Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

muita jotka yksin uudenvuoden?

luuseri

Onko täällä muita yksinäisiä joilla ei mitään tekemistä uutena vuotena? Ei ole kavereita kenen kanssa viettää iltaa. Yksin en osaa/uskalla baariin lähteä. Surettaa ajatus istua kotona yksinään ja kuunnella rakettien paukkumista.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Olisin muuten ollut, mutta sain keikkatöitä uudenvuoden ja joulun pyhien ajalle. Pääseepä edes vähän ihmisten ilmoille.

Vierailija

Olin viime vuonna yksin ja lähdin baariin. Varmaan tänä vuonna en enää jaksa yökerhoon lähteä, mutta voisi mennä muutamalle jonnekin istuskelupaikkaan :)

Jos vituttaa niin kannattaa tehdä jotain kivaa eikä vinkua yksinäisyyttään kotona.

Vierailija

Mies on uutena vuotena töissä keskiyöhön ja ite kotona raskaana. Ei haittaa koska en muutenkaan juhli uutta vuotta sen enempää kuin viikonloppuja ja baariin ei kiinnosta lähteä.
Ajattelin syödä jotain hyvää ja katso jonkun leffan :)

Vierailija

Olen istunut uudet vuodet yksin jo 6v ajan. Siihen tottuu. Baariin lähtemistä olen miettinyt mutta ei minullakaan uskallus riitä (ikä 27v) ja tuntuisi tyhmältä istua siellä seurueiden keskellä tuopin kanssa.

Et ole ap kuitenkaan yksin, jos alkoholia juot niin hommaa edes sellainen pieni kuoharipullo jonka voi poksauttaa ja kippistää meidän muiden kanssa jotka ollaan se ilta yksiksemme. :) Minä ainakin kippistän ja muistan niitä jotka yksin katsovat vuoden vaihtumista.

Vierailija

En edes muista milloin olisin viimeksi viettänyt jonkun pyhäpäivän muuten kuin yksin. Yksinäisyyteen tosiaan tottuu, mutta täytyy sanoa että uusi vuosi on pyhäpäivistä/juhlista ehdottomasti se tuskallisin.

Vierailija

Täällä AV:lla olen todennäköisesti uutena vuonnakin. Aijuu mutta meillähän on nukkumaanmenoaika jo klo 23, tylsää.

Vierailija

Minä olen vanhempieni luona niinkuin joka uuden vuoden tähän asti ja ikää on 29. Onko vielä säälittävämpää?

Vierailija

Täällä. En edes juo, joten baariinkaan ei oikein kiinnosta mennä. Ilotulituksen voisin käydä katsomassa, mutta siellä sitä vasta yksin onkin kun muut juhlivat ystävien ja rakkaidensa kanssa. Ehkä pitäisi tätä kautta perustaa joku yksinäisten yhteinen uusivuosi tapaaminen.☺

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä olen vanhempieni luona niinkuin joka uuden vuoden tähän asti ja ikää on 29. Onko vielä säälittävämpää?

Et usko miten lohduttavaa on kuulla että en ole ainoa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olin viime vuonna yksin ja lähdin baariin. Varmaan tänä vuonna en enää jaksa yökerhoon lähteä, mutta voisi mennä muutamalle jonnekin istuskelupaikkaan :)

Jos vituttaa niin kannattaa tehdä jotain kivaa eikä vinkua yksinäisyyttään kotona.

Mitä ilmeisimmin luuserit alapeukuttaneet, koska totuus sattuu. Fakta on, että jos vituttaa niin sinun itsesi tulee tehdä jotain asialle, sori. Se häviäjämentaliteetti kun ei sinua yksinäisyydestäsi nosta, idiootti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä ilmeisimmin luuserit alapeukuttaneet, koska totuus sattuu. Fakta on, että jos vituttaa niin sinun itsesi tulee tehdä jotain asialle, sori. Se häviäjämentaliteetti kun ei sinua yksinäisyydestäsi nosta, idiootti.

Sä oot kyllä varsinainen ihmisperse. Ei ihme että vietät uutesi vuotesi yksin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat