Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?
Kommentit (176779)
Jep.kyllä päätökset olisi pitäny tehdä jo aikaisemmin,,mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan..vielä hiukan tiukempia toimia tarvitaan..Tartuntoja nyt 362.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saas nähdä, saako enää vapaapäiviä. Nyt jo tehty tuplavuoroja kolme päivää ja uudesta työaikalaista ei enää keskustella. Henkilökuntaa varoitettu, että vapailta soitetaan töihin.
Tänään on onneksi vapaapäivä, seuraavasta ei tietoa ja ei tietoa siitä, kuinka pitkiä päiviä joutuu tekemään.
-lähäri
Kiitos teille ♥
Kiitos kiitoksesta, vaikka ihan palkkatyötä kuitenkin teen. En tykkää siitä, että nostetaan jalustalle, kun oma ammatinvalinta tämä on ollut. En ole palkastakaan koskaan valittanut, koska olen tiennyt, mihin lähden. Kohta 40 vuotta olen ollut hoitoalalla ja tällä hetkellä pelottaa vain tuleva kevät, kuinka oma kroppa ja pää kestää ja jaksaa. Olen viikonlopun jälkeen todella sippi ja varoiteltiin, että tämä on vasta alkua, että maalis-huhtikuussa tehdään koko ajan kahta vuoroa peräkkäin, koska kesken työpäivää voi lähteä porukkaa testauksiin ja karenssiin.
Pitää vain ajatella, että nyt tehdään tämä, kun tehtävä on ja priorisoitava työt niin, että kaikki saa hyvän perushoidon.
Voi hyvä luoja, Ei kai tuo Sanna Marin ihan oikeasti itse usko tuohon pskaan mitä nytkin laskettelee. Itse en kehtaisi samalla suulla suukottaa lastani.
Tämä tilanne ei tullut yllätyksenä eikä nämä toimet ole yhtään sen aikaisemmassa kuin missään muussakaan maassa vaan päinvastoin. Näistä suurin osa olisi pitänyt tehdä jo silloin kun Marin puhui ylireagoinnista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos pohjoinen sairasti jo koronan? Ilman että mikään paikka ruuhkautui, vanhuksiahan tietysti kuoli kevään alkukuukausien aikana keuhkokuumeisiin hoitolaitoksissa samalla tavalla kuin jatkuvasti kuolee. Vanhuksia jotka eivät olleet matkustelleet yhtään mihinkään, joita ei siten ole syytä testata. Hoitajat hoisivat ilman suojavarusteita, jos ei ollut influenssaa.
Turistit tuovat Lappiin joka talvi kaikki virukset mukanaan kaikkialta maailmasta. Koronaako olisi tullut vain se yksi, niillä matkustusmäärillä parhaaseen sesonkiaikaan Kiinan Wuhanista?
On hyvin mahdollista, että tämän vuoden influenssa kuolemiin ja tartuntoihin on sekoittunut korona tapauksia, kun ei ole uskottu, että korona pääsisi niin nopeasti Suomeen tai ympäri maailmaa.
Tämän vuoden lopussahan sen sitten näkee, onko esim influenssakuolemat huomattavasti suuremmat kuin edellisvuonna
Italia näyttää, millainen tilanne on kun koronaepidemia jyllää. Joten ei, koronaepidemiaa ei olla sairastettu ”piilossa” ja sekoitettu sitä normaaliin kausi-influenssaan.
Kyllähän kaupan hyllyjä tyhjennetään, kun ei voi mennä lounaalle minnekään muualle kuin kotiin!
Vierailija kirjoitti:
Ensin nauretaan viikkoja muiden maiden toimille taistelussa koronaa vastaan ja todetaan ettei täällä mitään tarvetta tehdä mitään. Sitten kun levinnyt jo niin että myöhäistä niin sitten aletaan sulkea paikkoja ja esitetään niin tomeraa. Ihan kivaa puuhastelua mutta on jo viikkoja myöhässä. Väkeä tulee kuolemaan runsaasti ja sairastumaan todella paljon. Sääliksi käy hoitohenkilökuntaa jotka haukkaavat suurimman osan kaikesta pas*asta ja joutuvat raatamaan äärirajoille sekä sen yli sairastuen moni.
Sanna Spektaakkeli Marin jää historiaan erittäin rumalla tavalla.
No mulle ei tullut lomaa, ei voi mitään. Muksut päiväkotiin ja sitten töihin, eli normiarki kutsuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos pohjoinen sairasti jo koronan? Ilman että mikään paikka ruuhkautui, vanhuksiahan tietysti kuoli kevään alkukuukausien aikana keuhkokuumeisiin hoitolaitoksissa samalla tavalla kuin jatkuvasti kuolee. Vanhuksia jotka eivät olleet matkustelleet yhtään mihinkään, joita ei siten ole syytä testata. Hoitajat hoisivat ilman suojavarusteita, jos ei ollut influenssaa.
Turistit tuovat Lappiin joka talvi kaikki virukset mukanaan kaikkialta maailmasta. Koronaako olisi tullut vain se yksi, niillä matkustusmäärillä parhaaseen sesonkiaikaan Kiinan Wuhanista?
Olen sanaton. Sulla on ihan oma planeetta.
Kyllä, ja täällä planeetalla minä ja minun muut ufo-kaverit sairastettiin jo viime viikkojen aikana. Mutta ei me minnekään olla matkusteltu, niin miksipä meitä olisi testailtu.
Monesta kommentista voisi päätellä, että epidemia on nyt ohi ja huomenna tilanne on normaali. Väitän että kun tämä "viirus" on saatu pois päiväjärjestyksestä todellinen katastrofi vasta alkaa sillä maailman talous on tämän jälkeen aivan kuralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauttikaa lomista ja vapaa-ajastanne! Nyt saa ihan luvan kanssa viettää aikaa perheen kanssa.
Paitsi hoitajat?
Pitäkää huolta suojauksista. Nyt teillä on edes mahdollisuus selvitä, ilman tätä olisi Italia kutsunut. Ei ole varmaa pystyykö tämäkään estämään sitä, mutta nyt mahdollisuudet ainakin hiukan paranevat. Viikko aiemmin toteutettuna, tilanne olisi kohtalainen, nyt välttävä. Siitä arvosana hallitukselle.
Kiitos teille kansalaistottelemattomuudesta, te jotka ette päästäneet lapsianne kouluun. Uskon että tämä oli viimeinen niitti, joka sai päättäjät vihdoin ymmärtämään - kansa on valmis, miksi päättäjät eivät ole.
Marketeissa alkoi täysi kaaos!
Mitä käytännössä siis käy ulkomailta lomalta palaavalle. Kun sanottiin, että ”ohjataan” karanteeniin..?
Vierailija kirjoitti:
Älä Katri viitsi valehdella. Mitään takeita siitä ei ole, että terveet aikuisetkaan selviää tästä.
Tutkittu tieto, luotettavat lähteet ja todelliset luvut ovat luulo-peelojen pahin vihollinen.
Hyvä Sauli! Sait vihdoinkin hieman järkeä tyttöihin!
Ne, jotka sitä lomaa eniten kaipaavat eli hoitajat, joutuvat venymään vain entistä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä käytännössä tulee tapahtumaan ja koska, mennäänkö töihin?
Käynnissä ww3 ja puhallettu tuomiopäivän pasuunaan. Oikeastaan nyt pitäisi jatkaa kuten ennenkin ja mennä töihin kun ei ole enää mitään tehtävissä. Tuo virus on semmoinen ettei sille voi mitään ja se leviää pakosti kaikkialle, eikä suojaa ole ilman rokotetta.
Raamattu käteen ja nauti rauhallisesti viimeisistä päivistä. Rakkaus olikin tärkein arvo.
Ei ole levinnyt jokapuolelle Kiinassa. Tärkein olisi nyt yhdessä toimia virusta vastaan.
Kiitokset suomen huippuosaaville opettajille? WTF? Nehän tämän s¤¤tanan aikaansaanoksen kävi imuroimassa Suomeen eli ei paljon pidä kenenkään ylistää näiden osaamista ja älyä.
#SARS2
#STAYTHEFUCKHOME
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä luoja, Ei kai tuo Sanna Marin ihan oikeasti itse usko tuohon pskaan mitä nytkin laskettelee. Itse en kehtaisi samalla suulla suukottaa lastani.
Tämä tilanne ei tullut yllätyksenä eikä nämä toimet ole yhtään sen aikaisemmassa kuin missään muussakaan maassa vaan päinvastoin. Näistä suurin osa olisi pitänyt tehdä jo silloin kun Marin puhui ylireagoinnista.
Tosin mitään ei ole tehtävissä kun oireeton tartuttaa35 päivää. Maailmanlopun kaikki vammauttava virus pääsi joko tahallisesti tai tahattomasti ihmiskuntaan ja sukupuutto kutsuu ellei ydinsota. Noi rajoitukset ei enää auta mitään.
Raamattu ja mielenrauha loppuun asti auttaa. Koskee aika montaa muutakin maata kuin Suomea.
Olemme tehneet oikea aikaisesti päätöksiä ja asiantuntijoiden...
pälä pää älä pää