Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?
Kommentit (176779)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ihmiset jo suunnittelee uutta vuotta, juhlat pystyyn, baariin vai uusia kavereita?
https://www.vauva.fi/keskustelu/2453238/muita_jotka_yksin_uudenvuoden
Taidan elää jossain toisessa todellisuudessa, jossa on korona. Tuossa "maailmassa" sitä ei näytä olevan... Saa nähdä, miten pian ketju poistetaan.
Ymmärrän kyllä yksinäisyyden, mutta silti... Miten suuri osa ihmisistä ajattelee näin? Elää ilman ajatustakaan mistään koronasta.
Ois kyllä tosi hienoa, kun voisi sulkea itsensä kokonaan koronapandemian ulkopuolelle ajatuksissa ja teoissa. Pitäisi olla aika valikoitunut elinpiiri ja näköhavainnot, ettei törmäisi maskeista.
Näin kyllä jo unta maskittomasta väentungoksesta, ihmiset oli onnellisia ja iloisia ja oli kesä. Aikaa koronan ollessa ohi? :)
No täällä sitä koronaa ei oikeastaan edes huomata, toki näen ihmisiä maskit naamalla ja itselläkin on se julkisella paikalla, mutta en ajattele koko asiaa. Maski menee naamalle kuin kalsarit jalkaan konsanaan. Tekemisiin korona ei vaikuta kuin ulkomaan matkailun puuttumisena, muuten meillä ihan normaalia kun ei juottoloissa tai yökerhoissa muutenkaan käydä. Sukulaisia ja ystäviä nähty normaalisti ja kotimaan matkailua harrastettu myös, nyt normaalia enemmän jopa. Ainoa mikä stressaa on talven pimeys ja kylmyys, ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pfizer & Biontech untersuchten je 20.000 Probanden, geimpft und ungeimpft. Von den Geimpften hatten 0,04% einen positiven PCR-Test, von den Ungeimpften hatten 0,43% einen positiven PCR-Test. Das absolute Risiko einen positiven PCR-Test zu erhalten, wird damit um 0,39% gemindert.
Mit 0,39% kann man nicht an die Presse gehen, ist peinlich. Was macht man...? Man dividiert diese Zahl durch die Positivrate 0,43% der Ungeimpften und erhält 90,7%.Applaus!
Siinä rokotteen toimivuuslaskelma.
Hyvin pienten lukujen matematiikkaa siis!Laitetaan tämä kääntäjän läpi ajettuna, että saksaa taitamattomat (joihin itsekin kuulun) saavat lukea myös (koska pointti on erittäin hyvä... älkää siis kukaan ihmelkö, jos rokotteiden teho ei todellakaan ole 90 % lähelläkään tosielämässä):
Pfizer & Biontech tutki kukin 20000 potilasta, rokotettuna ja rokottamattomana. Rokotetuista 0,04%: lla oli positiivinen PCR-testi, rokottamattomilla 0,43%: lla oli positiivinen PCR-testi. Absoluuttinen riski saada positiivinen PCR-testi pienenee siten 0,39%.
Lehdistölle ei voi mennä 0,39 prosentilla, mikä on kiusallista. Mitä sinä teet...? Jaat tämän luvun positiivisella 0,43 prosentilla rokottamattomista ja saat 90,7%.Tuo ei todellakaan ole se, miten rokotteen toimivuus eli teho on laskettu. Teho ei ole edes "90,7 %", vaan 95 %.
No, lähdettäkään tuossa sun jutussa ei ole. Se on joku rokotevastainen epätieteellinen lähde.
Hyviä uutisia Astra-Zenekalta: se hyväksytään tänään tai huomenna Iso-Britanniassa, ja teho on sama eli huippuhyvä kuin Phizerilla ja Modernalla!! Toimitusjohtaja kertoi haastattelussa eilen, että ovat löytäneet "täydellisen annostuksen". Heillähän se, että 1. ja 2. annos olisivat samankokoiset, ei tarjonnut parasta mahdollista suojaa.
Esim vielä marraskuussa on puhuttu Pfizerin tehosta, että on noin 90% luokkaa. Joulukuun aikana teho noussut 95%, mutta sitä en tiedä miksi tai miten noussut.
Tehot nousee samaan tahtiin osakkeenomistajien ja lääkefirmojen johtokuntien vaatimusten kanssa. Nämä prosenttipelleilyt on vaan rahvaalle tarkoitettua showta, jolla lampaat pidetään tyytyväisinä.
Nyt kutsuu mua Vuokatti
Sieltä vaan
Mä rauhani saan.
Täällä olen kuin vanki.
https://www.verkkouutiset.fi/tartunnat-laskussa-todellisuus-ei-ole-nain…
Tartunnat laskussa – ”todellisuus ei ole näin hyvä
Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiiri HUSin johtaja Lasse Lehtosen mukaan alueella tehtiin joulunpyhinä vain noin 2000 testiä päivässä, mikä on ”reilusti vähemmän kuin arkena”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmiset luulee, että rokotteet pelastaa meidät? Mun tekee pahaa miten tiffanyn kuolema salataan ettei kansa säikähtäis ja ottais nämä rokotteet. Kuinka moni muu on jo kuollut tämän rokotteen takia? Kuinka moni on sairastunut pahasti? Olkaa varovaisia.
Niin, Suomessa ei ole uutisoitu Tiffanysta ollenkaan.
Tiffanu Doverin pyörtymisestä on uutisoitu Suomessakin useammassakin mediassa. Hänen kuolemastaan sen sijaan ei ole uutisoitu, sillä se on teidän salaliittovalehtelijoiden paskapuhetta, eikä siinä tietenkään ole sellaisena mitään uutisoitavaa.
Toisaalta hänestä ei ole yhtäkään luotettavaa elonmerkkiä, mutta kymmenkunta todistetta, ettei olisi elossa. Mm. kuolintodistus, IG ei enää päivity, FB poistettiin ja mies vaihtoi profiilinsa married->single. Hän oli hyvä puhumaan kameralle, mutta ei ole antanut yhtäkään haastattelua. Kerro todiste, että on elossa.
Ei teille valehteleville roketevastaisille salaliittohörhöille mitkään todisteet kelpaa, jatkatte samoja paskapuheitanne vaikka teille esitettäisi mitä todisteita tahansa.
https://www.thejournal.ie/covid-vaccine-fainting-nurse-5309983-Dec2020/
Niin, tuossa CHI memorialin videossa ei ole Tiffany. Hän on pidempi, painavampi, tummemmat hiukset, lyhyempi otsatukka ja erimuotoiset kulmat. Lisäksi video on jo poistettu sairaalan sivuilta. Oikeasti joku putsaa googlea oikein kunnolla ja voitte kysyä itseltänne miksi? Eli missä todiste, ettäon elossa? Eikö olisi järkevintä antaa haastattelu?
Videolla on ilmeisesti Amber Lynn Hokea.
Niin varmasti. Pakko kai se on uskoa, kun anonyymi salaliittohörhö kerran niin väittää.
Onko sulla kaikki hyvin? Ei kaikki oo salaliittoa vaikka niin itelles uskottelet.
Sinulla, disinformaatiota ja valheita levittävällä salaliittohörhöllä, ei ainakaan ole asiat hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmiset luulee, että rokotteet pelastaa meidät? Mun tekee pahaa miten tiffanyn kuolema salataan ettei kansa säikähtäis ja ottais nämä rokotteet. Kuinka moni muu on jo kuollut tämän rokotteen takia? Kuinka moni on sairastunut pahasti? Olkaa varovaisia.
Tiffanu Doverin pyörtymisestä on uutisoitu Suomessakin useammassakin mediassa. Hänen kuolemastaan sen sijaan ei ole uutisoitu, sillä se on teidän salaliittovalehtelijoiden paskapuhetta, eikä siinä tietenkään ole sellaisena mitään uutisoitavaa.
Toisaalta hänestä ei ole yhtäkään luotettavaa elonmerkkiä, mutta kymmenkunta todistetta, ettei olisi elossa. Mm. kuolintodistus, IG ei enää päivity, FB poistettiin ja mies vaihtoi profiilinsa married->single. Hän oli hyvä puhumaan kameralle, mutta ei ole antanut yhtäkään haastattelua. Kerro todiste, että on elossa.
https://conandaily.com/2020/12/23/tiffany-pontes-dovers-body-double-als…
Tässä juttu. Tiffany kopio on mahdollisesti saman sairaalan toinen hoitaja.
Nykyään on mahdollista tehdä jopa niin hyviä videohuijauksia, että ei liene mitään mahdollisuutta oikeasti todistaa, että Tiffany on elossa. Itse uskon että hän elää, mutta pakenee somekohua. Pyörtyminen on ihan uskottava reaktio tilanteeseen jossa pitää käydä piikitettävänä suorassa lähetyksessä ja kommentoida asiaa medialle, vaikka itse piikki olisi pelkkää suolaliuosta. Mutta kun salaliittoteoreetikot ovat tämän asiakseen ottaneet, niin mikään todiste ei riitä.
Siis eihän tuossa ole mitään järkeä. Ensin ottaa rokotteen julkisesti ja sen jälkeen katoaa, koska haluaa yksityisyyttä? Kohu tuli juuri siitä, ettei hänestä enää kuulunut mitään. Ihmiset on huolissaan. On kulunut jo useita päiviä ja hiljaisuus jatkuu. Tottakai toivon, että hän olisi kunnossa, mutta pelkään pahinta. Kuolintodistukset on netissä -> sama nimi, ikä, kaupunki, perhe..
Niin, siis Tiffanystä ”ei ole kuulunut mitään” hänelle vieraille salaliittohörhöille. Tiffanyn työnantaja on toki jo kiistänyt internetin sakeiden salaliittohörhöilijöiden levittämät valheet, mutta eihän se tietenkään hörhöjä tyydytä.
No kerro ihmeessä mitä hänestä on kuulunut? Onko sulla jotain parempaa tietoa? Ai sekö, että sairaala kommentoi hänen olevan kunnossa ni on todiste siitä että kaikki on hyvin? Miksei hän ole töissä? Miksei ole itse tehnyt yhtään päivitystä missä kertoo voivansa hyvin?
CMI Memorialin viralliset tiedotteet ovat ehdottomasti ”parempaa tietoa” kuin salaliittosekopäiden sakeat houreet.
Jaaha, no ihan mielellään oon sitten vaikka se salaliittosekopää kun en kaikkea suostu uskomaan :) uskon sitten kun tiffany tulee esiin ja itse kertoo voivansa hyvin.
Kyllä, juuri se sinä olet. Kerrankin olit oikeassa edes jossakin asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Videolla ei tosiaan ole sama nainen kuin alkuperäinen rokotteen ottaja, videolla oleva matkii hänen puhetyyliään ja eleitään.
Puheen sävy on eri ja jälkimmäiseltä puuttuu tietynlainen lämpö puheesta, joka ensimmäisellä on. Ulkonäössä on myös eroja. Miksi videoissa on eri nainen? Vaikea tietää.Rokotteen nanopartikkelilipidikuori sisältää nanobotteja, jotka muuttavat rokotetun käyttäytymistä ja muovaavat mm. kasvonpiirteitä.
Tuo viesti kuvastaa erinomaisesti rokotevastustajien mielenlaatua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on mahdollista tehdä jopa niin hyviä videohuijauksia, että ei liene mitään mahdollisuutta oikeasti todistaa, että Tiffany on elossa. Itse uskon että hän elää, mutta pakenee somekohua. Pyörtyminen on ihan uskottava reaktio tilanteeseen jossa pitää käydä piikitettävänä suorassa lähetyksessä ja kommentoida asiaa medialle, vaikka itse piikki olisi pelkkää suolaliuosta. Mutta kun salaliittoteoreetikot ovat tämän asiakseen ottaneet, niin mikään todiste ei riitä.
Siis eihän tuossa ole mitään järkeä. Ensin ottaa rokotteen julkisesti ja sen jälkeen katoaa, koska haluaa yksityisyyttä? Kohu tuli juuri siitä, ettei hänestä enää kuulunut mitään. Ihmiset on huolissaan. On kulunut jo useita päiviä ja hiljaisuus jatkuu. Tottakai toivon, että hän olisi kunnossa, mutta pelkään pahinta. Kuolintodistukset on netissä -> sama nimi, ikä, kaupunki, perhe..
Niin, siis Tiffanystä ”ei ole kuulunut mitään” hänelle vieraille salaliittohörhöille. Tiffanyn työnantaja on toki jo kiistänyt internetin sakeiden salaliittohörhöilijöiden levittämät valheet, mutta eihän se tietenkään hörhöjä tyydytä.
No kerro ihmeessä mitä hänestä on kuulunut? Onko sulla jotain parempaa tietoa? Ai sekö, että sairaala kommentoi hänen olevan kunnossa ni on todiste siitä että kaikki on hyvin? Miksei hän ole töissä? Miksei ole itse tehnyt yhtään päivitystä missä kertoo voivansa hyvin?
CMI Memorialin viralliset tiedotteet ovat ehdottomasti ”parempaa tietoa” kuin salaliittosekopäiden sakeat houreet.
Jaaha, no ihan mielellään oon sitten vaikka se salaliittosekopää kun en kaikkea suostu uskomaan :) uskon sitten kun tiffany tulee esiin ja itse kertoo voivansa hyvin.
Tiffanyllä lienee tähdellisempää tekemistä kuin pyrkiä vakuuttamaan suomalaista vauvapalsta-salaliittoteoreetikkoa elossaolostaan. 🤣
Niin no periaatteessa joo, mutta nyt on sellanen tilanne mikä koskettaa meitä kaikkia. Siis kaikkia ihmisiä tällä maapallolla. Meille tullaan piikittämään sitä samaa myrkkyä mitä Tiffany sai, eli kyllä mua kiinnostaa miten voi nyt ja onko edes kunnossa tai elossa. Jos selviää, että on kuollut niin voi monien mieli muuttua rokotteesta eivätkä halua sitä enää. Ja sehän tässä outoa onkin, että Tiffany on nyt kadonnut jonnekkin ja kysymys kuuluu miksi? Tulee vain mieleen, että jotain pahaa on sattunut ja sitä nyt salataan, ettei ihmiset säikähdä.
”Kadonnut” vain salaliittohörhöjen mukaan. Tiffanyn työnantajan mukaan hän on ollut normaalisti töissä, josta julkaisivat jopa lyhyen videon. Ai niin, mutta siinä videolla olikin doppelgänger ja koko sairaalan henkilökunta oli mukana salaiittojuonessa... 🤣
En vastusta rokotteita mutta kriittinen kyllä olen. Ei kai nyt aivoja yhden Koronan takia romukoppaan heitetä.
Kyllä minä tarkkaan seuraan tilannetta ennen kuin sen piikin otan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Is:ssa on hyvin kirjoitettu juttu koronasta ja ylikuolleisuudesta / kuolleisuudesta v.2020.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007706739.html
Kerrankin joku uskaltaa kirjoittaa, ettei tiedetä tarkasti syytä.
Herää kyllä kysymys, tietääkö toimittaja, miten paljon koronakuolleisuustilastointi laahaa jäljessä. Muutaman kuukauden päästä voi näyttää jo toiselta.
Ei ne ole koronakuolemia vaan rajoituksista johtuvia:
Koronapotilaiden kuormittaessa terveydenhoitoa, kiireetöntä hoitoa on ajettu alas ympäri Suomea. Ihmiset ovat myös itse peruneet lääkäriaikojaan. Myös mahdollinen taloudellinen ahdinko vaikuttaa tunnetusti kansanterveyteen.
Ja sitä suuremmalla syyllä tämä virus olisi pitänyt tukahduttaa jo keväällä. Ei se vieläkään ole myöhäistä koska näinkin lepsuilla rajoituksilla je pelkillä suosituksilla tartuntatilanne saadaan jumittamaan muutamassa sadassa per päivä. Ei olisi temppu eikä mikään tukahduttaa tätä liki nolliin. Toki se vaatisi jonkunmoisen pätkän etäkoulua nyt joululoman perään ja etenkin pakkokaranteenia rajoille, mutta nuo on oikeasti haittavaikutuksiltaan paljon pienemmät kuin nämä harmia ja riesaa aiheuttavat nykyrajoitukset/suositukset.
Ja varsinkin kun ei nämä nykyrajoitukset/suositukset pysty kumoamaan lähiopetuksen ja rajojen vuotamisen aiheuttamia ongelmia. Nyt sitten sammutetaan ilman ämpäreitä samaa nuotiota johon toisaalta viskotaan sytykkeeksi bensaa.. Ja tämä on hallitukselle ilmeisen ok tilanne vaikka seuraavat pari vuotta.
Ei ole pienintäkään järkeä tässä hybridissä.
Meanwhile in New Zealand...
Ettekö nyt voisi lopettaa tuon Diffany viesteihin vastailun hölmöt.
Ei noita viestejä kukaan salaliittoteoreetikko postaa vaan TROLLI.
Pitää hauskaa ketjun helposti provosoitavien kanssa.
Tukahduttamisjankkaajar voisi tukehtua kyllä hapankorpuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, Instassa joku 8000 kysymystä siitä, onko hän kunnossa. Miksi ei viitsi vastata mitään? Ei yhtäkään joulupostausta.
Tässä ei tarvitse laittaa mitään kummoista foliohattua edes päähän kun ymmärtää että jutussa on todella pahasti mätää. JOS tällä naisella olisi kaikki hyvin eiköhän hän olisi tullut kertomaan asian lehdistölle/medialle. Jos menet telkkarissa rokotettavaksi ja nyt muka haluatkin rauhaa...
sairaala laittaa epämääräisen videon maskissa olevasta naisesta jolla kaikki on kunnossa... video joka olisi rauhoittanut ihmiset olisi ollut video jossa Tiffany olisi ollut henk.koht. ihan omilla kasvoillaan.
Te, jotka olette sitä mieltä että Tiffany on kunnossa ja kaikki on olkaa ystävällisiä ja perustelkaa miksi näin ajattelette. Itse toivon että näin on mutta kaikki muu viittaa siihen että hän on joko kuollut, vammautunut tms.
- hänestä ei ole mitään havaintoja rokotuksen jälkeen ( sairaalan maskivideota ei voi sellaiseksi laskea )
- fb tili poistettu yhtäkkiä
- ennen vilkas ig-tili hiljentynyt täysin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Is:ssa on hyvin kirjoitettu juttu koronasta ja ylikuolleisuudesta / kuolleisuudesta v.2020.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007706739.html
Kerrankin joku uskaltaa kirjoittaa, ettei tiedetä tarkasti syytä.
Herää kyllä kysymys, tietääkö toimittaja, miten paljon koronakuolleisuustilastointi laahaa jäljessä. Muutaman kuukauden päästä voi näyttää jo toiselta.
Mahtaako toimittaja (ja iso osa suomalaisista) tietää sitäkään, että täällä Suomessa koronaan on mahdollista kuolla vain kuukauden sisällä positiivisesta testituloksesta?
Meillä on näitä omituisia "rajauksia" enemmänkin joilla tilastot saa kieltämättä pysymään nätteinä ja Sannan superonnistujana. Altistumiseen vaaditaan yli vartti alle kahden metrin etäisyydellä tartunnan saaneeseen, oireettomia altistuneita ei tarvitse testata, maskia käyttävä ei altistu eikä altista, koronasta parantuneeksi katsotaan kaikki joista ei positiivisen testin jälkeen kuulu mitään pariin viikkoon, korona on lievä kun se ei vaadi sairaala/tehohoitoa..
Koronaan on kuollut, jos jää auton alle positiivisen tuloksen jälkeen tai kuollessaan syöpään positiivisen testin jälkeen.
Laitapa yksikin luotettava linkki tapauksesta, jossa auton alle jäänyt olisi tilastoitu koronaan kuolleeksi? Mikään oma salaliiton sävyttämä väärintulkintasi tilastointitavoista ei riitä, vaan jokin konkreettinen tapaus.
Etkö aivokääpiö tajua että jankkaat Trollin kanssa tästä Tiffanystä. Se käyttää sua hyväkseen tollo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, Instassa joku 8000 kysymystä siitä, onko hän kunnossa. Miksi ei viitsi vastata mitään? Ei yhtäkään joulupostausta.
Tässä ei tarvitse laittaa mitään kummoista foliohattua edes päähän kun ymmärtää että jutussa on todella pahasti mätää. JOS tällä naisella olisi kaikki hyvin eiköhän hän olisi tullut kertomaan asian lehdistölle/medialle. Jos menet telkkarissa rokotettavaksi ja nyt muka haluatkin rauhaa...
sairaala laittaa epämääräisen videon maskissa olevasta naisesta jolla kaikki on kunnossa... video joka olisi rauhoittanut ihmiset olisi ollut video jossa Tiffany olisi ollut henk.koht. ihan omilla kasvoillaan.Te, jotka olette sitä mieltä että Tiffany on kunnossa ja kaikki on olkaa ystävällisiä ja perustelkaa miksi näin ajattelette. Itse toivon että näin on mutta kaikki muu viittaa siihen että hän on joko kuollut, vammautunut tms.
- hänestä ei ole mitään havaintoja rokotuksen jälkeen ( sairaalan maskivideota ei voi sellaiseksi laskea )
- fb tili poistettu yhtäkkiä
- ennen vilkas ig-tili hiljentynyt täysin
Joo, videota ”ei voi todisteeksi laskea” koska siinä esiintyy doppelgänger-kaksoisolento jonka puheesta puuttuu ”tietynlainen lämpö” ja koko videolla esiintyvä muu henkilökunta on kaikki juonessa mukana olevia salaliittolahkolaisia. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Tukahduttamisjankkaajar voisi tukehtua kyllä hapankorpuunsa.
Kyllä siitä ainoasta oikeasta menettelytavasta eli tukahduttamisesta saa ja kannattaa puhua. Jospa edes tuleviin pandemioihin otettaisiin nyt tehdyistä äärimmäisistä virheistä jotakin opiksi.
Mulle on ihan sama elääkö joku saamarin Tiffany vai onko kuopattu. LOPETTAKAA TUO TYPERÄ JANKKAAMINEN.
Olette lapsellisia.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö nyt voisi lopettaa tuon Diffany viesteihin vastailun hölmöt.
Ei noita viestejä kukaan salaliittoteoreetikko postaa vaan TROLLI.
Pitää hauskaa ketjun helposti provosoitavien kanssa.
Postaa sinä jotain järkevämpää, niin jää ”Diffany”-jutut taka-alalle.
Esim vielä marraskuussa on puhuttu Pfizerin tehosta, että on noin 90% luokkaa. Joulukuun aikana teho noussut 95%, mutta sitä en tiedä miksi tai miten noussut.