Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?

Kommentit (176779)

Vierailija
43741/176779 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on suht varma epäilys, että olen saanut koronatartunnan ja jos/kun näin on, niin tiedän ihan tasan tarkkaan mistä se on ainoastaan voinut tulla. Ja siinä tapauksessa tämä tarttuu aivan käsittämättömän helposti ja nuo kaikki puheet vartista ja kahdesta metristä voi unohtaa.

Sehän siinä onkin, se on järkyttävän tarttuva, ja siihen ei tule immuniteettia sairastamalla.

Tuon lisäksi se muuntautuu.

Vierailija
43742/176779 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jollain jo tiedossa tämän Hussin "sankarikirurgin" nimi? Löytynee googlella, eiköhän sairaanhoitopiirin henkilöstöön ole listattu.

Nimiä kehiin? Sen verran typerä totaali-idiootti on tämä ns. lääketieteilijä. "Tulen epidemia-alueelta, olen töissä sydänleikkausosastolla, jossa potilaat muutenkin heikossa hapessa, suositeltu omaehtoista karanteenia... mitäpä teen: TÖIHIN!!

Kiitos!

Periaatteessa olen samaa mieltä kuin sinä, mutta tuli mieleen että ehkä tämän kirurgin työpaikalla häntä jo odotettiin lomalta töihin palaavaksi. Toisilla meistä on töitä enemmän kuin ehdimme edes ylitöinäkään tehdä, ja apuja ei palkata kun ei sopivia osaajia ole. Ehkä hänellä oli kova paine mennä töihin? Siltikään ei olisi pitänyt.

Itse kuulin Luotettavalla taholta, että on yhä tänäänkin hoitohenkilökuntaA Suomessa, jotka ovat lähdössä lomailemaan riskimaihin. Lääkäreitä ei koske kuolevaisten ongelmat.

Kovia juoruamaan nämä luotettavat tahot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43743/176779 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy varmaan vaan päättää itse jäädä kotiin töistä ja lapset koulusta kun ei tuolta asiantuntijoilta/kunnalta/thl/hallitukselta mitään karanteenia tai kaikkien koulujen sulkemista näytä tulevan.

Vierailija
43744/176779 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä oli puhe Tampereella olevasta isosta koulusta, jossa ilmeisesti altistus niin onko kyseessä Tesoman koulu?

Ei ole Tesoman koulu, vaan kyseessä on Lielahden koulu.

Eikö just siellä ollut jo eilen hamstraus käynnissä ja hyllyt tyhjinä?

Vierailija
43745/176779 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottava tieto, kun tuoreen usan tutkimuksen mukaan koronavirus voi leijua sisäilmatilassa kolmekin tuntia aktiivisena.

Lottovoittojako.

Kullan hinta nousee.

Ainoa uskonto.

Maksetaanko kohta kultahipuilla.

Kultaa on paha syödä. Venäjän vallankumouksessa 1917 oli tsaarin hovin koruja päätynyt perunakauppiaille.

Ei setelit ja kolikotkaan mitään terveysruokaa ole.

Vierailija
43746/176779 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on suht varma epäilys, että olen saanut koronatartunnan ja jos/kun näin on, niin tiedän ihan tasan tarkkaan mistä se on ainoastaan voinut tulla. Ja siinä tapauksessa tämä tarttuu aivan käsittämättömän helposti ja nuo kaikki puheet vartista ja kahdesta metristä voi unohtaa.

No kerro nyt vähän lisää niin autat ihmisiä. Kerro tarkasti miten epäilet saaneesi tartunnan ja matkusteliko tartuttaja etc. Mitä oireita sinulla on ja minkälainen olo? Milloin alkoi ja missä epäilet saaneesi tartunnan.

Vierailija
43747/176779 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta halvat lentoliput, eikä oo niin suuri riski saada sitä ku monet pelkurit jäänyt kotiin.

Vierailija
43748/176779 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satakunta 5 uutta

Vierailija
43749/176779 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites muut prepannu kotivaraa?

Meillä nyt viimeviikot hamstrattu säilykkeitä, kuivaruokaa ja pakasteita sen verran että ainakin kuukaus tai kaks pärjätään ihan hyvin. Oon ostanu tavallisen hernekeiton/italianpadan lisäks paljon muutakin, sillä jos karanteeniin menen haluan ainakin syödä hyvin ja herkutella kotona.  Sen lisäksi oon pakastanu paljon leipää, jauhelihaa ja marjoja.  Äsken kävin taas lähikaupassa ostamassa vielä lisää :D ja just vika satsi oli laitettu käsidesejä esille, rohmusin nekin. 

Muistakaa muuten tuo herkuttelun tarve!!, on ihan järjettömän tylsää olla karanteenissa ilman jotain herkuttelua.

Tuota muistutetaan esim. kanadassa preppauksen varalta.

Itse olen varautunut rommilla (tuo flunssa tekee kylmäksi ja kylmän olon), kahvilla (en juo normaalisti kahvia, nyt kannattaa) karkeilla ja varmistamalla keksi/marjapiirakka leipomistarvikkeet. Quasedillatarvikkeet yms. myös.

Lisäravinteista NAC on ykkönen, jos sairastuu, isot d-vit annokset ja liposomal c-vit.

Vierailija
43750/176779 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen viranomaiset ovat neroja.

Kun tauti on kaukana, sanotaan että ei tartte vielä tehdä mitään kun ei ole vaaraa.

Ja kun epidemia, ylläripylläri, onkin jo sitten täällä lentokoneella kärrättynä, ei nytkään tartte tehdä mitään kun ei epidemiaa pysty enää pysäyttämään.

Ehkä vähän muodon vuoksi mukamas yritetään jarrutella vaikka kökkö on jo housussa.

Vierailija
43751/176779 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina luottanut Suomen terveydenhuoltoon ja viranomaisiin, mutten enää tämän episodin jälkeen. Esim, miten joku sydänkirurgi voi olla niin huolimaton, että tulee epidemia-alueelta suoraan leikkaussaliin? Hauraita potilaita hänellä muutenkin, saati sitten heidän ja muun hoitohenkilökunnan altistus taudille. Mutta matkalle oli hänen päästävä- miten itsekästä. Ihan tavallisetkin ihmiset, jotka ei edes hoitotyössä, peruu nyt matkojaan.

Hän ei tullut epidemia-alueelta.

Vierailija
43752/176779 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus ilmoitti kannattavansa kaikkia toimia, joilla epidemian leviämistä voidaan hidastaa. Perssuolinkaiset sen sijaan vänkyttävät munat huurussa ja yrittävät kerätä poliittisia irtopisteitä epidemian varjolla. Hyi helvetti miten vastenmielistä räkäporukkaa!

Vaativat valmiuslain voimaantuloa. Missä kohtaa se länkytys on?

Hallitus päättää valmiuslain voimaantulosta. Vastuulliset puolueet ovat antaneet asialle tukensa. Persut vaativat... :D

Vierailija
43753/176779 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten tuossa ryöstelyssä, ikävä kyllä Suomessa päästetään vangit helpolla vapaaksi, joten tottakai he alkavat ryöstelemään kun on siihen mahdollisuus. Ja kun tietävät, että kiinnijääminen on vielä pienenpi kuin normaalisti ja vaikka jos jäisivätkin, niin Suomessa nuo rangaistukset ovat mitättömiä.

Vierailija
43754/176779 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina luottanut Suomen terveydenhuoltoon ja viranomaisiin, mutten enää tämän episodin jälkeen. Esim, miten joku sydänkirurgi voi olla niin huolimaton, että tulee epidemia-alueelta suoraan leikkaussaliin? Hauraita potilaita hänellä muutenkin, saati sitten heidän ja muun hoitohenkilökunnan altistus taudille. Mutta matkalle oli hänen päästävä- miten itsekästä. Ihan tavallisetkin ihmiset, jotka ei edes hoitotyössä, peruu nyt matkojaan.

Ylpeys ja oma nautinto.

Vierailija
43755/176779 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän HUS:in kirurgin lapsi on ollut koulussa ja oireillut. Ei enää tänään koulussa. Samassa koulussa kuin yksi meidän perheestä :(

Mikä koulu?

Vierailija
43756/176779 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan hallituksen jäsenet käyneet koskaan koulussa? Luulevat että Koronavirus vältetään sillä , että vähänkin nuhaiset ja yskäiset lapset ja opettajat jäävät kotiin.

Kouluissa on NORMI, että siellä n.70% on koko talven ajan jonkinlaisessa yskässä ja nuhassa. Kukaan ei jää kotiin.

Vierailija
43757/176779 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satakunta 5 uutta

Lähde siis satakunnan kansa

"

Satakunnassa on havaittu viisi uutta koronatapausta. Kokonaisuudessaan Satakunnassa on nyt seitsemän tapausta.

Viisi uutta tapausta ilmenivät 12 otetun testin joukosta.

Tapauksista yksi on saanut tartunnan Itävallasta. Hän kuului samaan seurueeseen toisen keskiviikkona ilmitulleen tartunnan saaneen kanssa.

Kolme uusista tartunnan saaneista on matkaillut Pohjois-Italiassa, joka on tähän asti ollut merkittävin tartuntojen lähde Suomessa."

Vierailija
43758/176779 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marin puhuu samaa taas.dadaata

Vaikka dataa muualla saatavana asiaan jo lähes kuukauden.

Ja miten firmat hoitaneet asiaa jo kauan.

Suomen hallitus on toiminut toiminut toiminut

Mutta ne luvut, miksei näy niissä.

Thl on se mätäpesäke.

Odottivat että hiihtolomat ohi ettei Finskille tuu tappioita.

Nyt tuleekin sitten ennätystappiot.

Että ne on tyhmiä!

Aivan, ajatella, että koko Suomen kansa 5500000 on muutaman ihmisen ajatusten ja uskomusten varassa. Hallitus ja eduskunta ja kaikki päättäjät tottelee pelkästään THL:n näkemystä, eli sitä mitä Salminen sanoo, että "ei voi estää sen tulemista ja leviämistä". Todella outoa ja kummallista. Miksi WHO:n näkemys ei paina tässä mitään?

Odotetusti Salminen pesaisi kätensä jutusta. Kusettajia ovat. Selkärangattomia

Varhilasta oikein säteilee välinpitämättömyys ison edessä.

Outo kulttuuri kun vertaa saksaan.

Ilmeisesti nöyryys vaatii syntyäkseen polttouuneja, saksa sai niistä opetuksen ja nöyrtyi.

Tuleeko tämän ruton polttouunit vaikuttamaan täälläkin.

Ruumiit kun joutuu ilman maahanpanoa polttamaan.

Itkettävää ajatella.

Vierailija
43759/176779 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vaatimme!

Vierailija
43760/176779 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä oli puhe Tampereella olevasta isosta koulusta, jossa ilmeisesti altistus niin onko kyseessä Tesoman koulu?

Ei ole Tesoman koulu, vaan kyseessä on Lielahden koulu.

Eikö just siellä ollut jo eilen hamstraus käynnissä ja hyllyt tyhjinä?

Tänään on muutamissa Lielahden kaupoissa ollut selvästi tavallista enemmän väkeä.

Monella on ollut hyvä mahdollisuus kassajonoissa saada tartunta :(

Ketju on lukittu.