Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?

Kommentit (176779)

Vierailija
150741/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttäkää nyt menemästä yli 80 vuotiaiden luokse.

Vierailija
150742/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset puuskutti tänään maskit naamalla Jouluostoksia. Itse kävelin ilman ja hymyilin. En noudattanut juuri mitään, enkä ole koskaan mitä ohjeita noudattanut. Miksi ylipäätänsä pukea jotain ihe maskia ja odottaa rokotetta kun ei tätä virusta olla koskaan edes eristetty eikä tehty Kochin Postulate-testiä. PCR pn polymerase chain reaction, niin huono pilaa koko korona. Ja koronoita mutatoituu jatkuvasti, niin missä se juuri se korona on mitä pitäisi erityisesti pelätä? Pitäisikö Rhinoviruksia myös pelätä? Lunssaa se vaan o..

Kertaus. Ihminen jolla luulisi jo olevan mailmassa auktoriteettia:

Elon Musk:

Jotain hyvin pahaa on tekeillä.

4 koronatestiä samana päivänä.

2 positiivista. 2 negatiivista. Sama kone ja sama hoitaja.

Kiitos Elon Muskille tuosta twiitistä.

PCR-testin kehittäjä sanonut itse, ettei hänen kehittämällään testillä voi mitään koronaa testata.

Musk otti kyllä pikatestin, joka tuottaa vieläkin enemmän vääriä positiivisia kuin PCR.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
150743/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset puuskutti tänään maskit naamalla Jouluostoksia. Itse kävelin ilman ja hymyilin. En noudattanut juuri mitään, enkä ole koskaan mitä ohjeita noudattanut. Miksi ylipäätänsä pukea jotain ihe maskia ja odottaa rokotetta kun ei tätä virusta olla koskaan edes eristetty eikä tehty Kochin Postulate-testiä. PCR pn polymerase chain reaction, niin huono pilaa koko korona. Ja koronoita mutatoituu jatkuvasti, niin missä se juuri se korona on mitä pitäisi erityisesti pelätä? Pitäisikö Rhinoviruksia myös pelätä? Lunssaa se vaan o..

Kerropa millä logiikalla kirjoitat sanan jouluostoksia näin: "Jouluostoksia"? Samalla logiikalla kuin päättelet koronan olevan vain suuri huijaus? Yksinkertaiset ihmiset uskovat helpommin salaliittoteorioihin, ja sinä olet kirjoituksestasi päätellen juuri sellainen.

Höpö höpö. Taisit itse kirjoittaa tuon?

Olen eri, mutta kirjoitan havaintoni.

Kukaan lääkäri ei pakota ottamaan rokotteita. Niistä huutavat nämä:

Media, siis propagandistit.

Muut maksetut tyypit. Huomio, kukaan ei näistä ole lääkäri.

Arkkipiispa, l. kirkko saa ilm. rahaa lääkefirmoilta. Arkkipiispa ei ole lääkäri.

Poliitikot koska agenda ja he eivät ole lääkäreitä.

THL, näillä tyypeillä kytkökset näihin lääkefirmoihin, Iltalehti.

Näiden keinot; painostus. Pääasiallinen keino: haukutaan kaikki järki-ihmiset ja ammattilaiset salaliittoteoreetikoiksi.

Että on röyhkeää.

Jopa maailman arvostetuin lääkäri ja tutkija on siis näiden mielestä foliohattu. Ja muutkin pätevimmät ihmiset. Olen täysin järkyttynyt tästä suuren luokan kusetuksesta. Valehtelusta.

Vierailija
150744/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toivuin koronasta niin nopeasti, koska olen niin nuori ja täydellisessä fyysisessä kunnossa" Trump vitsaili parannuttuaan täysin muutamassa päivässä.

"Älkää pelätkö koronavirusta. Älkää antako sen hallita elämäänne" Trump jatkoi.

Siinä johtaja minun makuuni.

Vierailija
150745/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertaus. Ihminen jolla luulisi jo olevan mailmassa auktoriteettia:

Elon Musk:

Jotain hyvin pahaa on tekeillä.

4 koronatestiä samana päivänä.

2 positiivista. 2 negatiivista. Sama kone ja sama hoitaja.

Kiitos Elon Muskille tuosta twiitistä.

PCR-testin kehittäjä sanonut itse, ettei hänen kehittämällään testillä voi mitään koronaa testata.

Musk otti kyllä pikatestin, joka tuottaa vieläkin enemmän vääriä positiivisia kuin PCR.

Älä jaksa. PCR-testin kehittäjä on jo kertonut ITSE. Oletko niin yksinkertainen että uskottelet että hän valehtelee? Älä nyt.

Vierailija
150746/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskaan porttikielto julkisiin liikennevälineisiin jos et ota rokotetta (Saksassa ilmeisesti et pääse tehohoitoon):

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/d057973a-ced3-4af2-9714-819a3eb1f36f

Vierailija
150747/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa tulemaan pelottavia uutisia maailmalta, jotkut tahot alkaa yrittämään rajoittamaan ihmisten elämöö ketkä eivöt ota rokotetta. Todella kumma tilanne. Mitä on oikein tapahtumassa?

Vierailija
150748/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Toivuin koronasta niin nopeasti, koska olen niin nuori ja täydellisessä fyysisessä kunnossa" Trump vitsaili parannuttuaan täysin muutamassa päivässä.

"Älkää pelätkö koronavirusta. Älkää antako sen hallita elämäänne" Trump jatkoi.

Siinä johtaja minun makuuni.

Älä vedä ainakaan minua politiikkaan. Lääketiede ei ole politiikkaa.

Oikeassahan tuo äijä, siis Trump, on näyttänyt olevan. Ei voi mitään.

Vierailija
150749/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa tulemaan pelottavia uutisia maailmalta, jotkut tahot alkaa yrittämään rajoittamaan ihmisten elämöö ketkä eivöt ota rokotetta. Todella kumma tilanne. Mitä on oikein tapahtumassa?

Leirit. Depopulaatio, kommunistinen maailmanvalloitus joka on pian suoritettu loppuun.

Kiina, Orwell. Tästä olen varoittanut jo aiemmin. Kukaan muuten ei ole kertaakaan väittänyt vastaan.

Klaus Schwabin kirja: COVID-19 and The Great Reset.

Muuta tästä ei enää jäänyt jäljelle. Valitettavasti.

Vierailija
150750/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen enää sitä, kuka propagandisti itse luulee säästyvänsä.

Kannattaa ottaa mietintämyssyyn nyt heti.

Vierailija
150751/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt paavi Franciscus hyväksyy koronarokotteen, nyt tekin voitte hyväksyä sen, ette voi enää vedota paavinkaan.

https://www.verkkouutiset.fi/paavi-franciscus-hyvaksyy-koronarokotteen/

Paavi Franciscus hyväksyy koronarokotteen – ”yhteys aborttiin kaukainen”

Vierailija
150752/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa tehdään jo samaa lakia ihmisten selän takana.

Vierailija
150753/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pitää saada rokotettua. Tämä on meille kerrottu. Myös syy on meille kerrottu. Bill Gates on itse sanonut että koko maailma rokotetaan. Ihmisiä on liikaa. Ja nyt se on tapahtumassa. Kaikki on meille kerrottu etukäteen, ihmiset ei vaan usko. En tiiä onko nyt jo myöhäistä mitään tehdä.

Vierailija
150754/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pitää saada rokotettua. Tämä on meille kerrottu. Myös syy on meille kerrottu. Bill Gates on itse sanonut että koko maailma rokotetaan. Ihmisiä on liikaa. Ja nyt se on tapahtumassa. Kaikki on meille kerrottu etukäteen, ihmiset ei vaan usko. En tiiä onko nyt jo myöhäistä mitään tehdä.

Tämä enää mahdollista. Soittakaa poliitikoille. Keksikää ikinä mitä vaan voitte. Media voisi tehdä tästä lopun jos haluaisi. Huuhtakaa niille että nyt loppuu tämä pelleily.Älkää suostuko enää tähän. Paljastakaa kaikki. Kantakaa vastuunne. Me kaikki. Ajattelin jo pitää turpani kiinni. En voi olla hiljaa.

Vierailija
150755/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nosto saksalaiselta politikolta. Jos et ota rokotusta, niin älä oleta saavasi tehohoitoa. Samaa käytäntöä kannatan myös meille, rock!

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/74727706-260e-4d56-8152-b78893b198df

Vierailija
150756/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä propagandisti, jos olet täällä tai missä tahansa:

millä perusteella luulet säästyväsi itse?

Vierailija
150757/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oririto kirjoitti:

Hyvä nosto saksalaiselta politikolta. Jos et ota rokotusta, niin älä oleta saavasi tehohoitoa. Samaa käytäntöä kannatan myös meille, rock!

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/74727706-260e-4d56-8152-b78893b198df

Tuliko kenellekään yllätyksenä, että tuo kiristäjä ja uhkailija on poliitikko?

Vierailija
150758/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on myöhäistä. Pyörät on pantu pyörimään eikä me tavikset voida edes joukkovoimalla tälle enää yhtään mitään.

Vierailija
150759/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutussa vinkkejä siihen, miten suojata muita perheenjäseniä koronatartunnalta yhden sairastuessa

Koronatutkijan muu perhe säästyi koronalta, vaikka lukioikäinen poika sairastui. Poika käytti eri wc:tä kuin muut perheenjäsenet ja ruuat vietiin hänen huoneensa ovelle.

Helsingin yliopiston apulaisprofessori Tarja Sironen kertoo perheen noudattaneen tiukkaa hygieniakuria sen jälkeen, kun teini-ikäinen poika sairastui koronaan marraskuussa. Samassa taloudessa asuvat vanhemmat ja teini-ikäinen tyttö välttivät tartunnan. Poika oli eristyksissä seitsemän päivää, muu perhe kymmenen päivää. Poika oli perheeseen yhteydessä pääosin WhatsAppissa – näin pisaratartunnan riski väheni.

Sironen kertoo potilaan oleskelleen pääasiassa alakerrassa, ja muun perheen yläkerrassa.

– Jos jonkun meistä piti mennä alakertaan, hän viesti etukäteen siitä potilaalle, Sironen

kertoo lehdelle.

Talon kahdesta vessasta toinen oli kokonaan sairastuneen käytössä. Poika oli lähinnä omassa huoneessaan ja käytti poistuessaan aina maskia.

Sironen kertoo, että asuntoa tuuletettiin jatkuvasti.

Pojan ruuat vietiin hänen huoneensa ovelle kertakäyttöastioissa. Ruuan viejä käytti maskia ja pesi kätensä ennen ruuan viemistä ja sen jälkeen.

Ruokaostokset tehtiin eristyksen aikana verkkokaupassa.

Karanteenin päättymisen jälkeen alakerta siivottiin ja kaikki pinnat pyyhittiin pesuaineella.

Erillinen pyyhe tärkeää

Sirosen kaksikerroksisessa kodissa perheen sisäinen eristys onnistui melko hyvin. Niille, joiden on hankala pitää etäisyyttä kodin sisällä, Sironen antaa muutaman vinkin:  potilaan ja perheen täytyy ehdottomasti käyttää eri pyyhettä wc:ssä, yhteisissä tiloissa täytyy käyttää aina maskia ja potilaan pitää syödä erillään muista, koska syödessä ei voi käyttää maskia.

Sironen kertoo lehdelle, että poika on yhä toipilas.

– Jonkin aikaa sairastanut voi huokausta helpotuksesta. Mutta tarkalleen emme tiedä, miten kauan immuniteetti kestää, Sironen sanoo. 

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/korona-iski-suomalaisen-virustutkij…

Miten koronaan sairastunut voi käyttää maskia jos muutenkin on tukala hengittää?

Mihin sairastunut maskia tarvitsee? Sairastuneen tulisi pysytellä eristyksessä!

Eikö tätä vieläkään ymmärretä?

Vierailija
150760/176779 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kaikki individualistit jotka ei ole valmiita kantamaan korttaan kekoon ottamalla rokotteen tai käyttämällä edes maskia pitäisi myös kieltää saamasta tehohoitoa! Parannelkaa niillä hopeavesillä vaan oloanne idiootit

Ketju on lukittu.