalla Suomessa
Espanjan koronaluvuissa ei ole mitaan halyyttavaa. Tuhansista tartunnoista huolimatta siella ei nyt kuitenkaan ole enaa vahinkoja. Hyva tietysti olisi ollut, etta niin olisi ollut jo kevaalla!
Uusimmat tiedot koronaviruksesta: Suomessa 22 uutta tartuntaa – katso kuntakohtaiset tiedot tartunnoista, espoolaisessa päiväkodissa ja hoivapalveluyrityksessä kymmeniä altistumisia
Hyvä kolumni IS:ssä:
Jyrki Lehtolan kolumni: Korona palaa ja se on sinun syytäsi – virus unohtui, koska omaa tylsyyttä on vaikea kestää
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006593625.html?utm_medium=social&utm_…
Vierailija kirjoitti:
Uusimmat tiedot koronaviruksesta: Suomessa 22 uutta tartuntaa – katso kuntakohtaiset tiedot tartunnoista, espoolaisessa päiväkodissa ja hoivapalveluyrityksessä kymmeniä altistumisia
https://yle.fi/uutiset/3-11212596
.
Voi ei, jotenkin elin toivossa ja itsepetoksessa, että olisi ollut vaihteeksi taas alle 10 päivä.
Toivottavasti saadaan meidän tilastovastaavalta paikkakuntakohtaiset luvut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan tälle päivälle 8 tartuntaa. Koita siinä sit selitellä, että lisääntymässä on.
Minä veikkaan 22. Tai 32 tai jotain siltä väliltä. Mitä muut veikkaa? Nyt jännittää.
Onnittelut, oikeasta arvauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saadaan meidän tilastovastaavalta paikkakuntakohtaiset luvut.
Se on luopunut tehtävästään, koska jotkut muut ovat ilmaisseet eilen tahtovansa tuoda tietoja esille vuorostaan.
Tänä aamuna huomenta suomessa: saksalaiset virologit eivät mielellään puhu toisesta aallosta vaan 2-3 vuotta eletään laineiden liplattelun kanssa.
2-3 vuotta.
Helsinki +12
Vantaa +2
Espoo +1
Siuntio +1
Turku +1
Parainen +1
Rovaniemi +1
Lahti +1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan tälle päivälle 8 tartuntaa. Koita siinä sit selitellä, että lisääntymässä on.
Minä veikkaan 22. Tai 32 tai jotain siltä väliltä. Mitä muut veikkaa? Nyt jännittää.
Mitäs minä sanoin :( olisin mieluummin ottanut tuon 8.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kolumni IS:ssä:
Jyrki Lehtolan kolumni: Korona palaa ja se on sinun syytäsi – virus unohtui, koska omaa tylsyyttä on vaikea kestäähttps://www.is.fi/kotimaa/art-2000006593625.html?utm_medium=social&utm_…
Se on hallituksen syytä.
Kun rajoituksia ei ole, luulee ihmiset, että vaaraa ei ole.
Ei ihmiset itse asiaa voi säädellä. Johan se ruotsista opittiin.
Vierailija kirjoitti:
Helsinki +12
Vantaa +2
Espoo +1
Siuntio +1
Turku +1
Parainen +1
Rovaniemi +1
Lahti +1
Eli 2 jossain pikkupaikoilla, joissa on toistaiseksi alle 5?
Vierailija kirjoitti:
Helsinki +12
Vantaa +2
Espoo +1
Siuntio +1
Turku +1
Parainen +1
Rovaniemi +1
Lahti +1
Fak. Mä haluun tänne Helsinkiin peruskoululaisillekin etäopiskelumahdollisuuden!
Noniin. n. 10% tartunnoista peräisin Suomeen saapuneilta ULKOMAALAISILTA!! Isoin ryhmä seurustelukumppaniaan tapaamaan tulleet eurooppalaiset.
Mitäs täällä on koko ajan huudettu tästä typerästä säännöstä joka sallii parisuhteen perusteella maahanpääsyn??
Sitä hs.fi julkaisua kaipailisin.
Olen ja varmasti monet täällä kiitollisia sille, joka ne paikkakuntatiedot välittää.
Peukutetaan tilastovastaava paikalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki +12
Vantaa +2
Espoo +1
Siuntio +1
Turku +1
Parainen +1
Rovaniemi +1
Lahti +1
Fak. Mä haluun tänne Helsinkiin peruskoululaisillekin etäopiskelumahdollisuuden!
Vantaalle myös, kiitos, vähintään osittainen etäkoulu heti saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Helsinki +12
Vantaa +2
Espoo +1
Siuntio +1
Turku +1
Parainen +1
Rovaniemi +1
Lahti +1
Mukava pikku pomppu Helsingissä :O
Vierailija kirjoitti:
Helsinki +12