Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?
Kommentit (176779)
Vierailija kirjoitti:
Ongelma tässä on nyt se, että suomalaisten itse kaikkien pitäisi ottaa tilanne tosissaan, mutta kun ei oteta. Tämä on täysin hallituksen ja THL:n syytä, että ovat vähätelleet koronaa ja sitten kaikki kuvittelevat, ettei se nyt niin iso juttu ole... Mutta onhan se, jos ei terveyden ja kuolemien kannalta, niin talouden.
Kaikkien pitäisi vaan minimoida ulkona liikkuminen, mutta tätä ei tapahdu.
Meillä on ollut lapset kotona ja viikon eikä se mitään kivaa ole urheilemaan ja menemään ja tulemaan tottuneille. Mielenkiinnolla odotan koska nuo bussipysäkeillä vetelehtivät, R-kioskin kulmilla vetelehtivät, kirjaston kulmilla jne vetelehtivät lapset/nuoret otetaan vanhempiensa toimesta kotiin sisälle. Kai niillä on vanhemmat, en ole varma.
Vierailija kirjoitti:
Yli 70 vuotiaat saavat edelleen käydä kaupassa se ei ole kielletty!!!!!!!
Kaikki eivät saa edes apua eli pakko hoitaa itse!!"Eihän tietenkään ole tarkoitus blokata heitä kotiinsa niin, että he eivät saisi käydä kaupassa tai koiraa ulkoiluttamassa, vastaa valtioneuvoston viestintäjohtaja Päivi Anttikoski Iltalehdelle."
Tulikohan nyt varmasti tarpeeksi huutomerkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan tästä vähän noustaan, ja saadaan mitään rahoja liikkumaan, olisiko palkannosto hoitsuille jotain?
Mä luulen, että nyt saattaa mennä läpi.
Ei mene mutta ehkä opintopaikkoja luodaan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan tästä vähän noustaan, ja saadaan mitään rahoja liikkumaan, olisiko palkannosto hoitsuille jotain?
Mietin myös, että kun tässä kotona ollaan kotvaran kera toimettomina, että pitäskö niille sinne leipoa jotakin, vai tarttuuko se ja mitenkä sen sinne kuljettaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene mutta ehkä opintopaikkoja luodaan enemmän.
Oliko tämä ennustus? Uuden ketjun aihe. Oon eri mieltä, menee läpi kotvan kuluttua, voin tulla vänkäämään.
Ihmetyttää suomalaisten valitus siitä että nyt pitää hoitaa lapset itse. Koko maapallo on nyt samassa veneessä joten lopettakaa se itkeminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole muusta kiinni kuin rahasta, sitä ei yksinkertaisesti ole. Suomi on niin pahassa pinteessä taloudellisesti jo ennen koronaa ja varsinkin sen jälkeen että jatkossa hoitajiin on varaa entistä vähemmän. Palkankorotusten sijaan tiedossa on siis irtisanomisia. Itse kyllä palkkaisin hoitajia lisää ja nostaisin palkkoja ja kustantaisin kaiken sulkemalla THL:n ja vastaavia paikkoja. Kaikki resurssit pitäisi panostaa byrokratian sijaan asiakasrajapintaan.
Hiukan rytmimusiikkia valamaan taistelutahtoa kansaan:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin myös, että kun tässä kotona ollaan kotvaran kera toimettomina, että pitäskö niille sinne leipoa jotakin, vai tarttuuko se ja mitenkä sen sinne kuljettaa?
Hyvä idea. Kuin kotirintama, joka neuloi sotatantereelle miehille sukkia. Mitä me keksittäis mikä ei tartuttaisi ja antaisi voimia?!
Vierailija kirjoitti:
User kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki pailapäät voi lopettaa sen ihmisten kategorisointi/instrumentaaliarvo-paskapuheen! Nyt ei ole aika ruveta arvottamaan ihmisiä vaan toimimaan yhdessä yhteisen hyvän vuoksi. Meillä kaikilla on samanlainen ihmisarvo ja pidetään huolta siitä, että autamme ja tuemme toinen toistamme, varsinkin niitä heikompia!
Jopa Sanna Marin tietää jo, että hidastamalla virusta tarpeeksi, ei tarvitse alkaa mittailemaan kenenkään ihmisarvoja.
No miksi hän sitten aloittaa hidastustoimet vasta kun on jo liian myöhäistä?
Ei ole liian myöhäistä! Koska hänellä on valtava vastuu. Joko kuolemia tai talouskriis tai molemmat. Ei yksinkertaisesti halua tuhota koko p@skaa väärän päätöksen takia. Painetta ei voi tajuta. Toimi, kuten fiksu johtaja, kyseli, kuuntel,i neuvotteli, pohti eri kantoja ja sitten teki ratkaisun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma tässä on nyt se, että suomalaisten itse kaikkien pitäisi ottaa tilanne tosissaan, mutta kun ei oteta. Tämä on täysin hallituksen ja THL:n syytä, että ovat vähätelleet koronaa ja sitten kaikki kuvittelevat, ettei se nyt niin iso juttu ole... Mutta onhan se, jos ei terveyden ja kuolemien kannalta, niin talouden.
Kaikkien pitäisi vaan minimoida ulkona liikkuminen, mutta tätä ei tapahdu.
Ja sitten tottakai odotetaan, että muut jättävät liikkumatta ja itse saa.. Tai jos on nuhaa tai kurkkukipua, niin ajatellaan "ettei se nyt se korona ole" ja mennään ihmisten keskelle. Liikaa vähättelyä suomalaisten keskuudessa.
Mutta kohtana se näkyy mihin se vähättely johtaa.
Niinpä. Edelleen pyyntö medioille, voisitteko alkaa puhua viruksesta sen oikealla nimellä eli SARS2:sta? Koronavirus ei kerro tarpeeksi. Varmasti monet muistavat aiemman SARSin ja MERSin, niillä kuolleisuus oli suurta, ne ovat parempi vertailukohta.
Sulla on taas kauhun maksimointi mielessä. Mulle on ihan sama, millä nimellä tätä kutsutaan. Sen aiheuttamat haitat on ainoa, mikä kiinnostaa, ja luulen, etten ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
User kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki pailapäät voi lopettaa sen ihmisten kategorisointi/instrumentaaliarvo-paskapuheen! Nyt ei ole aika ruveta arvottamaan ihmisiä vaan toimimaan yhdessä yhteisen hyvän vuoksi. Meillä kaikilla on samanlainen ihmisarvo ja pidetään huolta siitä, että autamme ja tuemme toinen toistamme, varsinkin niitä heikompia!
Jopa Sanna Marin tietää jo, että hidastamalla virusta tarpeeksi, ei tarvitse alkaa mittailemaan kenenkään ihmisarvoja.
Ei ole liian myöhäistä! Koska hänellä on valtava vastuu. Joko kuolemia tai talouskriis tai molemmat. Ei yksinkertaisesti halua tuhota koko p@skaa väärän päätöksen takia. Painetta ei voi tajuta. Toimi, kuten fiksu johtaja, kyseli, kuuntel,i neuvotteli, pohti eri kantoja ja sitten teki ratkaisun.
Viivytteli. Tulee hallintoalamaisille mittaamattoman kalliiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
User kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viivytteli. Tulee hallintoalamaisille mittaamattoman kalliiksi.
Ei viivytellyt, halusi olla varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
User kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se juuri. Tässä elettiin viikko kerrallaan, ja sitten päivä kerrallaan. Poliitikot ja viranomaiset seurasivat 100% varmasti tämän epidemian kehittymistä ja muiden valtioiden toimia jatkuvast. Päätöksiä tehtiin sitä mukaa ja nyt ollaan tässä tilanteessa, että koko maailma alkaa olla kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä hiljaista 😞
Urakka ohi, kaikki on poikki.
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä hiljaista 😞
Kyllä.
Eilen joku kyseli mahtaako täyttyä 10 000 sivua.
Vastasin että ei todennäköisesti täyty. Viestien määrä vähenee sitä mukaa kun porukkaa heittää lusikkaa nurkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea. Kuin kotirintama, joka neuloi sotatantereelle miehille sukkia. Mitä me keksittäis mikä ei tartuttaisi ja antaisi voimia?!
Tarkoitan, mikä ei tartuttaisi mutta kuitenkin antaisi voimia. Mä voisin tilata lähetyksen kymmenille kiloille tummaa fatzerin pähkinäsuklaata. Energiaa, antioksidantteja ja pähkinöistä hyviä rasvoja... Tai jotain suomalaisia kuivattuja karpaloita tms. omaan hoitopiiriin.
Coronavirus on infektio. Infektio on aina puhdistusreaktio. Koska se osuu keuhkoihin, ja sitten sydän-chakraan, se puhdistaa liittoenergioita eli avio-ystävyys-työ- ja juurisuhteita. Koska liittoenergioita puhdistetaan kollektiivisella tartunnalla, voidaan tehdä kollektiivipuhdistus koko maapallolle.
Puhdistetaan veljesliittoenergiat, sisarliittoenergiat, edellisten elämien avioliittoenergiat sekä juurienergiat ihmissukupuun alkuun saakka. Lisäksi puhdistetaan henkisen tason energeettiset yhteydet, sydänyhteydet ja työliitot orjuusenergioiden puhdistamiseksi.
Yläpeukuttamalla saa ilmoittautua. Kollektiivipuhdistuksella hoidetaan myös äiti maan auraa, puhdistava sateenkaarispiraali on maapallon ympäri kiertävä ja lataukset vastapäivään kiertävin puhdistavin kulta- ja hopeaenergioin.